رئیس شورای شهر تهران از ملزم شدن شهرداری تهران به‌منظور ارائه لایحه‌ای در جهت تحقق شعار سال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
کادر فنی تیم ملی کاراته برای مشخص کردن چهارمین نماینده ایران برای حضور در بازیهای آسیایی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی گرفت.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
کارلو آنچلوتی برای زوج دفاع میانی رئال مادرید در فصل پیش رو، تصمیم قطعی خود را گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران مقرر شد مجموعه شهدای دولاب در مدت یک تا دو ماه دیگر تعیین تکلیف شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری تهران باید این موضوع هرچه سریعتر تعیین و تکلیف شود.
شهردار منطقه ۸ تهران با اشاره به تعیین تکلیف آراء بلاتکلیف و اجرا نشده چهار سال گذشته در این منطقه گفت: وصول جرایم ریالی کمیسیون ماده صد منطقه ۸ در سال ۱۴۰۱ با ۳۰۰ درصد رشد همراه بوده است.
شهردار منطقه ۵ تهران در خصوص آخرین وضعیت اراضی مرادآباد با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید معوضی که تکلیف شده را به مردم بدهد، گفت: شکل‌گیری بافت مسکونی در آن محدوده غیرممکن است.
با اعلام باخت فنی ذوب آهن برابر شهرداری گرگان در بازی نیمه تمام اصفهان، جدول مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال رونمایی شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری با وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با قید فوریت درباره مترو هشتگرد برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.
عضو شورای شهر تهران گفت:لازم است هرچه سریع‌تر شهرداری با وزارت راه و شهرسازی جلسه‌ای با قید فوریت درباره مترو هشتگرد برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکلیف تعدادی ساختمان که در شرایط خوبی قرار نداشتند برای اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با پیگیری‌های انجام شده در جلسه کمیته ایمنی خبر داد.
حاکمیت در معنای اعم و شهرداری به عنوان بازوی اجرائی حاکمیت در این موضوع، اموری همچون اداره قبرستان را از باب تکلیف حاکمیتی و شرعی انجام می‌دهد و هزینه آن را هم باید از اموال عمومی و انفال محاسبه کند و از باب انجام این تکلیف هیچ منتی بر سر جامعه نمی‌تواند داشته باشد؛ چراکه قسمتی از وظیفه ذاتی حکومت اسلامی است و انفال به قدر مکفی موجود. اما پیشنهاد چنین مصوباتی که صرفا کسب درآمد از مردم ملاک ارائه آن قرار گرفته، نتیجه‌ای جز نارضایتی و دلگیری عمومی در پی نخواهد داشت.
قائمی در انتقاد به روند بررسی املاک شهرداری، گفت: برای تعیین تکلیف باغات شهرداری سند تک‌برگ، عکس‌های هوایی سال‌های گذشته و... را به شورا ارائه می‌کند و برای فروش املاک نیز شهرداری باید قبل از برگزاری جلسه اطلاعات املاک را به‌صورت جامع و مکتوب از قبل به اعضا بدهد که مهدی چمران در واکنش گفت: من انتظار داشتم که کمیسیون برنامه‌و‌بودجه این کار را انجام بدهد.
موسی الرضا حاجی بگلو گفت: صبح امروز جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری مشهد برگزار شد. در این نشست عملکرد گزینه‌های پیشنهادی بررسی و مورد بحث قرار گرفت که در نهایت اصغری به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب و تا تعیین تکلیف وضعیت شهردار، وی در این پست خواهد بود.
عضو کمیسیون برنامه بودجه با بیان اینکه در دو سال اول باید مقدمات نهضت ملی مسکن از جمله تخصیص زمین فراهم شود، گفت: دولت باید موضوع تعیین سهم زمین بین دولت و شهرداری ها را تعیین تکلیف کند.
شهردار منطقه ۱۸ تهران توضیحاتی درباره معضل کوره‌های آجرپزی، سرانجام بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی، بیمارستان حکیم، تعیین تکلیف حریم آزادگان و پیشرفت در باغ‌راه حضرت زهرا (س) ارائه داد.
به رغم گذشت یک سال از آغاز دوره جدید مدیریت شهری، شهرداری تهران به‌عنوان متولی مدیریت ام‌القرای جهان اسلام در حوزه وظایف ۱۰ گانه خود در قانون در حوزه عفاف و حجاب توفیق چندانی نداشته است.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان‌های ناایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده‌اند، اما این روند کند است.
شهردار تهران گفت: تکلیف اول این است که شهر را مناسب سازی کنیم چرا که شهر ما برای استفاده این عزیزان مناسب نیست.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری درخواست دارم هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت پهنه رودکی مطابق قانون اقدامات لازم را به عمل آورد.
بیست و هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران صبح امروز به ریاست شهردار تهران برگزار شد.
رئیس دستگاه قضا در ادامه با بیان اینکه مصوبات شورای عالی شهرسازی لازم‌الاجراست، گفت: شهرداری و سایر دستگاه‌ها موظف به اجرا و لحاظ مصوبات شورای عالی شهرسازی هستند؛ لذا باید بررسی شود که در مورد ساختمان فروریخته آبادان این مصوبات لحاظ شده بود یا خیر؟ همچنین مجری پروژه نیز از جهات مختلف مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد؛ بنابراین باید بررسی شود که این مجری به تکالیف خود عمل کرده بود یا خیر؟
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ