کیلیان امباپه از دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، که به دلیل اشتباه در شکست تیمش مقابل منچسترسیتی هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفته حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم
بنیاد ملی علم ایران از تحقیقات حوزه شیمی زیست‌شناختی تا سه برابر حمایت‌های عادی این بنیاد حمایت می‌کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که میسون مونت توانایی بازی در پست‌های دفاعی‌تر هم دارد.
وزیر دفاع بلاروس اعلام کرد که این کشور از روسیه در برابر ناتو حمایت خواهد کرد.
پاری سن ژرمن از حمایت مدافعش مارکینیوش از کیلیان امباپه عصبانی است و به همین علت تصمیم به فروش این ستاره برزیلی گرفته است.
یوناس بائر هافمن، دبیر کل Fifpro در ماجرای کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن به حمایت از ستاره فرانسوی پرداخت.
شهردار پاریس با انتقاد از سیاست فعلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در قبال کیلیان امباپه به حمایت از این ستاره ملی‌پوش پرداخت.
اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای فرانسه در مقابل اقدامات اخیر باشگاه پاری سن ژرمن علیه کیلیان امباپه، از این بازیکن حمایت کرد.
اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای فرانسه در مقابل اقدامات اخیر باشگاه پاری سن ژرمن علیه کیلیان امباپه، از این بازیکن حمایت کرد.
کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی چلسی، که امسال تابستان از لایپزیش به این تیم پیوست در اولین تمرین چلسی شرکت کرد و کیلیان امباپه از اولین کسانی بود که برای این هموطنش پیامی حمایتی نوشت.
اخبار حکایت از حضور فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، در فرانسه دارند ولی هدف او مذاکره برای خرید کیلیان امباپه نیست.
کیلیان امباپه بعد از اعلام وفاداری به باشگاه پاری سن ژرمن با شرکت در یک مسابقه خیریه با حضور کودکان محروم و بستری در بیمارستان‌های پاریس مبلغ قابل توجهی به سازمان خیریه حامی آنها کمک کرد.
ستاره خط حمله تیم ملی فرانسه از انتخاب دشان برای کاپیتان جدید فرانسه حمایت کرد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن در ارتباط زنده تلویزیونی با مردم ترکیه، حمایت کامل خود از زلزله زده های این کشور را اعلام کرد.
بیسنته لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است توییت حمایتی سریع کیلیان امباپه در مورد زیدان نقش مهمی در عقب نشینی و عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه سخنان طعنه آمیزی را درباره زیدان به کار برد و این باعث شد تا کیلیان ام باپه واکنش نشان دهد و به حمایت از اسطوره فوتبال فرانسه بپردازد.
بعد از اظهارات نه چندان دوستانه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد زیزو، امباپه به حمایت از اسطوره خروس ها پرداخت.
اروین انگاپت ستاره دنیای والیبال و تیم ملی فرانسه از هم وطن خود یعنی کیلیان امباپه حمایت کرد.
ولید رکراکی پس از شکست برابر تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی اعلام کرد که در فینال، از شاگردان دیدیه دشان حمایت خواهد کرد.
رسانه‌ها و هواداران انگلیسی بعد از حذف دراماتیک تیم‌شان مقابل فرانسه مشغول حمایت و دلداری دادن به هری کین هستند که در این بازی یک پنالتی حساس را از دست داد.
پسر عموی کیلین امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، حمایت خود را از تیم ملی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 اعلام کرد.
تصاویر متشره توسط گروه فنی فیفا در جام جهانی از پیچیده‌تر شدن علم آنالیز در فوتبال جهان حکایت می‌کند
تیم ملی فرانسه به دلیل تصویری که از کیلیان امباپه ثبت شده است، حالا می‌تواند روی حمایت هواداران فوتبال ازبکستان نیز حساب کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ