«جو بایدن» روز جمعه در واکنش به تأکید برخی از جمهوری‌خواهان بر لزوم توقف حمایت از اوکراین عنوان کرد که حمایت از اوکراین حمایت از اروپا و ناتو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن استقلال گفت که نکونام تمام توانش را در بازی ها می گذارد و انتظار همین کار را از بازیکنان دارد.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: هدف ما ایجاد زنجیره ارزش بین هنرمند، صنعتگر و بازرگان است. باید از حمایت توصیفی فاصله گرفت. اکنون زمان حمایت فعال و کنشگر است.
پپ گواردیولا از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید امیدوار است او در بارسا از فوتبال خداحافظی کند چرا که این وداعی شایسته لئو است.
هواداران بایرن پیش از پیروزی 2-0 مقابل هرتا و صعود به صدر جدول در ورزشگاه آلیانز بنری به نمایش گذاشتند که در معنای آن اختلاف نظر وجود دارد.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ضمن تاکید بر اینکه مستندات و مدارک برای مقابله با ارائه به قوه قضائیه به منظور مقابله و برخورد با عاملین کشف حجاب باید دقیق، واضح و روشن باشد، ما خواهان اجرای قانون در مقابله با این پدیده هستیم.
بنا به اعلام کاخ سفید، در دیدار روسای جمهور آمریکا و اوکراین، موضوعات مهمی از جمله حمایت از کی یف در ابعاد نظامی و اقتصادی مطرح شد.
نایدز گفت: اولا، به گفته رییس جمهور بایدن، نظاره‌کر دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی نخواهیم بود. دوما، تمامی گزینه‌ها روی میز است. سوما، اسراییل می‌تواند و باید هر کاری لازم باشد برای مواجهه با این موضوع انجام دهد و ما از آن حمایت می‌کنیم.
مربی فولاد می‌گوید از این لحظه تمام ارکان فوتبال ایران باید از این تیم حمایت کنند تا نتایج خوبی را در آسیا رقم بزند.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
با افزایش تنش‌ها بین پکن و واشنگتن در روزهای اخیر، رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد اگر چین حاکمیت این کشور را تهدید کند، آمریکا نیز پاسخ متقابل خواهد داد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: شبکه مسائل ما در خراسان رضوی مشخص شده است و بر همین اساس لازم است تا جریان اقتصاد استان مدیریت، حمایت و هدایت شود.
اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که مصدومیت نویر به قیمت از دست دادن قهرمانی بوندسلیگا برای این تیم تمام نخواهد شد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار کرواسی و آرژانتین با انتشار یک توییت مشخص کرد که در این بازی هوادار کروات‌ها است.
«مولود چاووش اوغلو» گفت که حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.
دانیلو معتقد است خطا روی نیمار و دیگر تکنیکی های برزیل اتفاقی عادی است و از داوران انتظار حمایت بیشتری را دارند.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: هنوز خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش کنیم، این تیم سابر باید مورد حمایت قرار بگیرد و نگاه‌ها باید به آن بیشتر باشد.
زهرا نبی‌زاده در مورد حمایت از ورزشکارانی که در قهرمانی آسیا مدال‌آوری کرده‌اند، گفت: فدراسیون باید ورزشکاران و مربیانشان را حمایت و کنترل کند و اردوها برگزار شود تا سال آینده که باز هم مسابقات نوجوانان و همچنین جوانان آسیا را داریم برای ما بدرخشند.
رئیس‌جمهور با تاکید براینکه نخبه باید از تمامی جهات مورد حمایت قرار گیرد و این وظیفه ما مسئولان است، تصریح کرد: امروز شاهد غارت مغزها هستیم.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا جمعه شب به وقت محلی در سخنانی با حمایت از تداوم ناآرامی‌ها در ایران ادعا کرد: ما در کنار شهروندان و زنان شجاع ایرانی می‌ایستیم.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسیه خزعلی گفت: دشمن نوعی سرقت از سرمایه‌های ما دارد و ما باید زمینه را برای نخبگان برای اینکه به رشد خود برسند فراهم کنیم.
دبیر کل حزب الله گفت: ما در ۴۰ سال گذشته، در خدمت مردم بودیم، از مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گرفته تا مسائل سیاسی و خدماتی. باید از برادران سوری و مسئولان جمهوری اسلامی تشکر کنم که سی ۴۰ سال از ما حمایت کردند؛ به ویژه از برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز نخست، در اردوگاه‌ها در کنار ما بودند.
ما مهاجم گرفتیم و پول زیادی هم هزینه کردیم اما وقتی توپ را به او نرسانیم چه تاثیری دارد؟ ما باید برای مهاجم ایجاد موقعیت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ