یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش علاوه بر لیگ قهرمانان باید در بوندسلیگا هم نتیجه بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شباهت بسیار زیاد سبک بازی آینتراخت فرانکفورت با بایرن مونیخِ یولیان ناگلزمان باعث شده در آلمان تاپ‌مولر، سرمربی جدید آینتراخت را به کپی برداری از ناگلزمان متهم کنند.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
بایرن مونیخ به دنبال دریافت غرامت مالی از یولیان ناگلزمان است که چندی پیش از این باشگاه اخراج شد و حالا مورد توجه چلسی و تاتنهام قرار گرفته است.
شنیده می‌شود ناگزمن آلمانی ، لوئیز انریکه اسپانیایی و برندن راجرز سه گزینه هدایت چلسی هستند که باید به زودی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شود.
یولیان ناگلزمان در نشست خبری امروز خود گفت که ناراحتی ژوائو کانسلو از نیمکت‌نشینی را درک می کند ولی در این مورد با او صحبت‌های خوبی داشته است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ می‌گوید از ابتدا در میدان بودن امباپه و مسی مهم‌ترین تهدید برای باواریایی‌ها است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد توماس مولر اگر مصدوم نباشد مقابل پاریس به میدان خواهد رفت.
دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، از رفتار یولیان ناگلزمان انتقاد کرد و مدعی شد که اگر او دوست ندارد به حرف‌هایش توجه شود باید به تیمی دسته سومی برود.
یولیان ناگلزمان در پاسخ به ادعای کیلیان امباپه گفت که حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
یولیان ناگلزمان معتقد است حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت باید با حداکثر قدرت بدنی بازی کند؛ وگرنه، مقابل این حریف کم خواهد آورد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقابل شالکه گفت از شرایط بایرن راضی است و امیدوار است تیمش بعد از جام جهانی قطر هم همینقدر خوب باشد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقابل شالکه گفت از شرایط بایرن راضی است و امیدوار است تیمش بعد از جام جهانی قطر هم همینقدر خوب باشد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، احتمال اینکه مانوئل نویر جام جهانی را از دست بدهد رد کرد ولی گفت که او در دو بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-2 تیمش مقابل آگزبورگ در جام حذفی آلمان از عملکرد شاگردانش در این مسابقه ستایش کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل دورتموند از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم مسابقه گلایه داشت.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، انتظار دارد که فردا سادیو مانه در بازی حساس مقابل دورتموند بدرخشد و گلزنی کند. او کسب سه امتیاز از این بازی را بسیار مهم می داند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی فردا برابر ویکتوریا پلژن را واجب و حیاتی عنوان کرد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، در نشست خبری امروز خود گفت که می داند در بایرن چه توقعاتی از او دارند. او از سادیو مانه نیز در مقابل انتقادات دفاع کرد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، تایید کرد که به خاطر اهمیت بازی سه شنبه برابر بارسا، به چند بازیکن خود استراحت خواهد داد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، تاکید کرد باید به خریدهای جدید این تیم زمان داد.
یولیان ناگلزمان بعد از پیروزی بزرگ بایرن مونیخ در اولین بازی فصل بوندس‌لیگا با یک نشریه آلمانی مصاحبه مفصلی انجام داد و درباره شرایط تیمش در آغاز فصل صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ