نشریه اتلتیک انگلیس خبر داد که باشگاه چلسی با ستاره لایپزیگ به توافق رسید و این بازیکن قرار است از فصل آینده به لیگ برتر انگلیس منتقل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره فوتسال ایران در بازگشت از چین با باشگاه کراپ الوند قرارداد بست.
هافبک فصل گذشته سپاهان با تیم فوتبال پرسپولیس به توفق رسید.
محمد کریمی در فصل جدید لیگ برتر با شماره 8 در میادین دیده خواهد شد.
چه کسی فکرش را می کرد که اولین خرید استقلال در لیگ بیستم بعد از دو فصل تبدیل به بمب نقل و انتقالات شود.
روبرتو تورس به صورت رسمی از باشگاه فولاد خوزستان جدا شد.
بمب اتمی نقل و انتقال فصل، همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد با ماندن علیرضا بیرانوند در پرسپولیس خنثی شد!
مدافع جوان استقلال که برای فصل بعد وضعیت نامشخصی دارد و به هدف نقل و انتقالاتی تیم های متعددی تبدیل شده، این روزها را در ترکیه به سر می برد.
عملکرد هری کین در خط حمله انگلیس بار دیگر ثابت کرد که او می‌تواند در صورت جدایی از تاتنهام بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی این فصل اروپا باشد.
پس از پایان فصل اتفاقات قابل توجهی در رابطه با داستان طولانی مدت باشگاه سپاهان و یاسین سلمانی رخ داده است.
در روز‌های اخیر شایعه‌ای در تبریز منتشر شده که تراکتور علاقه‌مند به جذب سامان قدوس است.
بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در سال‌های گذشته به جدایی سیاوش یزدانی از استقلال و پیوستن این بازیکن به سپاهان برمی‌گردد
علی اصغر حسن‌زاده، ستاره سرشناس فوتسال آسیا، به مس سونگون ورزقان پیوست.
بمبی که برخی رسانه‌ها از آن دم می‌زنند بازیکن مازاد ، تنبل ، بی انضباط و چاق فولاد خوزستان است که در نیم فصل اول با غیبت های عجیب و طولانی حوصله نکونام را سر برده است.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که ید طولائی در بمب ترکاندن در فصل نقل و انتقالات دارد به دنبال خرید یک پرسپولیسی است!
به نظر می‌رسد مهاجم استقلال دوباره در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته است.
آخرین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یک تیم باشگاهی ایرانی به دراگان اسکوچیچ پیشنهاد همکاری داده است.
بازیکن جدید تیم فوتسال گیتی پسند گفت: مجبور شدم از تیم مس جدا بشوم و حالا با تمام وجود برای قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر تلاش می‌کنم.
بعد از انحلال تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن، حالا سپاهان به عنوان تنها نماینده فوتبال زنان در اصفهان، سعی دارد تا در فصل آتی در قامت یک مدعی ظاهر شود.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
رقم دقیق لوکادیا نیز همچون مهدی قایدی منتشر خواهد شد و استقلالی‌ها معتقد هستند بر خلاف اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این مهاجم هلندی گران‌ترین بازیکن این فصل لیگ برتر خواهد بود!
پایان مرگبار یک شراکت ناکام
این بازیکن به عنوان هافبک و وینگر چپ در فصل گذشته لیگ برتر در مجموع ۱۴ پاس گل داده و ۷ گل نیز برای گل‌گهر سیرجان به ثمر رساند تا در آمار بهترین بازیکن فصل لقب بگیرد.
بمب نقل و انتقالاتی فصل گذشته استقلال که مجیدی مدعی بود با جذب او، پنجره تابستانی را از رقیب برده است، توسط ساپینتو اخراج شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ