نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: یکی از دلایل مقاومت دستگاه‌های اجرایی برای پیوستن به درگاه ملی صدور مجوزها مقاومت سنتی و ساختاری بدنه دستگاه‌های اجرایی در مقابل مقررات زدایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال عربستان برای جذب نیمار برزیلی علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای زیادی نیز پیشنهاد داده است.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
مجوز شرکت آمریکایی برای دورزدن تحریم ایران
با تهیه‌ی یک دستگاه جانبی منحصر به فرد برای موبایل خود از تمامی سرویس‌های اپراتور‌های داخلی استفاده کنید. دقیقا مانند زمانی که گوشی خود را رجیستر کرده اید.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باشگاهها راه دور زدن قانون را بلدند و راحت می‌توانند زیرمیزی پول بدهند.
میرسلیم، نماینده مجلس معتقد است مقام معظم رهبری از اختیارات خود استفاده کرده تا با ایجاد ساترا به تصمیمات گرفته شده در حوزه تصویر انسجام دهند.
در این بین شاید علیرضا بیرانوند، راه سومی را در پیش گرفته باشد؛ راهی که بیشتر شبیه به یک بازی هوشمندانه برای دورزدن قرارداد فعلی‌اش باشد. شاید در این راه، فقط شاید، مسئولان باشگاه هم شریک باشند. بیرانوند از رقم قرارداد کنونی‌اش ناراضی است؛ او افزایش رقم قرارداد را می‌خواهد، ولی قانون به مسئولان باشگاه پرسپولیس چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. درنتیجه بی‌خطرترین راه این است که بیرانوند قرارداد را فسخ کند تا اگر طرفین برای همکاری به توافق رسیدند، قرارداد جدیدی منعقد شود!
دولت در شرایطی که مردم با تورم بالای ۵۰ درصد مواجه هستند، جمعیت زیر خط فقر دو برابر شده و با مسائلی مثل تشدید فقر مسکن و فقر غذایی به دلیل روند فزاینده تورم مواجه هستیم، عملاً بخش بزرگی از مسئولیت‌ها را از سر خود باز کرده و نظام اقتصادی جدیدی به وجود آورده که دست‌کم در ۸۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. این وضعیت می‌تواند به یک موقعیت فاجعه‌بار منجر شود.
ابرپروژه دورزدن جمهوری آذربایجان
رئیس فدراسیون فوتبال عراق درباره دلیل لغو بازی دوستانه با ایران در بغداد توضیح داد.
معاون تاکسیرانی درباره تخلفاتی که بعضا درزمینه افزایش خودسر کرایه‌ها وجود دارد، گفت: «بهترین راه حلی که در این زمینه وجود دارد و می‌تواند از بروز هرگونه تخلف جلوگیری کند، پرداخت الکترونیکی کرایه‌هاست که شهروندان می‌توانند کرایه‌ها را با استفاده از برچسب‌هایی که علاوه بر جلوی خودروها، در دو قسمت عقب تاکسی (شیشه‌های لچکی خودروها) نصب شده است، پرداخت کنند.
در ماده ۷۵۳ قانون مجازات اسلامی آمده است که هر شخصی که مرتکب تولید یا انتشار یا توزیع و در دسترس قرار دادن یا معامله نرم افزار‌های غیر قانونی شود به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
براساس شنیده‌های بنده، چین به دنبال افزایش محدودیت‌های خود بر ایران است، باید توجه داشت که اولین مورد در سرمایه‌گذار میزان سود پروژه و امنیت آن است، از همین روی چین هم در این زمینه ملاحضاتی دارد و به نظر می‌رسد که اندکی در رابطه با ایران محافظه‌کارتر شده است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهد پیش از آنکه طرح یا لایحه به صحن برسد و حتی قبل از کمیسیون تخصصی، آن را در اختیار گیرد. اگر چنین موضوعی عملی شود، نه‌تن‌ها بدعتی جدید در دور زدن قانون بنا نهاده شده که تبعات زیادی در پی خواهد داشت، بلکه فیلتر‌های مصوبات مجلس به جای شورای نگهبان به تنهایی، تبدیل به شورای نگهبان و مجمع می‌شود.
کریدور تجاری در حال ظهور به روسیه و ایران این امکان را می‌دهد که هزاران کیلومتر از مسیر‌های فعلی خود را حذف کنند. در انتهای شمالی‌اش دریای آزوف قرار دارد که توسط شبه‌جزیره کریمه، سواحل جنوب شرقی اوکراین - از جمله بندر ماریوپل تحت اشغال روسیه - و دهانه رودخانه‌ی «دون» محصور شده است. در اوایل ماه جاری، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با برشمردن دستاورد‌های کشورش از جنگ در اوکراین گفت دریای آزوف برای روسیه «به دریایی داخلی تبدیل‌شده است.»
ریانووستی روسیه امروز به نقل از نیکولای توکارف، مدیر اجرایی ترانس نفت گزارش داد که اپراتور خط لوله ترانس نفت روسیه سفارش های جدید خرید نفت خام از آلمان و لهستان را دریافت کرده است.
کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از بازی با ولز حضور پیدا کرد.
قیمت دستوری پژو ۲۰۷ دستی در کارخانه حدود ۲۱۰ میلیون تومان است اما دیروز در بورس حدود ۳۴۳ میلون تومان فروخته شد که یعنی خودروساز حدود ۱۳۳ میلیون تومان روی هر دستگاه سود کرد.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دستگاه‌ها و نهادهایی که موظف به اجرای قانون هستند، حق تغییر یا دور زدن قانون را ندارند و باید عیناً مصوبات مجلس را اجرایی کنند.
دولت هند به دلیل خطرات ایمنی احتمالی از شرکت آمازون خواسته فروش ابزارهای مخصوص غیرفعالسازی هشدار نبستن کمربند ایمنی خودرو را متوقف کند.
مهاجم نفت مسجد سلیمان در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: الان ۵۰ هزار گواهی اسقاط موجود است بنابراین با ادعای کمبود گواهی اسقاط قصد دور زدن قانون ساماندهی صنعت خودرو را داشتند.
هشدار دربارۀ دور زدن "safe search"!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ