بگومگوی روز گذشته توئیتری میان امید قالیباف سخنگوی وقت وزارت صنعت، معدن، تجارت با امیر سیاح رئیس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد، با تذکر شدید سپهر خلجی رییس شورای اطلا‌ع رسانی دولت در جلسه هیات دولت مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی عمان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام‌جهانی خود را آماده می‌کند.
شاهرود- شکار خرگوش توسط دلبر در زیستکره توران شاهرود شکار دوربین ها شده است.
کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
تیم ملی والیبال ایران فردا در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در حالی برای ششمین بار در تاریخ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود که در پنج مسابقه قبلی فاتح میدان بوده است.
ریکاردو آلوز و سعید صادقی دنبال اولین پاس گل خودشان در فصل جدید هستند.
جدال میلیمتری ایران و آمریکا سر قهرمانی کشتی آزاد جوانان جهان
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست بازی های لیگ برتر از تراکتور میزبانی می‌کند.
دو تیم تازه راه یافته به لیگ برتر، در نخستین هفته از فصل جدید به مصاف هم رفته اند.
دو تیم تازه راه یافته به لیگ برتر، در نخستین هفته از فصل جدید به مصاف هم رفته اند.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته اول لیگ برتر میهمان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.
عضو هیات رسیدگی به رفتار نمایندگان گفت: هفته آینده و پس از تشکیل جلسات این هیات، نظر نهایی ما درباره مواضع اخیر نماینده تربت جام اعلام خواهد شد.
جلال محمودزاده نماینده مهاباد در توئیتی نوشت: ‏اخباری ناخوشایند از ‎آموزش و_پرورش به گوش می‌رسد که بسیار مایه تأسف است! اینکه جمعی از ‎معلمان درچندین استان به بهانه اتهام شرکت دراعتراضات وتحصن‌های صنفی ازشمولیت قانون ‎رتبه بندی محروم شده اند؟! لذا ‎رئیس جمهور سریعا به این موضوع ورود و با عاملین این اقدام غیرقانونی برخورد نماید.
جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس در توئیتی از دولت رئیسی انتقاد کرده است.
امانی به انتقادات اخیر مالک شریعتی واکنش نشان داد.
چند مفسر مطرح دنیای فوتبال بر سر انتخاب بهترین بازیکن تاریخ با هم جدال توییتری داشتند.
پیش از این آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در توئیتی مدعی شده بود: قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مخالف سعودی و ستون نویس واشنگتن‌پست در چهار سال قبل در کنسولگری عربستان در استانبول حمله به آزادی بیان بود.
علی مطهری در توئیتر نوشت: کاهش اقتدار پلیس به ضرر همه شهروندان است.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتر سوالی مطرح کرد که با پاسخ محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات همراه شد. در واکنش فضائلی آذری جهرمی را متهم به «تبلیغات زود هنگام برای انتخابات» کرد.
دیروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ، در توییتی به انتقادهای همتی از دولت رئیسی پاسخ داد. همتی رئیس پیشین بانک مرکزی هم امروز پاسخ او را داد.
یکشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد نوسان افزایشی نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز بودند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد همچنان در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
واکنش محمودرضوی مشاور قالیباف به توییت رسایی و پاسخ رسایی به وی را می‌بیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ