مردم سیستان در اعتراض به عدم تخصیص حقابه هیرمند ازسوی طالبان و همچنین دیپلماسی آبی منفعلانه وزارت امور خارجه در میدان یعقوب لیث زابل تجمع کردند. در این تجمع جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر گرد هم آمدند و شعار‌هایی دادخواهانه سر دادند و خواستار دیپلماسی فعال از سوی دولت شدند. شعار‌هایی از قبیل "نابودی سیستان، نابودی تنگه احد ایران است. "، "حق آبه و هوای پاک" و ... از سوی مردم سر داده شد. همچنین در میانه این اعتراض، استعفای دو نماینده سیستان و پاسخگو کردن وزیر امور خارجه ایران در رابطه با حقابه هامون مطالبه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجتماع محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» با حضور خودجوش مردم ولایت‌مدار کرمانشاهی برگزار شد. مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» مقابل منزل این شهید والامقام با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از مسؤولان کشوری و استانی خواستار مقابله با بی‌حجابی شدند.
تجمع غیرت، عفت و معیشت در حمایت از آمران به معروف و اعتراض به هتک حرمت زنان محجبه، با حضور طلاب و روحانیون و مردم ولایت‌مدار تبریز عصر روز دوشنبه شانزدهم مردادماه در حوزه علمیه امیرالمومنین تبریز برگزار شد.
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز (جمعه، ۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام تجمع کردند. دانشجویان در این تجمع که مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار شد، با سر دادن شعار‌هایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار اخراج سفیر سوئد از ایران شدند.
شماری از مردم آمریکا با برگزاری تجمعی در پایتخت این کشور از ملت فلسطین حمایت کردند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
عصر امروز مردم همدان در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در کشور سوئد در محل آستان امامزاده عبدالله (ع) همدان تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
تجمع مردمی - دانشجویی اعتراضی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد در مقابل سفارت این کشور جمعه ۹ تیرماه در تهران برگزار شد.
روز پنجشنبه شماری از دانشجویان ایرانی و فعالان تشکل‌های دانشجویی در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مقابل نمایندگی سازمان ملل در تهران تجمع کردند و با قرائت بیانیه‌ای بر حمایت خود از مردم فلسطین تأکید کردند.
مردم مراکش در راستای حمایت از فلسطین در برابر تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و مخالفت با عادی‌سازی روابط در رباط، پایتخت این کشور تجمعی را برگزار کردند.
امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، جمعیت مردمی طلبکاران شاه با تجمع مقابل دادستانی کل کشور، طومار شکایت اموال غارت شده مردم ایران توسط خاندان پهلوی را به عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور تحویل داده و خواستار پیگری اموال به سرقت رفته مردم ایران از طریق مراجع قضایی بین المللی توسط قوه قضاییه و دادستان کل کشور شدند.
ظهر امروز یکشنبه ۱۸ دی ماه، علما، روحانیون و مردم قم در اعتراض به هتاکی مجله فرانسوی و توهین به مرجعیت و مقام معظم رهبری در صحن امام رضا(ع)، حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تجمع و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند. همچنین آیت الله سید احمد خاتمی در این تجمع به ایراد سخن پرداختند.
اجتماع علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
اجتماع پرشور علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت و پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
تجمع در اعتراض به نقض حقوق مردم ایران توسط سوئد و کشور‌های اروپایی امروز (۲۰ آذر) در مقابل سفارت سوئد برگزار شد‌.
مردم بندر بوشهر با تجمع در خیابان‌ها از اعتراضات اخیر اعلام برائت کردند و خواستار رسیدگی قانونی به وضعیت معترضان شدند.
راهپیمایی مردم زنجان در اعتراض به آشوب‌ها و هتک حرمت‌های اخیر با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، استاندار و سایر مسئولان استانی از مزار شهدای پایین شهر زنجان به سمت میدان انقلاب برگزار شد.
در پی هتک حرمت و آتش زدن آستان مقدس امامزاده عبدالله،مساجد و شعائر اهل بیت عصر امروز پنجشنبه ۳۱شهریور ماه مردم با حضور در تجمع و راهپیمایی ، علیه اغتشاشگران شعار سر دادند.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.
تجمع اعتراضی مردم مشهد در محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و مردم مظلوم فلسطین، در میدان فلسطین این شهر انجام شد.
تجمع اعتراضی مردم همدان در حمایت از شهید حسین همدانی ظهر امروز پنجشنبه در محل امام زاده عبدالله همدان برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، سه‌شنبه ۱۸ مرداد در میدان فلسطین برگزار شد.
مردم افغانستان با تجمع در شهرهای مختلف این کشور اعتراض خود را نسبت به اقدامات غیر قانونی نظامی آمریکا در کشورشان اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ