در معرفی برترین بازیکنان تاریخ آسیا نام دو ستاره فوتبال ایران دیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهاب زاهدی بازیکن سابق پرسپولیس پس از ۶ فصل بازی در اروپا به پرسپولیس بازگشت.
آرمینیا بیله فلد، باشگاه مشهور آلمانی، به دسته سوم فوتبال آلمان سقوط کرد.
آرمینیا بیله فلد، باشگاه مشهور آلمانی، به دسته سوم فوتبال آلمان سقوط کرد.
مدافع تیم فوتبال ایران و باشگاه فولاد خوزستان با عقد قرارداد پنج ساله به باشگاه السد قطر پیوست و نهمین بازیکن ایرانی تاریخ این تیم لقب گرفت.
درست است که فوتبال در هر لیگ اروپایی دشواری خاص خودش را دارد؛ ولی قاعدتا نمی‌توان دستاوردی را که علی دایی و علی کریمی در بایرن مونیخ داشتند، هم‌ردیف قهرمانی‌های دیگر گذاشت.
به تازگی ویدیوی خبرسازی از یکی از برنامه‌های کریم باقری منتشر شده است.
تصویری نوستالژی و قدیمی از اندی در کنار علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا را ببینید.
شهریار فوتبال ایران اقدام عجیبی در فضای مجازی انجام داده است.
علی دایی که از مدتی قبل صفحه علی کریمی در اینستاگرام را دنبال می‌کرد، صفحه او را آنفالو کرد.
علی کریمی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از علی دایی در برابر اظهارات جنجالی فرد سیاسی حمایت کرد.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
علی دایی چهره برجسته و سرشناس فوتبال ایران امروز در مراسم تدفین مرحوم کریم باوی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در بی‌بی سکینه کرج شرکت کرد و مورد استقبال حاضران و علاقمندانش قرار گرفت.
علی دایی چهره برجسته و سرشناس فوتبال ایران امروز در مراسم تدفین مرحوم کریم باوی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در بی‌بی سکینه کرج شرکت کرد و مورد استقبال حاضران و علاقمندانش قرار گرفت.
قبل از ظهور علی دایی، کریم باوی در پیشانی خط حمله ایران، عرصه را بر رقبا خارجی تنگ کرده بود، ضربات سر او در تاریخ ایران باقی خواهد ماند.
جواهرفروشی علی دایی و همسرش پلمب شد
روزنامه دولت در مطلبی به علی دایی و علی کریمی حمله کرده و انتقادات تندی از آنها داشته است.
طراحان بنر شهرداری برای پرهیز از یادآوری نام علی دایی و علی کریمی قید استفاده از شماره ۸ و ۱۰ را زده‌اند. این دو چهره فوتبال ایران در اتفاقات اخیر تبدیل به چهره‌های معترض شده‌اند. از طرفی، تعدادی از مسئولان حتی از علی کریمی به‌عنوان لیدر اتفاقات اخیر یاد می‌کنند. علی دایی هم که بعد از ماجرای مرگ دانش‌آموز اردبیلی بیش از قبل از سوی مسئولان مورد نقد قرار گرفته است.
علی دایی رکورد لایک در اینستاگرام را شکست.
علی کریمی هم خبر داد دعوت قطری‌ها برای حضور در جام جهانی را رد کرده است.
تیم ملی پیش از اعزام به آلمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ توسط محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور وقت بدرقه شد.
تصویری جذاب از علی دایی، عابدزاده و کریم باقری است
علی دایی و علی کریمی با وجود آنکه دو چهره تأثیرگذار و پرهوادار در فوتبال ایران بوده‌اند، هیچ‌وقت نتوانستند برای همیشه اختلافی را که بینشان وجود داشت، نادیده بگیرند. آن‌ها به مرور زمان این اختلاف را کم‌رنگ کردند، ولی آشتی‌کنانی در کار نبوده است. این موضوع، ولی به لطف جبهه اصولگرایان، رسانه‌ها و روزنامه‌های نزدیک به این جریان به تازگی رقم خورده و علی دایی و علی کریمی بعد از سال‌ها بالاخره با یکدیگر آشتی کرده‌اند!
دایی و علی کریمی با وجود آنکه دو چهره تأثیرگذار و پرهوادار در فوتبال ایران بوده‌اند، هیچ‌وقت نتوانستند برای همیشه اختلافی را که بینشان وجود داشت، نادیده بگیرند. آن‌ها به مرور زمان این اختلاف را کم‌رنگ کردند، ولی آشتی‌کنانی در کار نبوده است. این موضوع، ولی به لطف جبهه اصولگرایان، رسانه‌ها و روزنامه‌های نزدیک به این جریان به تازگی رقم خورده و علی دایی و علی کریمی بعد از سال‌ها بالاخره با یکدیگر آشتی کرده‌اند!
دلیل تفاوت دایی با بقیه این است که در وهله اول او سرشناس‌ترین چهره بین‌المللی کشور است. هیچ هنرمند و ورزشکار دیگری اندازه دایی معروف نیست. نه کیارستمی و شهاب حسینی برنده نخل طلا، نه اصغر فرهادی برنده اسکار، نه این همه فوتبالیست لژیونر دیگر و نه حتی فردی نظیر مرحوم استاد شجریان.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ