وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای اردنی، گفت: رژیم آپارتاید صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدید برای منطقه و امت اسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع سوریه طی سخنان خود در یازدهمین کنفرانس امنیتی مسکو، رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای منطقه دانست و این رژیم را شریک جنایات آمریکا عنوان کرد.
یکی از فرماندهان ارشد تیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره خطرات پیش روی این رژیم از جبهه‌های مختلف به ویژه در نقاط مرزی به شدت ابراز نگرانی کرد.
عضو حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از ماه ها مانع از مرمت و بازسازی مسجد الاقصی شده و تنها اجازه مرمت جزئی بعضی بخش ها را داده است، تا اینگونه زمینه تخریب این مکان مقدس را فراهم کند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به روستای رمانه در شهر جنین (شمال کرانه باختری) اقدام به اندازه‌گیری مساحت منزل مجری عملیات تل‌آویو کردند.
تصویب لایحه اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی موجی از بحران‌های پی در پی از جمله فرار سرمایه و شکاف در ارتش گرفته تا اعتراضات گسترده خیابانی را در این رژیم به وجود آورده است.
شرکت کنندگان در نشست کنگره ملی عربی در بیروت، با حمایت از گزینه مقاومت، بر ضرورت ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از منطقه تاکید کردند.
یک تحلیلگر آمریکایی در روزنامه واشنگتن‌پست انتقادات شدیدی را نسبت به نتانیاهو ابراز داشته و وی را بزرگترین تهدید برای رژیم صهیونیستی دانسته است.
بزرگترین حزب معارض اردن، نقشه رژیم صهیونیستی برای تقسیم بندی مکانی مسجدالاقصی را اعلان جنگ علیه اردن دانست.
بزرگترین و در حال گسترش‌ترین شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری و در شرق بیت‌المقدس اشغالی دچار آتش سوزی شد.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که سران رژیم صهیونیستی در نشستی امنیتی با تاکید بر ضرورت برگزاری فوری رزمایش «خودروهای آتش» از ادامه عملیات نظامی ارتش در اطراف نوار غزه منصرف شده‌اند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بزرگترین حملات سایبری به این رژیم طی سال‌های گذشته فقط در عرض دو روز و همزمان با روز جهانی قدس خبر دادند.
یک افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ایران را بزرگترین چالش پیش‌روی این رژیم توصیف کرد.
سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها با بزرگترین اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه خودش روبرو شده بار دیگر در اظهاراتی علیه ایران، سعی کرد فرافکنی کند.
منابع خبری از تظاهرات در تل آویو و حیفا علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
گانتز با انتقاد از سیاست‌های نتانیاهو در قبال برنامه هسته‌ای ایران گفت که این سیاست‌ها «برای نبرد ما علیه برنامه هسته‌ای ایران مضر بوده است» و تأکید کرد که موضوع هسته‌ای ایران «بزرگ‌ترین چالش راهبردی است» که رژیم صهیونیستی با آن روبرو است.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند، تحقق وحدت در اوضاع کنونی، با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست؛ اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که مقاومت بزرگترین گواه بر این است که پیروزی برای مومنان با استقامت و جهاد حاصل می شود؛ چرا که آنها صاحبان واقعی حق هستند.
یکی از مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی گفت که دبیرکل حزب الله لبنان مهمترین تهدید برای ساختار نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی است.
نوار غزه با جمعیت ۲.۱ میلیون نفر ۱۵ سال است که تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی قرار دارد.
بزرگترین حزب اسلامی الجزایر اعلام کرد که در صورتی که مغرب حمایت از جدایی طلبان و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کند، آماده پایان دادن به بحران با رباط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ