فولاد دومین تیم ایرانی اشکان دژاگه است اما این بازیکن سابق بوندسلیگا حضورش در لیگ برتر ایران را با تراکتور رسمی کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده توسط دادستان مرکز استان و ادارات متولی و آب منطقه‌ای تهران، بازگشایی و رسوب‌زدایی مسیر انجام شد و با برداشته شدن موانع، مسیر خروجی آب رفع انسداد شده است و در ساعات آینده امکان ادامه فرایند تأمین آب شرب مناطق هدف آغاز می‌شود.
مسئولان در زمانی که امکان حل مشکلات و رفع موانع موجود بر سر راه برجام وجود داشت، با ملاحظه کاری‌های سیاسی و گرفتار «توهم تضعیف» بودن، از در میان گذاشتن مطالب با مردم خودداری کردند و قصور ناشی از چنین توهمی موجب موفقیت مخالفین برجام و تحمیل آنهمه تحریم بر کشور و ملت شد.
در جدیدترین نسخه بتای اندروید ۱۴، ویژگی "درگ اند دراپ" از امکان انتقال فایل و متن بین اپلیکیشن‌ها در کل سیستم پشتیبانی می‌کند.
چابهار- وزیر نیرو با اشاره به اینکه خط انتقال آب سد کهیر در حال اجرا است، گفت: با آبگیری امروز این سد امکان استفاده آشامیدنی، صنعتی، کشاورزی و محیط زیستی فراهم شده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: نقد کردن به هیچ وجه عیب و اشکال ندارد بلکه امری پسندیده است، اما خلاف واقع گفتن به ویژه در قبال موضوعی که سبب ایجاد التهاب برای مردم می‌شود از جمله مسائلی است که در سال جاری در راستای احیای حقوق عامه باید بیشتر به آن‌ها توجه کنیم.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با رن از امکان هو شدن بازیکنان پی‌اس‌جی توسط هواداران انتقاد کرد و به حمایت از بازیکنانش پرداخت.
کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت‌ها در یک مصاحبه مفصل به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت و به سؤالات متعددی پاسخ داده است. طغیان دژاگه: بس است دیگر، کمی فوتبال بازی کنید
با افزودن حافظه اس‌اس‌دی، زیک درایو به سریع‌ترین سامانه ذخیره‌سازی جهان تبدیل می‌شود که امکان انتقال و دسترسی به داده‌ها با سرعت‌هایی خیره کننده را فراهم می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که در صورت ایجاد یک کرویدور بشر دوستانه،امکان درمان و انتقال نظامیان مجروح روسیه و اوکراین فراهم می آید.
قالیباف: رئیس‌جمهور مرتب ساخت 4 میلیون مسکن را پیگیری می‌کند، ولی این قانون از بُعد کارشناسی و اینکه امکان اجرا دارد، باید بگوییم که قابلیت اجرا دارد، اما باید با جدیت بیشتری دنبال شود، در قانون برای متخلفین هم پیش بینی‌هایی شده است.
سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان با تاکید بر اینکه تیمش تا حد امکان پیگیر دیدارهایش در لیگ برتر خواهد بود نسبت به شرایط بازیکنانش و عدم پرداختی به آنها انتقاد کرد.
حسن اکبری درباره زمان انتقال «پیروز» - تنها توله‌یوز ایرانی در اسارت - به توران اظهار کرد: نگهداری «پیروز» به‌تنهایی در سایت پردیسان برای سازمان هزینه و زحمت دارد. توران نیز مجموعه سایتی است که «ایران» و «فیروز» - مادر و پدر «پیروز» - به همراه دیگر یوز‌ها آنجا هستند. «پیروز» نیز می‌تواند در آن سایت که به شرایط زیستگاه طبیعی‌اش بسیار نزدیک است، زندگی کند.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
از دیروز مشتریان غیربدهکار شرکت کارگزاری «تدبیرگر سرمایه» قادر خواهند بود، بر اساس رویه معمول و متداول تغییر کارگزار ناظر، نسبت به انتقال دارایی‌های اوراق بهادار خود از کارگزاری تدبیرگر سرمایه به شرکت کارگزاری دلخواه اقدام نمایند.
مجتهدزاده وکیل دادگستری، با بیان اینکه در این دولت دیدیم تمام آنچه در دولت قبل محل ایراد و انتقاد از مسئولان بود، به حد اعلا وجود دارد، افزود: مسئله این است که مسئولان در این دولت برای پوشاندن این مسائل، به حرف‌های عوام‌پسند روی می‌آورند و گفته می‌شود اگر پسری رفت، پدر هم باید برود! این وکیل دادگستری افزود: نکته این است که این مسائل و رفتار‌های اشتباه به شکل مسالمت‌آمیز حل نمی‌شود و این افراد را کنار نمی‌گذارند، برکنار نمی‌شوند و استعفا هم نمی‌دهند.
گاهی به قوانین متروک و ناکارآمد انتقاد وجود دارد که برای برآورده شدن نیازهای جامعه باید رفع اشکال شوند؛ قوانینی که اخیرا به تصویب رسیدند دارای ایراداتی هستند لذا انتظار داریم قوانین با دید کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و دیدگاه کارشناسان حقوقی مورد اعتنا قرار گیرد.
وزیر کشور از مردم درخواست کرد برای عبور به عتبات به مرزها مراجعه نکنند چرا که مسئولان عراقی امکان انتقال و سرویس دهی باین حجم از زائر را در مرزها ندارند.
سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه انتقال محکومان بین ایران و بلژیک گفت: شورای نگهبان نسبت به موافقتنامه‌های مشابه ایراد شرعی دارد و معمولا در مجمع تشخیص به تصویب می‌رسد. ما نسبت به این لایحه اشکال شرعی داشتیم و نظرات‌مان را به مجلس فرستادیم. در حال حاضر لایحه به مجمع تشخیص ارسال شده است.
محققان کشور موفق شدند «سیستم انتقال نور طبیعی در ساختمان ها با امکان کاربرد در پنل های فتوولتائیک و باتری» را با هدف کاهش مصرف انرژی را طراحی و تولید کنند.
جراردو سیوانه سرمربی، لوکاس هرادکی کاپیتان و سیمون رولفس مدیر ورزشی لورکوزن جداگانه از نمایش تیم‌شان انتقاد کردند.
رئیس جمهور لبنان از تلاش برخی کشورهای برای اسکان و ادغام آوارگان سوری در جامعه لبنان انتقاد کرد.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند: انتقال حق بیمه یا کسور بازنشستگی از صندوق بیمه اجتماعی به سایر سازمان‌ها و صندوق‌ها در چارچوب ضوابط قانونی صندوق مقصد امکان پذیر باشد.
گردشگران خارجی و داخلی این بار مراسم عزاداری محرم را کنار هم برگزار می کنند این ازدحام جمعیت در شهرهای مذهبی بیشتر است به همین دلیل تمیهدات لازم در زمینه انتقال و اسکان مسافران اندیشیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ