گیاه خوردن حیوانات امری نرمال در حیات وحش است اما اینکه یک حیوان علاقه خاصی به خوردن گیاه کاکتوس داشته باشد، قطعاً عجیب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان نمایشگاه ARMY2023 روسیه دست کم دو نمونه پهپاد از سوی شرکت‌های چینی ارائه شده است که کپی برداری از پهپاد ایرانی شاهد ۱۳۶ محسوب می‌شوند.
یک پرنده در اقدامی عجیب با برگ مشغول درست کردن دم برای خودش است./خبرآنلاین
وکیل علیرضا بیرانوند: یرانوند فقط گفت پول من را بدهید. و من پول اضافه نمی‌خواهم و فقط پول خود قرارداد من را بدهید. چرا پولی که گلر ذخیره تیم‌های دیگر می‌گیرد از بیرانوند بیشتر است؟/ عشق و علاقه کشک است و این صحبت‌ها برای دهه ۶۰ است. شما وضعیت زندگی و دخل و خرج را می‌بینید!/ ما هیچ مذاکره ای با استقلال قبل از فسخ قرارداد نکردیم
روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
مردم کشور چین که به خوردن غذاهای عجیب و غریب معروف هستند به تازگی با استفاده از سنگ های کوچک غذایی خاص طبخ کرده‌اند.
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
پاسخ زیبای علی دایی به ابراز علاقه هوادارش در خیابان جالب توجه است. این ویدیو را یکی از هواداران دایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
معصومه ابتکار معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت روحانی می‌گوید: اگر به بقای اسلامی علاقه دارند باید این مهارت را در خودشان ایجاد کنند، این یک واقعیت است که باید بپذیرند، این جزو تحولاتی است که باید اتفاق بیفتد، قطعا باید حرف مردم را بشنوند.
مدتی است دربرخی رستوران‌های چینی نوزاد تازه متولد شده موش را در ظرفی قرا داده و بصورت زنده سرو می‌کنند و ظاهرا علاقه مردم هم به آنها کم نبوده است.
علاقه کلاغ ها به اشیا براق و زیور آلات ثابت شده است اما علاقه عجیب کلاغ به شانه کردن پرهایش تعجب بر انگیز است. این کلاغ عجیب زمانی که می بیند صاحبش شانه را کنار گذاشته رفتار هوشمندانه ای نشان میدهد و دوباره شانه را به دست صاحبش می دهد.
در پشت هر لباس مفهومی در مورد علاقه و احساس مسئولیتش به طبیعت وجود داشت. مثلا این یکی نامش حمله ملخ‌هاست و موفق شده به یکی از شناخته شده‌ترین جشنواره‌های طراحی لباس دنیا راه یابد.
در جریان درگیری پلیس ضد شورش فرانسه و معترضان این کشور در ساحل چپ رود سن در پاریس معترضان یکی از رستوران‌های مورد علاقه «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور این کشور را آتش زدند.
در ادامه تظاهرات علیه اصلاح قانون بازنشستگی در فرانسه، صد‌ها معترض با تجمع مقابل رستوران محبوب امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در پاریس، آن را آتش زدند. تظاهرات و اعتصاب‌های پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین، در چند شهر فرانسه، یازدهمین روز از بسیج عمومی علیه این اصلاحات بود و آتش زدن رستوران روتوند در پاریس در این روز بازتاب گسترده در رسانه‌ها داشت. این رستوران که در محله مون‌پارناس در مرکز پاریس واقع است، به این‌که رستوران مورد علاقه مکرون است، مشهور شده است.
نصیر مزروی درباره علاقه خود به سوره الضحی گفت: این سوره را دوست دارم، زیرا در دوران سختی بر پیامبر نازل شد که در آن بر اثر تاخیر وحى ناراحت بودند.
زن مسنی که در حال عبور از خیابان بود با ابراز علاقه جالب یک پنگوئن مواجه شد.
شش ماه پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، نمایشگاهی اختصاص داده شده به سگ‌های متعلق به ملکه در لندن در روز چهارشنبه افتتاح شده که تصاویری از الیزابت دوم با حیوانات مورد علاقه اش را به نمایش می‌گذارد.
یک سگ در ترکیه برای صاحبش که در زیر آوار مرده است، در دهان خود تکه نانی آورده است.
ثبت پلنگ ایرانی توسط دوربین تله ای در سوادکوه در 5 اسفند ماه 1401 ؛ این پلنگ در هوای بسیار سرد جهت حفظ بقا از مسیرهای پربرف و صعب العبور گذر می‌کند تا به شکار مورد علاقه خود برسد و تغذیه کند. این فیلم کم نظیر را علی اکبر ایمانی، محیط بان مازندرانی ثبت و در صفحه شخصی‌اش به دوستداران محیط زیست تقدیم کرده است.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
ابراز علاقه عجیب ادل به مسی در یک کنسرت‌ در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.
جواد خیابانی در شبکه ورزش صحبت‌های جالب و عجیبی درباره مادران کرد.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
بنیانگذار فیسبوک که از عشق و علاقه خود به مبارزه در رینگ و ام‌ام‌ای گفته بود با یک قهرمان این رشته خشن به تمرین و مبارزه پرداخت.
آویزان شدن کودکان از شیشه اتوموبیل‌ها یکی از تفریحات مورد علاقه آنهاست که اتفاقا خیلی هم خطرناک است. در یک کشور خارجی یک کودک از شیشه خودرو بیرون آمده و خودرو پشت چراغ قرمز است. به محض اینکه خودرو شروع به حرکت می‌کند، کودک با تکان‌های ماشین تعادلش را از دست می‌دهد و، چون زیر پایش در ماشین خالی می‌شود ناگهان از پنجره بیرون می‌افتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ