اسماعیل مشعل استاد دانشگاه در کابل در یک برنامه زنده تلویزیون طلوع مدارک تحصیلی خود را در اعتراض به ممنوعیت آموزش دختران از سوی طالبان پاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی خانیکی استاد دانشگاه و جامعه‌شناس در خصوص تغییر نسل و شاخص‌های مد نظر این نسل صحبت‌های جالبی را به زبان آورد.
علی غلامی استاد دانشگاه امام صادق در پاسخ به گزاره‌ای با مضمون «دین و حجاب باعث شده کشور‌ها عقب‌مانده بشوند؟»، اظهارات جالبی را به زبان آورد که مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
امیر ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش از ارتباط تلفنی با استاد دوران دانشگاه خود، امیر معنوی شگفت زده شد.
بعد از حوادث شهریور امسال فضای دانشگاه‌ها ملتهب شد، دانشجو‌ها به اتفاقات بعد از مرگ تلخ مهسا امینی اعتراض کردند، اعتراضی که سبب شد با برخورد‌هایی از طرف نهاد‌های انضباطی و امنیتی مواجه شوند؛ معصومه ابتکار، استاد دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرآنلاین درباره واکنش خودش به اعتراضات دانشجویان گفت.
یک استاد دانشگاه در موصل می‌گوید کاخ‌های صدام حسین تاریخ عراق را بازگو می‌کنند. چه طرفدار و چه مخالف رژیم صدام حسین باشیم، این دورانی است که جمهوری عراق آن را سپری کرده است.
غلامعلی حداد عادل استاد دانشگاه تهران به شبکه اینترنتی دانشگاه تهران گفت: اکثریت قاطع مردم گفتند که ما کشور اسلامی می‌خواهیم. ممکن هم هست که بعضی جا‌ها جمهوریت و اسلامیت با هم دچار تعارض شوند. مردم اکثرا اعتقاد اسلامی دارند؛ ماه محرم و روز عاشورا ببینید چند نفر لباس سیاه به تن دارند؛ من دقت کردم از هر ١٠ نفر ٩ نفر.
بعد از کلاس ظریف استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران خبرنگار شبکه دانشگاه به کلاس علی لاریجانی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی رفته است.
یک استاد دانشگاه کابل که در واکنش به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه با یک گاری مملو از کتاب در خیابان‌های پایتخت افغانستان حرکت کرده و به دختران و زنان کتاب رایگان هدیه می‌داد توسط طالبان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد.
عطاءالله بیگدلی مجری برنامه شیوه و استاد دانشگاه گفت: دولتی ۲۸-۲۹ درصدی داریم و با آرمان ما درباره دولت مردمی فاصله دارد. بحران مشارکت سیاسی داریم.
استاد دانشگاه کابل با تاکید بر اینکه حق تحصیل زنان را خداوند، قرآن، پیامبر(ص) و دین ما داده است افزود: پس چرا ما به زنان به چشم تحقیر نگاه می‌کنیم؟
ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفتگو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری معتقد است که بدون برجام مسایل اقتصادی مردم اصلاح نمی‌شود.
ریشه یابی اعتراضات را در گفتگو با علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری به شیوه برون رفت از وضعیت کنونی اشاره و تاکید می‌کند که یکی از دلایل وضعیت موجود نظارت استصوابی است.
بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه گفت: مرگ مهسا امینی نازنین و حوادث پشتش ناگهان یک رویدادی ایجاد کرد که هنوز این رویداد ته‌نشین نشده و نمی‌دانیم چگونه تحلیل کنیم. نمی‌دانیم این رخداد بسط نیهیلیسم است، یک جنبش است یا انقلاب است؟
یعقوب توکلی استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ گفت: برخی روحانیون ما هم انگیزه لازم برای کار فرهنگی را نداشته‌اند.
تقی آزاد ارمکی، استاد برجسته دانشگاه تهران گفت: جامعه را می‌بندیم، فشار می‌آوریم، کنترلش می‌کنیم و ١٨ میلیون به رئیسی رأی می‌دهند. احمدی نژاد دوره اول روز اول مگر چقدر رأی آورد؟ / منبع: جماران
حسین آخانی استاد دانشگاه نوشت: خانم ابتکار شما دو عذر خواهی بزرگ به تاریخ ایران بدهکارید.
ابراهیم فیاض استاد دانشگاه تهران معتقد است: «امروز زن‌ها آمده‌اند که مطالبه جنسی خودشان‌ را به عنوان یک زن از مرد داشته باشند. این مطالبه زنانه برای خانواده محوری و برای ازدواج است. من وسط برنامه زنده گفتم دانشگاه واحد اجتماعی است، گفتند بروید بیاوردیش بیرون. الان رسانه ملی ضد رسانه است، تنفر ایجاد می‌کند»
محمدجواد ظریف، استاد دانشگاه تهران: تصویر دانشجوی زندانی، تصویر داشتن حمایت مردمی نیست. اینکه دانشجو در زندان باشد، این حتما تصویری در ذهن دیگران شکل می‌دهد که تصویر قدرت ما نیست و در این شرایط از قدرت بازدارندگی ما کم می‌کند./ جماران
یک استاد دانشگاه در کره جنوبی پناهگاهی برای حمله احتمالی هسته‌ای کره شمالی ساخته است.
عماد افروغ، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس امروز سوم آبان در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد، دربارۀ ناآرامی‌های اخیر کشور صحبت کرد.
تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: این‌هایی که کف خیابان‌ها بودند نه اغتشاشگرند نه نمایندگان غرب‌اند نه مزدوران موساد؛ این‌ها بچه‌های کشورند. ما همه‌چیز را سیاسی کردیم و خودمان این بازی را شروع کردیم.
در باب علل به خشونت‌ گراییدن اعتراضات در کشور طی روزهای گذشته بسیاری از صاحب‌نظران ابراز عقیده کرده‌اند.عماد افروغ، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه شیوه حکمرانی نادرست و عدم آموزش حقوق مدنی را علت اصلی خشونت در اعتراضات می‌داند
حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بیعت با امام زمان(عج): چیزی به نابودی رژیم صهیونیستی باقی نمانده است/ وقتی رژیم صهیونیستی نابود شود، در تمام منطقه آرامش ایجاد می شود/ یا صاحب الزمان(عج) ما پای قدم های تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
تفسیر شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» از نظر مهمان برنامه صدا و سیما، حسن کچویان استاد دانشگاه تهران را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ