ایمان محمدی با شکست رقبایش با امتیاز عالی و یک نمایش هجومی و درخشان به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد حسین‌نژاد می‌گوید اینکه دیگران نگران آینده او هستند، باعث استرس خودش هم شده است.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
باشگاه السد قطر روز گذشته در یک نشست خبری با حضور ترکی العلی، مدیرعامل باشگاه و محمد غانم العلی، مدیر تیم، ستاره‌های خارجی خود در فصل آینده را معرفی کرد.
امیرمحمد گلزاده جدید ترین پدیده والیبال ایران در پست قطر پاسور به دنیا معرفی شد.
پوریا حسین خانزاده با وجود عملکرد خوب در هفته اول لیگ ملت‌ها بهترین خود نبود.
علاقه به افراد مشهور، سابقه تاریخی دارد و صرفا به ایران محدود نمی‌شود. از علاقه مردم به ادبا و حکما در دوران کهن تا علاقه شدیدی که به سلبریتی‌های معاصر وجود دارد، نشان می‌دهد ریشه علاقه به سلبریتی‌ها و مشاهیر همیشه وجود داشته و پدیده جدیدی نیست. گویی جامعه همیشه به دنبال یک شخص کامل و قهرمان می‌گردند. ولی این موضوع زمانی به یک مسئله تبدیل می‌شود که از حدعادی خارج شود.
پوریا حسین خان‌زاده در دومین مسابقه لیگ ملت‌ها ۱۵ امتیاز کسب کرد.
دانیال سهرابی در وزنی که محمدرضا گرایی طلای جهان و المپیک را کسب کرده بود، قهرمان تورنمنت قرقیزستان شد.
محمدامین حزباوی، مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال فولادخوزستان رسما به السد قطر پیوست.
روزنامه الوطن قطر اعلام کرد که پدیده فولاد با قراردادی سه ساله به السد پیوسته است و به زودی این انتقال رسما اعلام می‌شود.
ایوان فرگوسن، پدیده ۱۸ ساله برایتون، سومین گلزن زیر بیست سال در بین پنج لیگ برتر اروپاست.
خبر ویژه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری درباره ظهور یک پدیده نوجوان گرجستانی در حالی سوژه محافل ورزشی شده که اصحاب رسانه از نابغه جدید وزنه‌برداری ایران بی‌خبر هستند!
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در خصوص سفر شمخانی به امارات و عراق در صفحه توییتر خود نوشت: «سفر دریابان شمخانی به امارات و عراق در چارچوب مناسبات موجود امنیتی انجام می‌شود. پدیده جدیدی نیست. نماینده وزارت خارجه در سفر‌ها همراه ایشان است. در سیاست خارجی هماهنگی وجود دارد. همه چیز در چارچوب نظام و زیر نظر رئیس جمهور است. هماهنگی وجود دارد. دشمنان بدانند، اختلافی نیست.»
با اعلام باشگاه داماش اکبر میثاقیان سرمربی این تیم از کار برکنار شده است و دستیار بومی او یعنی محمد رضا مهدوی هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در دانشگاه پکن با بیان اینکه جهان جدیدی در حال شکل‌گیری و نظم کهنه رفتنی است، تصریح کرد: دنیای نوین، نظمی نوین می‌طلبد که در آن چندجانبه‌گرایی واقعی، هم‌افزایی حداکثری، همبستگی و دوری هر چه بیشتر از یک جانبه‌گرایی رواج یابد تا در نهایت نظمی عادلانه و منصفانه پدید آید.
با اینکه از ابتدا کارشناسان خطر را در اندازه تغییر پایتخت دانستند ولی هیچگاه موضوع به صورت جدی مورد توجه و حتی مطالعات عملی از سوی کارگروه‌های متخصص قرار نگرفت و ظاهرا هر بار موضوع طرح شد، چون رقم اعتبارات مورد نیاز دیده شد دفترش را بستند و لابد صلواتی فرستاده از شر شیطان رجیم به خدا پناه بردند! اما اکنون که ترکیه لرزیده است و به چشم دیده‌ایم که حجم فاجعه تا چه حد می‌تواند بزرگ باشد شاید رخ مسوولان بدین سو گردانده شود و عزمی پدید آید و حداقل استارت کار زده شود.
میثم صالحی توانسته دوباره بهترین فرم خود را به دست بیاورد.
ابوالفضل جلالی همچنان از تمرینات گروهی استقلال دور است و به نظر می رسد دربی را از دست بدهد.
طی سال‌های اخیر به ویژه بعد از اعمال تحریم‌های بزرگ بین‌المللی بر ایران در سال ۲۰۰۹ پدیده‌ای به عنوان «کاسبان تحریم» رایج و متولد شد. حالا در میانه ناآرامی‌های اخیر کشور می‌توان از ظهور و مفصل‌بندی پدیده‌ای جدید تحت عنوان «کاسبان توهین» سخن به میان آورد. هر چند این پدیده در گذشته نیز وجود داشت، اما اکنون به در مقام رویه‌ای رایج نهادینه شده است
جود بلینگام، ستاره 19ساله انگلیس، که امشب در دیدار مقابل ایران خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های جدید جام جهانی مطرح کرد در مدتی کوتاه پیشرفتی خارق‌العاده داشته است.
پدیده جدید فوتبال ایران؛ شاکی‌حرفه‌ای ازچندتیم!
پدیده والیبال ایران در چند ماه اخیر عملکرد خوبی در مسابقه اول ما در قهرمانی جهان برابر آرژانتین نداشت.
توصیه اکید بر تزریق یک نوبت واکسن یادآور سال ۱۴۰۱ در کلیه گروه‌های سنی بالاتر از دوازده سال که شش ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن شان گذشته است. مانند واکسن‌های آنفلوآنزای هر ساله و اینکه تا اواسط تابستان جاری هم تزریق شود. در این صورت سطح ایمنی جامعه در آستانه سال تحصیلی، سفر اربعین و آغاز فصل پاییز به سطح خوبی می‌رسد.
قهرمانی رشته استقامتی جاده به یک رکابزن ۴۷ ساله رسید تا مشخص شود دوچرخه‌سواری ایران بیش از یک دهه است که هیچ پدیده و تولید جدیدی نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ