علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران امروز در تمرینات تیم ملی کاراته حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان رای‌گیری تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا، نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در این تیم دیده می‌شود.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
محمدرضا زادمهر عضو اسبق هیئت مدیره پرسپولیس درباره اتفاقات جنجالی زمان حضورش در این باشگاه گفت: ایران نبودم. آقای امیرخادم تماس گرفت و گفت من شماره تلفن شما را از حمید استیلی گرفتم و می خواهیم در هیئت مدیره کمک کنید.
اسطوره فوتبال آسیا هنوزهم یکی از موفق ترین بازیکنان ایرانی در سطح فوتبال باشگاه های اروپا به شمار می رود.
اسطوره ماندگار پرسپولیس و تیم ملی از کشور خارج شد.
علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و دومین گلزن برتر فوتبال جهان امروز در تمرینات تیم ملی کاراته حضور یافت.
قاب جالب از علی دایی در تمرین تیم ملی سال ۸۲ را ببینید.
در معرفی برترین بازیکنان تاریخ آسیا نام دو ستاره فوتبال ایران دیده می‌شود.
ستارگان مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا در شرایطی مشخص شدند که اسمی از علی دایی نیست.
احتمالا ریشه این شایعه آنجاست که حبیب کاشانی سرپرست تیم امید شده و در حال مذاکره و رایزنی با گزینه‌ها به سر می‌برد. او در پرسپولیس سابقه همکاری با علی دایی را داشته است؛ جایی که دو طرف بعد از یک اختلاف عمیق به دوستانی صمیمی بدل شدند. با این حال بسیار بعید است که این رفاقت منجر به همکاری دوباره دایی و کاشانی در تیم ملی امید شود.
سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت خیلی‌ها دنبال استفاده سیاسی از ورزش و خصوصاً فوتبال هستند و به همین دلیل خیلی از حرمت‌ها نگه داشته نمی‌شود.
به نظر می‌رسد سرمربی جدید تیم ملی قصد داشته باشد از شهریار مغانلو یک علی دایی جدید بسازد.
علی دایی، بی شک او باز دردانه ورزش کشورمان بود. شناسنامه فوتبال ملی که باز خط بطلانی کشید بر ویدیویی قدیمی از علی پروین. همان جا که سلطان دهه شصتی‌ها گفته بود: «آقای دایی شما معروف هستی، اما محبوب نه!»
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
دیروز تولد شناسنامه‌ای علی دایی بهترین گلزن تاریخ فوتبال ایران بود.
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی، چهره پرآوازه فوتبال ایران در جهان، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. این در حالی است که تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی چهره پرآوازه فوتبال ایران در دنیا، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند
علی دایی اولین ایرانی روی سِن مراسم برترین‌های فیفا / لئو مسی مردسال ۲۰۲۲ فوتبال جهان شد
علی دایی چهره ویژه ایرانی‌ها در مراسم مردسال فوتبال جهان / لئو مسی هشتمین عنوان را ربود
یکی از مربیان فوتبال کشورمان برای اثبات سختی‌های فوتبال پیشنهاد کرد فردی که از علی دایی انتقاد کرده دو هفته زیر نظرش تمرین کند.
حسین طالب لو خاطره جالبی از علی دایی در تمرین تیم ملی گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ