برنامه بازی های بارسلونا تا شروع جام جهانی و تعطیلی رقابت های باشگاهی، بسیار فشرده و سخت است و باید دید ژاوی چگونه تیمش را مهیای این بازی‌های دشوار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم کبدی بانوان ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی زیر نظر مربی هندی در هند مهارت‌های خود را تقویت می‌کند.
با وجود پیروزی پر گل در دیدار روز گذشته، اما جواد نکونام همچنان تیمش را نیازمند تقویت می بیند.
آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.
بر اساس گزارش رسانه ایتالیایی دژان استانکوویچ، سرمربی سمپدوریا، استعفای خود را تقدیم این باشگاه کرده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود عباس و محمد بن سلمان در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین و اوضاع منطقه و تقویت روابط دوجانبه رایزنی خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بر تقویت بازدارندگی جنگی کشورش در مقابل اقدامات تجاوزکارانه آمریکا و کره جنوبی به شیوه‌ای «تهاجمی تر و عملی‌تر» تاکید کرده است.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: درخصوص بروز برخی مشکلات در واریز حقوق پایان سال فرهنگیان تحقیقات لازم صورت گرفته است و گزارش نهایی تقصیرها تقدیم رئیس جمهور شده است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هنوز طرحی در دستور کار صحن علنی درمورد عفاف و حجاب نیست، گفت: کمیسیون فرهنگی به پیوست گزارش خود طرح مربوط به عفاف و حجاب را به هیات رییسه تقدیم کرده است و منتظر برنامه دولت و قوه قضاییه هستیم.
المانیتور به نقل از حییم کورین، اولین سفیر اسرائیل در سودان جنوبی گزارش داد: سودان قبلاً به توافقنامه ابراهیم ملحق شده است و آنچه اکنون اتفاق می‌افتد تلاش برای بازگرداندن شتاب به توافق، افزایش همکاری و تقویت تلاش‌ها برای رسیدن به عادی سازی واقعی است، چراکه میان امضای توافق و خود مکانیسم تفاوت وجود دارد.
یک گزارش رسانه‌ای مدعی است لیورپول به درخواست یورگن کلوپ به دنبال جذب انگولو کانته برای تقویت خط میانی این تیم است.
بارسا در سه بازی بعدی خود کار چندان سختی پیش رو ندارد(به غیر از بازی با بتیس) در حالی که تقویم رئال بسیار دشوار است. به خصوص که بارسا در سه بازی پیش رو زودتر از رئال به میدان می رود.
سال 1401 از نیمه گذشت و تقویم بیمه گری رخدادهای حساسی را در خود ثبت کرده است.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان، با اشاره به سفر یک هفته‌ای این هیئت و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف مردم، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی خبرداد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، پیش بینی بورس در هفته اول آبان از نظر کارشناسان بورسی، ده خبر مهم برای بورس اولین روز آبان ماه، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | فردا کدام گروه‌ها مورد توجه هستند؟، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در کدام گروه‌ها و نماد‌ها بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی و ریزش هوای خنک از مرزهای بالاتر بارش‌ها تقویت می‌شود و کاهش دما در مناطق شمالی کشور پیش‌بینی شده است.
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ فردا برای قرائت و بررسی تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
بر اساس یک گزارش، یک پژوهش جدید نشان می‌دهد «تمرین روزانه نفس گیری» برای دیافراگم و دیگر ماهیچه‌های تنفسی، می‌تواند به تقویت سلامت قلب و کاهش فشار خون بالا کمک کند.
تقویم بازی های رئال در لالیگا به گونه‌ای است که تا قبل از جام جهانی 2022 و تعطیلی لالیگا، فقط یک بار از مادرید خارج خواهد شد.
رئال مادرید پس از یک هفته استراحت، بازی با رئال بتیس را پیش رو دارد و سپس در 16 روز باید پنج بار به میدان برود.
طبق گزارش یک رسانه ژاپنی، در پی تشدید تنش‌های منطقه‌ای، توکیو قصد دارد ۱۰۰۰ موشک کروز دوربرد را برای تقویت قابلیت ضدحمله علیه چین مستقر کند.
مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از انتشار و ارسال گزارش نهایی بررسی حادثه همجواری دو پرواز شرکت هواپیمایی پاکستانی به ایکائو و سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان خبر داد.
رفتار غربی‌ها در عهدشکنی، صراحتا این گمانه را تقویت می‌کند که آن‌ها در ادعای خود مبنی بر دستیابی به یک توافق قوی، پایدار و قابل اتکاء جدیت و حسن نیت نداشته و سعی می‌کنند ایران را زیر فشار روانی قرار داده و امتیازات بیشتری را کسب کنند.
آیت الله جنتی در سمینار مشترک ائمه جمعه استان‌ها و استانداران برای تنظیم امور امر به معروف و نهی از منکر: برای استحکام بیشتر کار قرار شد از ائمه جمعه و استانداران هم دعوت شود تا در حضور حضرتعالی مسائل را عنوان کنیم و با بصیرت ارشاد شما، کار را آغاز کنیم. امیدواریم حضرتعالی نیز با پشتیبانی کامل خود این موضوع را تقویت فرمایید. خداوند حضرتعالی را توفیق دهد که پشتیبان عدالت امر به معروف و نهی از منکر و حق در همه مراحل بوده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارید.
شاخص بورس امروز ۳۸ واحد افت داشت و در نهایت به سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد رسید، در روز افت اندک شاخص کل، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ