«متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: یک اصل برای دولت اولویت دارد و آن این است که ایران نباید اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا آزادی جاسوسان آمریکایی در ایران را گامی مثبت ارزیابی و تاکید کرد که این موضوع هیچ ارتباطی با مسائل دیگر در رابطه با ایران ندارد.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که ایران یک تبعه آمریکایی دیگر را زندانی کرده است.
جان کربی گفت: هیچ تغییری در رویکرد ثابتی که ما نسبت به ایران داریم ایجاد نشده است.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک، مسئول سابق امور ایران در دوره ترامپ از درب خانه‌اش و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
پایگاه خبری آکسیوس آمریکا اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی هفته آینده برای بررسی عادی سازی روابط با عربستان و پرونده هسته‌ای ایران به واشنگتن سفر خواهند کرد.
آمریکا ممکن است برای محافظت از خود در برابر دعاوی آینده، قوانین و دستورات اجرایی روسای‌جمهور را برای رسیدگی به مسائلی که دیوان بین‌المللی کیفری مطرح کرده، اصلاح کند. رای دیوان بین‌المللی دادگستری متنوع و ترکیبی است از نکات منفی و مثبت برای طرفین. این رای اجازه می‌دهد که از اموال بانک مرکزی ایران برداشت کند، اما در عین حال، راه‌های دریافت خسارت از کشور‌های متخاصم را که از نظر قانونی مسئول آسیب‌های غیرقابل درک هستند، محدود می‌کند.
وبگاه آمریکایی آکسیوس به نقل از منابع خود اعلام کرد: واشنگتن برای توافق موقت با تهران در تلاش است؛ اما ایران این پیشنهاد آمریکا را در حال حاضر رد کرده است.
پایگاه خبری آکسیوس از سفر قریب الوقوع وزیر امور راهبردی و مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به واشنگتن با محوریت ایران خبر داد.
محاسبه واشنگتن این است که رویارویی با ایران می‌تواند در درجه پایین باقی بماند. اما اگرچه کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس مشتاق همکاری با واشنگتن در دفاع از موشک‌های منطقه‌ای و اکثر دغدغه‌های اسرائیل در مورد ایران هستند، اما کماکان در‌های خود را به سوی تهران باز نگهداشته اند.
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور  ایران در مصاحبه با بلومبرگ از تلاش آمریکا برای تداوم اعمال فشار به چین برای توقف خرید نفت از ایران سخن گفت.
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور  ایران در مصاحبه با بلومبرگ از تلاش آمریکا برای تداوم اعمال فشار به چین برای توقف خرید نفت از ایران سخن گفت.
راب مالی: «ایالات متحده گام‌های مورد نیاز را برای توقف صادرات نفت ایران برمی‌دارد و کشور‌ها را از خرید آن بازمی‌دارد. ما هیچ یک از تحریم‌های خود علیه ایران و به ویژه در زمینه فروش نفت ایران را کاهش نداده‌ایم».
معاون وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که واشنگتن نگران رابطه بین ایران و روسیه است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی از گسترش روابط روسیه و ایران گفت که هر اقدامی را برای مختل کردن این همکاری‌ها انجام می‌دهند.
طبیعتا مذاکرات برای احیای برجام بیشترین تاثیر را از وضعیت نابسامان سیاسی میان ایران و غرب گرفته است. رایزنی‌های حسین امیرعبداللهیان با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یا وزرای خارجه کشور‌های قطر و عمان به عنوان واسطه‌های همیشگی میان تهران و واشنگتن ادامه دارد، اما وزارت خارجه ایالات متحده می‌گوید احیای برجام اولویت واشنگتن نیست.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه تلاش مذبوحانه کشورش برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای ادعا کرد که نمی تواند ازسرگیرغنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تایید کند!
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا است، علیه برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران موضعگیری کرده و از تعهد جو بایدن در قبال تل‌آویو خبر داده است.
آلینا رومانوسکی، سفیر آمریکا در بغداد در صفحه توییتر خود نوشت که واشنگتن حملات موشکی و پهپادی ایران به اقلیم کردستان عراق (مواضع تروریست‌ها) را به شدت محکوم می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که در حال حاضر تمرکز واشنگتن بر روی مذاکرات هسته‌ای نیست، بلکه متمرکز بر حمایت از اغتشاشگران در ایران است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که در حال حاضر تمرکز واشنگتن بر روی مذاکرات هسته‌ای نیست، بلکه متمرکز بر حمایت از اغتشاشگران در ایران است.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: ملت ایران هم گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده و هم به اعتراف خودشان فشار حداکثری را به شکست کشانده است.
روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه خود گفته است که آمریکا و ایران به توافق هسته‌ای نزدیک شده‌اند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز با اعلام دیدار با همتای ایرانی خود تصریح کرد: پیشنهادات ایران درباره برجام کاملا معقول است؛ امیدواریم واشنگتن سریع پاسخ دهد.
همزمان با ارائه پیشنهاداتی از طرف مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای جمع‌بندی مذاکرات رفع‌تحریم‌ها، آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ملت ایران اعمال کرد که با پاسخ قاطع تهران مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ