یورگن کلوپ از دورتموند حمایت کرد و گفت، تیم سابقش در کورس قهرمانی بوندس‌لیگا موفق خواهد شد بایرن را به زیر بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومینیک سوبوسلای، خرید جدید لیورپول، شیفته کریستیانو رونالدو و دوست صمیمی ارلینگ هالند بوده ولی می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازی در آنفیلد با پیراهن افسانه‌ای استیون جرارد است.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
او فرزند باشگاه و محصول سال‌ها آموزش در آکادمی آنهاست. بازیکنی با توانایی فنی بالا، شخصیت قوی و دوست داشتنی
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، شانس تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را کم می داند اما تاکید دارد که باید همه امتیازات تا پایان فصل کسب شود.
مدیر ورزشی سابق باشگاه ولفسبورگ از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان مدیر ورزشی لیورپول برخوردار است و گفته می‌شود یورگن کلوپ او را به مدیران باشگاه توصیه کرده است.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، امروز با ناامیدی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان حرف زد و گفت که با فرم فعلی منچستریونایتد و نیز برایتون، بعید است به رتبه چهارم برسند.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، امروز با ناامیدی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان حرف زد و گفت که با فرم فعلی منچستریونایتد و نیز برایتون، بعید است به رتبه چهارم برسند.
یورگن کلوپ خوشحالی پس از گلزنی‌اش برابر تاتنهام را بی‌مورد توصیف کرد؛ خوشحالی‌ای که در نهایت باعث آسیب‌دیدگی‌اش نیز شد.
منچسترسیتی یازده بازی تا رکورد سه گانه فاصله دارد. رکوردی که تا کنون فقط منچستریونایتد در انگلیس به آن دست پیدا کرده است.
نشاسته و ماست را خوب ترکیب می‌کنیم. خمیر سفتی به دست می‌آید. بعد کره و شربت و آرد و زعفران را اضافه کرده و با همزن برقی می‌زنیم تا یکنواخت شود و به غلظتی که در کلیپ نشان دادم برسد. در ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم یک شب یا حداقل ۸ ساعت استراحت کند. بعد از استراحت چند ثانیه با همزن می‌زنیم تا مایه زولبیا رقیق و صاف و یکنواخت شود. مایه آماده را در قیف یکبار مصرف ریخته و به صورتی که در کلیپ نشان دادم در روغن سرخ کرده و در شربت گرم رو به داغ قرار داده و در صافی شربت اضافه را می‌گیریم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از باخت شب گذشته برابر رئال مادرید خوش و بش گرمی با بازیکنان این تیم داشت.
یورگن کلوپ بعد از شکست 1-0 مقابل بورنموث از محمد صلاح که در این بازی یک پنالتی را از دست داد دفاع کرد و گفت توپها گاهی گل نمی‌شود و زندگی چیزی جز این نیست.
سادیو مانه ابراز اطمینان کرد که تیم سابقش لیورپول می تواند بار دیگر با یورگن کلوپ اوج بگیرد.
لیورپول بعد از شکست سنگین مقابل رئال در چمپیونزلیگ، امشب در خانه کریستال پالاس به تساوی بدون گل رضایت داد.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
مهاجم لیورپول بازیکنی است که واضح ترین موقعیت ها را در لیگ برتر از دست داده است اما حمایت کلوپ را پشت سر خود دارد.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، علاقمند به ماندن در این باشگاه برای فصول آتی است.
جانشین گرانقیمت مانه این روزها به فرمی که لیورپولی‌ها دوست دارند نزدیک شده است.
جانشین گرانقیمت مانه این روزها به فرمی که لیورپولی‌ها دوست دارند نزدیک شده است.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 1-0 لیورپول مقابل منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش ستایش کرده و انتقادهای زیادی به داور مسابقه مطرح کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در اواخر دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی توسط داور اخراج شد تا یکی از اتفاقات مهم بازی حساس دو تیم به نام او رقم بخورد.
پپ گواردیولا می‌گوید او هم مثل یورگن کلوپ با ایده مالک باشگاه چلسی برای برگزاری یک مسابقه بین بزرگ‌ترین ستاره‌های لیگ برتر مخالف است.
پی‌یر لیتبارسکی، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید لیورپول روزهای بدی در پیش دارد و یورگن کلوپ به خاطر از دست دادن سادیو مانه بسیار حسرت خواهد خورد.
رئال مادرید سال 2003 کلود ماکله‌له، هافبک دفاعی ارزشمند خود را به چلسی فروخت و تا سال‌ها از این ناحیه ضربه خورد. حالا بیم این وجود دارد که انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد، آن خاطره تلخ را تکرار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ