آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال به دلیل اشتباهش در ابتدای بازی مقابل ساوتهمپتون از هواداران عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
علی مادرشاهی دستیار فوق تخصص جراحی عروق نیز گفت: پس از انجام مقدمات لازم در اورژانس و انتقال وی به اتاق جراحی، اقدامات حساس و پیچیده بیهوشی برای بیمار انجام شد و با دقت کامل برای حفظ عروق اصلی، عمل جراحی آغاز و با موفقیت به پایان رسید.
گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمــانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از موج انتقال بازیکنان لیگ برتری به لیگ عربستان عصبانی است.
تیری آنری، میکا ریچاردز و جیمی کاراگر از انتخاب کوین دی بروینه به عنوان بهترین بازیکن زمین تعجب و انتقاد کردند.
جیمی کاراگر از مارک کوکوریا به خاطر نقشش در اخراج هم تیمی‌اش مقابل رئال مادرید انتقاد کرد.
طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
ایلکای گوندوگان به صحبتهای جنجالی جیمی کاراگر که اخیرا مدعی شد ارلینگ هالند در زمان انتقال به منچسترسیتی باشگاهی اشتباه را انتخاب کرد به تندی پاسخ داد.
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور می‌گوید: قبلاً می‌گفتیم مردم نان و پنیر یا ماست و خیار و گوجه فرنگی استفاده کنند، اما الان می‌بینیم که یک کیلو پیاز در حدود ۳۰ هزار تومان است. سوال من این است که یک کارمند و کارگر چطور از پسِ این هزینه‌ها بربیاید؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس/ رفتار‌های عاشقانه حیله‌ای برای جدایی/ کلاهبرداری هزار میلیاردی یک خانواده در قائمشهر/ بازی مرگ در سراسیمگی انتقال مواد مخدر/ رهایی از قصاص چشم مثل یک معجزه/ زعفران دزدی تاجر قلابی با برگ‌های خشک!/ شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، به شدت به منتقدان عملکرد گرت ساوت‌گیت حمله کرد.
بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به جیمی کاراگر پیش از دیدار برابر لیورپول توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، به شدت از عملکرد بازیکنان این تیم برابر منچستریونایتد انتقاد کرد.
بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو به جیمی کاراگر، یکی از کارشناسان برنامه پخش زنده دیدار منچستریونایتد و لیورپول، از صحنه‌های جالب پیش از شروع این دیدار بود.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از تلاشهای بی‌برنامه منچستریونایتد برای جذب هافبک جدید انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ