سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت خیلی‌ها دنبال استفاده سیاسی از ورزش و خصوصاً فوتبال هستند و به همین دلیل خیلی از حرمت‌ها نگه داشته نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان رای‌گیری تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا، نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در این تیم دیده می‌شود.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
محمدرضا زادمهر عضو اسبق هیئت مدیره پرسپولیس درباره اتفاقات جنجالی زمان حضورش در این باشگاه گفت: ایران نبودم. آقای امیرخادم تماس گرفت و گفت من شماره تلفن شما را از حمید استیلی گرفتم و می خواهیم در هیئت مدیره کمک کنید.
اسطوره ماندگار پرسپولیس و تیم ملی از کشور خارج شد.
یادگار امام گفت: در شرایطی که هزاران عامل ناامیدی ممکن است وجود داشته باشد، ورزش می‌تواند در جهت امید نقش بالایی داشته باشد.
علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و دومین گلزن برتر فوتبال جهان امروز در تمرینات تیم ملی کاراته حضور یافت.
علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران امروز در تمرینات تیم ملی کاراته حضور یافت.
سردار سعید محمد نسبت به تخریب چهره برخی چهره‌های ورزشی سرشناس کشور انتقاد کرد.
در معرفی برترین بازیکنان تاریخ آسیا نام دو ستاره فوتبال ایران دیده می‌شود.
علی دایی، بی شک او باز دردانه ورزش کشورمان بود. شناسنامه فوتبال ملی که باز خط بطلانی کشید بر ویدیویی قدیمی از علی پروین. همان جا که سلطان دهه شصتی‌ها گفته بود: «آقای دایی شما معروف هستی، اما محبوب نه!»
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
علی دایی نیست و هست؛ به این معنا که خودش فعالیت خاصی در حوزه ورزش قهرمانی و عرصه محبوبش یعنی مربیگری ندارد، اما در افکار عمومی با قدرت مطرح است و به سطح شاید بی‌نظیری از محبوبیت رسیده باشد.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
فرزانه فصیحی دختر سرعتی دوومیدانی ایران چند روز پیش در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا به مدال خوشرنگ طلا رسید تا تنها چهره ورزش ایران در این رقابت‌ها باشد که دستش به مدال می‌رسد.
علی دایی و پژمان جمشیدی دو چهره مطرح ورزشی بودند که به گزارش روزنامه همشهری، به دلیل حمایت از اعتراضات، بیلبورد‌های تبلیغاتی‌شان از سطح شهر جمع شده بود
مگر علی دایی کم برای این مملکت زحمت کشیده؟ ما که هم تیمی هایش بودیم، دیدیم و می‌دانیم او چه کار‌هایی برای ایران کرده. عرق ریخته و پول حلال به دست آورده. علی دایی جهانی است. وقتی توهین‌ها علیه او را دیدم ازته قلبم ناراحت شدم. دنده‌های او را ما دیدیم که چطور شکست. طحال علی دایی را ما دیدیم که چطور پاره شد. در کل توهین کردن به هیچ شخص و هیچ فردی را نمی‌پسندم. من خودم ورزشی هستم و ایثارگر هم بوده ام. شما این حرف‌ها را از زبان یک ایثارگر می‌شنوید.
احمد مسجدجامعی نوشت: آقای رسول خادم، عضو دوره‌های پیشین شورای شهر بود و در سلامت و صداقت او هیچکس تردیدی ندارد. همه می‌دانند که ورزش زورخانه‌ای و آداب پهلوانی، به‌ویژه در پایتخت، در زمان ما مدیون زحمات اوست. آیا باید با ایشان هم چنان برخوردی شود؟
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
بدون تردید خبرسازترین خبر هفته در ارتباط با سخنان یک کارشناس در برنامه جهان آرا بود. «امیرحسین حاجی نصیری» جانباز مدافع حرم در برنامه جهان آرا حاضر شد و در موضوع قهرمان ملی مردم صحبت کرد. دقایقی از این برنامه او درباره «علی دایی» جملاتی گفت که با واکنش‌های مختلفی از سوی طیف‌های ورزشی و هنری کشور روبرو شد
گری لینه‌کر بازیکن سرشناس سابق و مجری کنونی برنامه‌های ورزشی به داستان علی دایی واکنش نشان داده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ