مدتی است دربرخی رستوران‌های چینی نوزاد تازه متولد شده موش را در ظرفی قرا داده و بصورت زنده سرو می‌کنند و ظاهرا علاقه مردم هم به آنها کم نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در خیابان های شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق ضبط شده است، نحوه سرو گوشت، مرغ و جگر گوسفند به قیمت یک دلار معادل 49 هزار تومان را نشان می دهد.
این ویدئو که در خیابان های گوانگژو چین ضبط شده است، نحوه سرو جالب و دیدنی سوپ کله پاچه و سیرابی را نشان می دهد.
در ایران معمولا کله پاچه با نان و لیمو ترش سرو می شود. در برخی مناطق نیز این خوراکی غیر معمول با برنج سرو می شود. در چین و کره نیز کله پاچه با سس فلفل و دیگر سس ها سرو می شود. در این ویدئوی جالب نیز می توانید کله پاچه خوردن متفاوت کره ای ها را مشاهده کنید.
این ویدئو که در یک مراسم عروسی عربی در کشورهای حوزه خلیج فارس ضبط شده است، لحظه سرو و برش زدن شترهای بریانی را به تصویر می کشد.
یکی از راحت‌ترین روش‌های برش هندوانه یا میوه‌هایی از این دست، این است که آن را به چهار قسمت تقسیم کرده و به فاصله‌ی یک سانتی‌متر برش بزنید. سپس بسته به سلیقه‌ی خود روی تخته یا ظرف مناسب بچینید.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه جرم گوش بصورت طبیعی روی پوست کانال گوش ترشح می شود و برای سلامت گوش خارجی مهم است ، می گوید: بعلت خواص شیمایی دارد هم باعث نرم نگه داشتن پوست آن منطقه می شود و هم از رشد باکتری ها و میکروب ها در گوش خارجی جلوگیری می کند . پس جرم گوش بصورت کلی ماده مفیدی برای گوش است و عادت استفاده از گوش پاک کن برای پاک کردن جرم گوش بسیار غیر بهداشتی است . اما زمانیکه جرم گوش بیش از اندازه ترشح شود و یا بدلیل دستکاری های فرد ، فشرده شود و به پرده گوش فشار بیاورد و عوارضی مثل وزوز و کم شنوایی شود ، باید تمیز کردن جرم گوش باید توسط منخصص انجام شود. منبع: خبرآنلاین
یکی از کافه‌رستوران‌های لوکس تهران، یک نوشیدنی گران‌قیمت با روکش طلا مخصوص آقایان را به مشتریان خود سرو می‌کند.
در این ویدئوی کوتاه، صحنۀ برش زدن شکم یک نهنگ صید شده را می‌بینید که بیشتر شبیه به صحنۀ خنثی کردن یک بمب است! تجمع گازها در شکم نهنگ باعث می‌شود که بعد از ایجاد اولین برش‌ها یک انفجار پر سر و صدا رخ بدهد.
ستاره لیورپول حدود یک ماه قبل از شروع فصل جدید فوتبال ۲۰۲۳-۲۰۲۴، تعطیلات پر سر و صدایی در یونان داشته است.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه پیرگوشی لزوما به معنای از دست رفتن حس شنوایی در سنین بالا نیست بلکه کاهش عملکرد گوش ما از سنین بالای ٥٠سال شروع می شود، می گوید: سن شروع پیرگوشی تحت تاثیر سابقه ژنتیک در برخی خانواده، زودتر و با شیب تند تری اتفاق می افتد. سابقه کار کردن در محیط های پر از سر و صداهای صنعتی و حتی شرکت زیاد در کنسرت های پر سرو صدا می تواند سن پیرگوشی را در جوانان به زیر پنجاه سال کاهش دهد. ناگفته نماند که رژیم غذایی ناسالم بخصوص مصرف زیاد نمک می تواند اثرات منفی بر حس شنوایی داشته باشد./ خبرآنلاین
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
معترضان روز دوشنبه ۱۷ آوریل در مرکز پاریس تجمع کردند تا در حالی که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در تلویزیون سخنرانی می‌کرد سر و صدا به پا کنند. صد‌ها معترض در حالی که بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها می‌کوبند، شعار‌های ضد مکرون سر دادند. رئیس جمهور فرانسه دو روز پس از امضای قانون طرح افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال، این سخنرانی را ایراد کرد.
سخنان بغض آلود سوزناک شیخ حسین انصاریان با معممین و نیروهایی که با مردم و خصوصا مخالفان یا مجرمان سر و کار دارند.
امیر تتلو همیشه سعی کرده با رفتار و کار‌های عجیبش، خود را از دیگران متمایز کند و به تازگی با انتشار ویدئویی از تتو‌های خود رونمایی کرده که واکنش بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه هرگونه دستکاری روی بینی و صورت باید بعد از سنین رشد صورت بگیرد تا استخوان‌ها و غضروف‌ها کاملا شکل گرفته باشند، می‌گوید: بر این اساس از سنین ١٦تا١٧سالگی به بعد و بر مبنای برخی توصیه‌های علمی از سن ١٨سالگی می‌توان برای انجام عمل رینوپلاستی اقدام کرد. کمااینکه در سنین نوجوانی معمولا انتظارات فرد از نتایج عمل زیبایی بدرستی شکل نگرفته است.
دنیای حیات وحش سرشار از رمز و راز است که برخی از آنها باعث شگفتی انسان می‌شود. در یک مستند به طریقه شکار بدون سر و صدای گربه سانان برای غافلگیر کردن طعمه پرداخته شده است.
چینی ها که همیشه با خوردن غذاهای عجیب معروفند اینبار با سرو ماهی زنده در رستوران سوژه فضای مجازی شدند.
ویدئوی منتشر شده از این مراسم، عروس جوانی را نشان میدهد که دور گردن و دستانش مقدار بسیار زیادی طلا آویزان شده و او در حال حرکت به سمت سالن مراسم است. سختی حرکت و راه رفتن در او به وضوح دیده میشود و کاملا مشخص است که عروس لاغر اندام قصه‌ی ما به سختی این مقدار طلا را حمل می‌کند.
در جریان یک مسابقه اتومبیلرانی در مالزی یک خودرو پس از انحراف از پیست به یک تماشاگر برخورد کرد و جان او را گرفت. قربانی ۳۲ ساله پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده به سر و خونریزی ریه جان خود را از دست داد.
یک رستوران برای سرو استیک طلا، که قیمتش ۱۰۰۰ دلار است از نیرو‌های امنیتی استفاده کرد.
سی ان ان به حضور پر سر و صدای بدل جانی دپ در مراسم عزاداری پرداخت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ