نشست هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با حضور تمام اعضا برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم ۵۸ ریال سود نقدی از مجموع ۵۷۵ ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم 58 ریال سود نقدی از مجموع 575 ریال سود محقق شده به‌ازای هر سهم موافقت کردند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی تصمیماتی درباره راهکارهای پایدارسازی خدمات، تقویت حفظ حریم خصوصی و حفظ داده‌های کاربران اتخاذ کردند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در نشست هیئت دولت خبر داد و گفت: این لایحه در اولین فرصت جهت کاهش بار وزارت کشاورزی و وزارت صمت تقدیم مجلس خواهد شد.
اعضای شورای شهر تهران تقویم جلسات شورای شهر تهران در شش ماهه اول سال را تصویب کردند.
نماینده مردم تهران درمجلس گفت: باید اقدامات نظارتی خود را درمجلس تقویت کنیم و وقت بیشتری را صرف کارهای نظارتی کنیم تا قوانین به تصویب رسیده در قوه مجریه به درستی اجرا شود.
نماینده مردم تهران درمجلس گفت: باید اقدامات نظارتی خود را درمجلس تقویت کنیم و وقت بیشتری را صرف کارهای نظارتی کنیم تا قوانین به تصویب رسیده در قوه مجریه به درستی اجرا شود.
بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی میان مسافران تقسیم شد.
مشگین شهر - عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه سال آینده با رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور به تصویب نمایندگان مجلس رسید تا با ابلاغ به دولت زمینه اجرایی آن فراهم شود.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است. قانون برنامه پس از پایان این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار بوده و این سند بالادستی است. به دولت تاکید می‌کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را و مجلس را در رسانه‌ها تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد، به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه، دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است، قانون برنامه بعد از اتمام این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار است و این سند بالادستی است، به دولت تاکید می کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را، و در رسانه ها مجلس را تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
قالیباف گفت: ما اجازه تمدید برنامه ششم توسعه را نداریم و بر اساس توافق صورت گرفته قرار شده دولت به سرعت در دی ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند و از آنجا که از ۱۵ آذر ماه نیز گذشته است، بودجه چنددوازدهم ضمیمه لایحه بودجه شود. برنامه ششم توسعه یک بار و برای یک سال تمدید شده است و ما اجازه نداریم که مجدداً برنامه را تمدید کنیم.
با انتشار تقویم سال 2023 منچستریونایتد نام و تصویر کریستیانو رونالدو که در ماه نوامبر 2022 این باشگاه را ترک کرد در این تقویم دیده می‌شود.
کریستیانو رونالدو با وجود فسخ قرارداد در تقویم 2023 منچستریونایتد باقی مانده است.
محافل صهیونیست نسبت به تقویت جایگاه جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS در پی تصویب قطعنامه‌ اخیر مجمع عمومی سازمان ملل ، به شدت ابراز نگرانی کردند.
دولت با اذعان به «سرگردانی شاغلان و خانوارهای سراسر کشور در مواجهه با شبه‌تعطیلی پنج‌شنبه»، تصمیم گرفته است با ارائه یک لایحه به مجلس، تعداد روزهای کاری هفته را از ۶ به ۵روز کاهش دهد. این برنامه، ششمین سعی دولت و مجلس از سال۹۵ برای تصویب «آخرهفته ۲روزه» به حساب می‌آید؛ اما دو موضع‌گیری روز گذشته یکی از مقامات دولتی در دفاع از نسخه۱۴۰۱ «سامان‌دهی تقویم تعطیلات»، احتمال اصابت تصمیم به هدف، در این آزمون را بالا برده است.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب فوری طرح برگزاری‬ قانونی‬ تجمعات‬ در جهت تقویت کارآمدی نظام بوده و زمینه سواستفاده از اعتراض‌ها توسط اغتشاشگران را از بین خواهد برد.
کمیته مسابقات فوتسال آسیا تصویب کرد؛ بازگشت جام ملت‌های فوتسال زنان به تقویم مسابقات آسیایی
سخنگوی دولت اعلام کرد: لایحه «الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای» پس از تصویب در دولت، جهت طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس شد.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.
Anthem یک موتورسیکلت الکتریکی سبک و بسیار مقرون به صرفه با قیمت ۷۸۰۰ دلار است که نقطه اوج تخصص غنی تیم تحقیقاتی Ryvid را نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ