کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید منتظر یک دربی جذاب از استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی باشیم گفت: یک اشتباه باعث خواهد شد تا سرخابی ها دستشان به جام نرسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توکلی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: طبق آخرین آمار حدود ۱۵ هزار وام خود اشتغالی به سربازان مهارت دیده اعطا شده است.
رباط کریم- معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین ۱۵ هزار هکتار زمین در شهرهای جدید برای ساخت مسکن خبر داد.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون ایثارگر ‌و خانواده‌های آنها تحت پوشش بنیاد شهید هستند، گفت: آیین نامه کمک معیشت ابلاغ شد.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
رئیس بنیاد مسکن گفت: ۱۵ هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی در بافت‌های های فرسوده نوسازی می شود.
با وجود فروش اینترنتی ۱۵ هزار بلیت برای بازی امروز پرسپولیس و پیکان بیش از این هوادارمشتاق فوتبال وارد استادیوم آزادی شده بود.
پیکان-پرسپولیس؛ فقط ۱۵هزار تماشاگر
در شرایطی که محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها از بین رفته و حتی در تبریز و اصفهان استادیوم‌ها پر می‌شود دربی تهران تنها در حضور ۱۵ هزار نفر برگزار خواهد شد
نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مجوز حضور ۱۵ هزار تماشاگر برای داربی پیش رو صادر شده است.
قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به وضعیت حال حاضر استادیوم آزادی، مجوز حضور ۱۵ هزار نفر برای برگزاری دربی صادر شده است.
بر اساس اعلام قنبرزاده یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فقط ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند با ورود به استادیوم آزادی از نزدیک دیدار پرسپولیس - استقلال را تماشا کنند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که شهرآورد با حضور ۱۵ هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.
سمنان- رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بابیان اینکه طی سال جاری مدارس نیمه تمام خیر ساز کشور تکمیل می‌شوند، گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان برای این امر اختصاص خواهد یافت.
فراز و فرود‌های ارزی، پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است، به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته، افراد کم تجربه، راهی این بازار شدند و بدون آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان چشمگیری روبه رو شده اند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۱۵ هزار خانه روستایی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای بنیاد برکت قرار گرفتند.
معاون وزیر صمت گفت: ۱۵ هزار دستگاه ماشین‌آلات معدنی فرسوده در کشور داریم که برنامه ریزی شده سالانه ۲ هزار تا ۲۵۰۰ دستگاه نوسازی شود.
معاون وزیر صمت گفت: ۱۵ هزار دستگاه ماشین‌آلات معدنی فرسوده در کشور داریم که برنامه ریزی شده سالانه ۲ هزار تا ۲۵۰۰ دستگاه نوسازی شود.
معاون وزیر صمت گفت: ۱۵ هزار دستگاه ماشین‌آلات معدنی فرسوده در کشور داریم که برنامه ریزی شده سالانه ۲ هزار تا ۲۵۰۰ دستگاه نوسازی شود.
اصفهان- مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اصفهان گفت: درآمد وصولی این استان در شش ماهه امسال حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است که پنج درصد این مبلغ محقق نشد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار میلیارد تومان اوراقی را تسویه می‌کنیم که قبلاً استفاده شده و رقم آن تا پایان سال بیشتر نیز خواهد شد.
پس از موافقت شورای تامین، پرسپولیس با نزدیک به ۴۰ هزار تماشاگر به استقبال فولاد خواهد رفت.
ماندگاری هوای گرم در کشور تا اوایل هفته آینده
تیم ملی والیبال ایران در شبی بیادماندنی و خاطره انگیز موفق شد لهستان پرستاره تیم نخست رنکینگ فدراسیون جهانی را در لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ در خاک این کشور و مقابل چشم ۱۵هزار تماشاگر لهستانی شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ