نیکو کوواچ، سرمربی جوان و سابق بایرن مونیخ، معتقد است در این باشگاه به خوبی مورد حمایت قرار نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس شایعه تغییر طرح پیراهن اصلی سرخ‌ها را رد کرد و از طراحی‌های متفاوت برای کیت‌های این تیم خبر داد.
تراکتور در جدال قهرمانی، هفته دهم فرصت این را دارد تا استقلال را شکست بدهد.
تيم ملى كبدى ايران با شكست مقابل هند، اولين باخت خود را در مسابقات آسيايى متحمل شد.
تیم ملی کبدی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برابر هندوستان شکست خورد اما به فینال این رقابتها صعود کرد.
متهم گفت: «همسر عماد در فرصتی مناسب کلید خانه مجردی شوهرش را پیدا کرده و از روی آن ساخته بود. او از من خواست وارد خانه شوهرش شوم و وقتی او به خانه‌اش آمد، با ضربات چاقو او را از پای دربیاورم. من هم با همدستی دوستم در زمانی که همسر عماد گفته بود او به خانه مجردی می‌رود، وارد خانه اش شدیم و وقتی عماد وارد شد او را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو از پای درآوردیم.»
روزی که بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد و پرسپولیسی‌ها فهمیدند که باید با هوادار مصاف دهند، از این قرعه بشدت استقبال کردند، چرا که فرصت انتقام برای آنها فراهم شده بود.
فدریکو دی‌مارکو فاش کرد آخرین باری که اینتر و میلان در اروپا با هم روبرو شدند، او در جمع تماشاگران سن سیرو بوده و حالا بعد از 20 سال، فرصت دارد خودش درون زمین باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت تیمش به دیدار فردا به عنوان فرصت انتقام فکر نمی‌کند و تنها به فکر صعود به فینال است.
همه منتظر قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی هستند، جامی مهم برای دو تیم بزرگ پایتخت .
رئیس عدلیه در همین راستا بیان داشت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ وزیر صمت خواستار اختیاراتی شد تا بتواند تا پایان سال ۱۴۰۱، بواسطه آن اختیارات، تولید خودرو را تا ۵۰ درصد افزایش دهد و به تبع آن، قیمت‌ها کاهش یابد؛ بر همین اساس، ما شاهد افزایش تولید و عرضه خودرو بودیم، اما آیا قیمت‌ها نیز کاهش یافت؟
تیم فوتسال پالما با حضور حسین طیبی امروز برای سومین بار در این فصل به مصاف بارسلونا می‌رود.
تیم‌ ملی فوتسال ایران که مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن شکست خورده بود حالا یکبار دیگر فرصت بازی با این تیم را این بار در فینال تورنمنت تایلند پیدا کرده است.
شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک بازی پر ماجرا مقابل تراکتور اولین باخت فصل خود را تجربه کردند و حالا در اندیشه جبران آن هستند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا فردا میزبان الریاضی لبنان خواهد بود.
نتایج سرمربی تیم استقلال تهران مورد انتقاد باشگاه و همینطور هواداران این تیم قرار دارد.
دیدار اروگوئه و غنا در جام جهانی به دلیل گذشته‌ای که با نام لوئیس سوارز تداعی می‌شود همیشه یک بازی ویژه به حساب می‌آید. دیداری که امشب هم با حضور او برگزار می‌شود.
علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال اروپا به به برایتون پیوست ولی مدیران این باشگاه در روزهایی که این تیم شرایط خوبی نداشت پشت گراهام پاتر ایستادند.
یورگن کلینزمن عقیده دارد که برای انتقاد از قطر خیلی دیر است و اکنون باید به این کشور فرصت نشان دادن توانایی‌هایش داده شود.
منچستریونایتد در دیداری جذاب از رقابت‌های جام اتحادیه موفق شد با نتیجه 4-2 استون ویلا را شکست بدهد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، امشب فرصت دارد که انتقام حذف بایرن از لیگ قهرمانان فصل گذشته را بگیرد.
فردا ایران-اروگوئه؛ فرصت انتقام کی‌روش
بدون شک طارمی بی‌صبرانه منتظر این دیدار بوده و این دیدار فرصت بسیار مناسبی است تا او شیر‌ها (لقب تیم اسپورتینگ) را شکار کند.
فرصت آزمون و خطای کافی به گل‌محمدی داده شد و از این به بعد دادن فرصت اضافه باعث می‌شود مثل سال گذشته روند نزولی پیش گرفته شود. ما نیازمند مربی قدرتمندتر و کادرفنی تازه نفس‌تر هستیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.
نیکو کوواچ، سرمربی جوان و سابق بایرن مونیخ، معتقد است در این باشگاه به خوبی مورد حمایت قرار نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ