سرمربی و مدیرعامل دورتموند درباره شرایط تمدید قرارداد کاپیتان این تیم شفاف سازی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، به تحسین عملکرد کیلیان امباپه مقابل تولوز پرداخت.
نماینده مردم صومعه سرا با بیان این‌که «محصول برنج سال ۱۴۰۱ کشاورزان روی دستشان مانده و کرم کرده است و برنج ۱۴۰۲ هم روانه بازار شده است، اما نمی‌توانند بفروشند»، عنوان کرد: کشاورزان به نمایندگان خود در مجلس می‌گویند که «شما نمایندگان بی عرضه ما هستید و فقط حرف می‌زنید»؛ اگر به وضعیت کشاورزان رسیدگی نشود و تا هفته آینده تکلیف ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
نماینده چابهار با تاکید بر اینکه روز گذشته رای‌گیری برای اصل ۸۵ شدن این لایحه به‌صورت استمزاجی برگزار شد و رسمی نیست، عنوان کرد: «به بیان دیگر این لایحه فعلاً اصل ۸۵ نشده است. با توجه به این رویه و نگاهی که در قاطبه مجلس وجود دارد قطعاً هفته آینده این لایحه، اصل ۸۵ خواهد شد.»
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
آلوارو موراتا و دیه‌گو سیمئونه جلسه ای خصوصی برای تعیین تکلیف این ستاره برگزار کردند.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، برای تعیین تکلیف نهایی اش در این مسئولیت منتظر اعلام و تایید رسمی رئیس جمهور است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه واقع‌بینانه تدوین شده و در آن مسئولیت و تکلیف یکایک دستگاه‌های اجرایی به‌طور شفاف مشخص گردیده که امکان فرافکنی برای هیچ دستگاهی وجود نداشته باشد.
رئیس بنیاد ملی گندم کاران گفت: اگر در هفته جاری جلسه شورا برای تعیین تکلیف قیمت گندم برگزار نشود بنیاد ملی گندم کاران به سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری شکایت خواهد کرد.
رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران گفت: در برنامه هفتم توسعه، شرایط کشور عادی تلقی شده و تکلیف هیچ‌کدام از مشکلات ساختاری روشن نیست؛ در حالی که این سند بالادستی باید مبنای سایر اسناد کشور باشد.
براساس اعلام منابع آگاه، رئیس جمهور ترکیه سوم ژوئن (شنبه ۱۳ خردادماه) سوگند یاد خواهد کرد.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
رئیس شورای شهر تهران از ملزم شدن شهرداری تهران به‌منظور ارائه لایحه‌ای در جهت تحقق شعار سال خبر داد.
تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی تکلیف مسابقه بزرگ و پرتماشاگر هفته را روشن کرد
هیات‌رییسه فدراسیون، تکلیف رئیس فوتبال تهران را یکسره می‌کند
رئیس سازمان زندان ها گفت: در نظام زندانبانی اسلامی ما تکلیف داریم تا شرایط مناسب را برای زندانیان فراهم کنیم.
انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان فارس دو هفته بعد برگزار خواهد شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه سران قوا درباره موضوع لایحه برنامه هفتم و بودجه صحبت شده، به نتیجه‌ای رسیدند و به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.
عدم تعیین تکلیف مجوزهای ثبت محور و اعلانی از طرف وزارت اقتصاد فضای اقتصادی کشور را از رونق می اندازد. بسیاری از کسب و کارها نیاز به مجوز ندارند این بروکراسی های طولانی برای فعالان اقتصادی مشکل ساز می شود.
رییس انجمن والیبال نشسته گفت: هفته آینده طی نشستی که با فدراسیون جانبازان و معلولین داریم تکلیف این تیم از نظر زمان برگزاری اردوی تیم ملی و کادرفنی مشخص خواهد شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد صدرنشینی تیمش در دیدار فردا شب قطعی شود.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: وسایل نقلیه توقیف شده در مهریز یزد در حال صدمه دیدن است و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.
با اعلام نایب‌رییس فدراسیون احتمال دارد مهدی مهدوی‌کیا دیگر سرمربی تیم ملی امید نباشد.
ماه گذشته توافقات مختلفی بین ایران و روسیه امضاء شد و به گفته وزیر راه و شهرسازی، ایران می‌خواهد حلقه اتصال این کشور برای صادرات و ترانزیت کالا به آسیای میانه و هند باشد.
حقیقت‌پور گفت: پول ها و سرمایه های زیادی امروز در کشور دپو شده تا تکلیف برجام مشخص شود بنابراین باید زودتر مشخص شود برجام احیا خواهد شد یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ