مرکز پژوهش های مجلس تاکید کرد سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در وزارت کشور ملزم است در اجرای وظایف قانونی خود چارچوب بلوغ شهر هوشمند بومی را برای شهرها با سطوح و مقیاس های مختلف تدوین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسنی اژه‌ای گفت: باید بر حمایت‌های قانونی خود از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و آمران به معروف و ناهیان از منکر بیفزاییم.
ائتلاف چارچوب هماهنگی با متهم کردن واشنگتن در مداخلات ارزی کشورهای منطقه، از دولت السودانی خواست تا آمریکا را متقاعد به پرداخت دلاری معوقات عراق به ایران و رفع کمبود برق شهروندان عراقی کند؛
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اصلاحات آئین‌نامه اجرایی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت را پس از بحث و تبادل نظر تصویب کردند.
معاون وزیر اقتصاد ضمن اشاره به تصویب اصلاحات آیین‌نامه اجرایی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت در شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: این اصلاحات در پنج بند دسته بندی شده است.
چارچوب هماهنگی گروه های شیعه عراق با حضور نخست وزیر این کشور در منزل «نوری المالکی» تشکیل جلسه داد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق، بمب گذاری خونین تروریستی در منطقه الریاض کرکوک را «فاجعه و مصیبتی دیگر در صحنه امنیتی» این کشور توصیف کرد که باید با جدیت به آن پرداخته شود.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: اینکه صرفا محل هایی برای برگزاری تجمعات تعیین شود کافی نیست بلکه باید در کنار آن چهارچوب و شیوه نامه برگزاری تجمعات نیز مشخص شود.
یکی از اعضای چارچوب هماهنگی شیعیان گفت که این چارچوب به وعده خود مبنی بر باز گذاشتن دست نخست وزیر عراق برای مبارزه با فساد پایبند است.
چارچوب هماهنگی شیعیان برای بررسی روند تشکیل دولت جدید عراق نشست برگزار کرد و به نخست وزیر منتخب اختیار داد تا وزرای کابینه را انتخاب کند.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق بر آمادگی خود جهت گفتگو و تفاهم با گروه های عراقی برای تشکیل دولت در این کشور تاکید کرد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: چارچوب اصل ۲۷ قانون اساسی با تدوین قوانین موضوعه مشخص شود.
این بار هم رد پای محمد رضا اخباری در کسب امتیاز از سوی تیم تراکتور پر رنگ بود.
چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعی عراق به از سرگیری جلسات پارلمان این کشور واکنش نشان داد.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق از مشارکت همه گروه های ملی به ویژه جریان صدر در گفتگوهای ملی و تشکیل دولت در این کشور استقبال کرد.
چارچوب هماهنگی شیعی در عراق با وجود مخالفت جریان صدر، همچنان بر نامزدی «محمد شیاع السودانی» برای پست نخست وزیری در این کشور پافشاری دارد.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی عراق با تاکید بر از سرگیری جلسات پارلمان این کشور گفت که شرایط سیاسی کنونی عراق اجازه تاخیر در برگزاری جلسات را نمی دهد.
چهره نزدیک به صدر توافق با چارچوب هماهنگی گروه‌های شیعه عراق را به شدت رد کرد.
نماینده چارچوب هماهنگی شیعی در پارلمان عراق، خواستار برگزاری جلسات پارلمان بعد از مخالفت دادگاه فدرال این کشور با انحلال آن شد.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف دولت قانون تاکید کرد که چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعی بر نامزدی محمد شیاع السودانی اصرار دارند.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق بازگشت جریان صدر به میز مذاکرات را خواستار شد.
معاون‌ صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت چارچوب اجرایی شدن آئین‌نامه واردات خودرو را تشریح کرد.
دو تن از اعضای چارچوب هماهنگی شیعی در واکنش به درخواست رهبر جریان صدر مبنی بر برگزاری مناظره میان گروه های سیاسی، اعلام کردند که آماده برگزاری مناظره زنده تلویزیونی هستند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی از رایزنی های این حزب با گروه های کُرد و سنی برای برگزاری جلسات پارلمان خارج از منطقه سبز خبر داد.
کمیته سازماندهی تظاهرات چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای تظاهرات مردمی در حمایت از مشروعیت قانون را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ