منابع فلسطینی از شب ناآرام در نابلس گزارش می‌دهند. گروه مقاومت «عرین الأسود» در بیانیه‌ای مسئولیت عملیات تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در غرب نابلس را بر عهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گردان طولکرم سرایا القدس امروز جمعه از نبرد سنگینی خبر دادند که مبارزان فلسطین با نظامیان اشغالگران صهیونیست در جریان یورش آنها به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری داشتند.
یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس برای تخریب خانه یک فلسطینی با مقابله مقاومت با اشغالگران روبرو شد.
یورش وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم، واکنش‌های شدیدی را در پی داشته است و برخی آن را جنایت جنگی عنوان کرده‌اند.
ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، امروز نیز به مسجدالاقصی، فلسطینیان و دارایی‌های آن‌ها تعرض کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ناکامی اشغالگران در کسب اهداف خود در جریان یورش به جنین اعلام کرد که مقاومت جنین درس فراموش ناشدنی سختی به صهیونیست‌ها داد؛ تلفات آنان بسیار بالاست.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ناکامی اشغالگران در کسب اهداف خود در جریان یورش به جنین اعلام کرد که مقاومت جنین درس فراموش ناشدنی سختی به صهیونیست‌ها داد؛ تلفات آنان بسیار بالاست.
درگیری مسلحانه شدید مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در نابلس و جنین حداقل دو زخمی برجای گذاشته است.
درگیری مسلحانه با اشغالگران صهیونیست در رام الله حداقل ۱۰ زخمی فلسطینی برجای گذاشت.
اشغالگران اسرائیلی از ساعتی قبل به اردوگاه عقبه جبر در اریحا یورش بردند.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند که این یورش به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت منجر شد.
اشغالگران صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا یورش بردند و بر اثر این یورش یک جوان فلسطینی زخمی شد.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰ فلسطینی دیگر به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین و بازداشت دو فلسطینی در جریان این یورش خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا خبر دادند.
کشورهای اردن، مصر، عربستان، قطر، کویت، سلطنت عمان، امارات، ترکیه و الجزایر جنایت اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینی ها در نابلس را محکوم کردند.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن یورش اشغالگران صهیونیست به نابلس را محکوم کرد و خواستار حمایت ملت های عربی اسلامی از فلسطین شد.
کودک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در جریان حمله و یورش آن‌ها به جنین به شهادت رسید.
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند و این حمله با مقابله مسلحانه مبارزان مقاومت روبرو شد.
تیراندازی شدید یورش اشغالگران صهیونیستی به شهر نابلس و درگیری با فلسطینیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و درگیری مسلحانه شدید میان آنها و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
محمدباقر قالیباف گفت: مقاومت اسلامی و روحیه ضد صهیونیستی در بین ملت‌های مسلمان روز به روز در حال گسترش است و آتش یورش رزمندگان جبهه مقاومت بر سر اشغالگران سرزمین فلسطین فرود خواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ