به باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان دربی مجوز فروش ۱۵ هزار بلیت داده شده است که از این میزان ۷۵۰۰ سهمیه بلیط برای پرسپولیس و همین میزان سهمیه برای استقلال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور درباره احتمال ادامه تعطیلی ها گفت: اگر وزارت بهداشت درخواست تعطیلی به دلیل موضوع افزایش دما دهد دولت تصمیم می‌گیرد.
مدیران عامل باشگاه ها ، سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال خواستار ایفای حق پخش تلویزیونی مسابقات از سوی مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی شدند.
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از نظامیان این رژیم برای دور ماندن از سیاست، مدعی شد هدف از تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی این بوده است که هیچ حزبی بر قدرت تسلط نداشته باشد!
دربی جدید هم با داور ایرانی برگزار می شود. این اعلام رسمی خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران است.
یک مقام ارشد اروپایی خواستار توقف درگیری ها در سودان شد.
در حالی که مقامات باشگاه نفت آبادان درخواست برگزاری بازی های همزمان این هفته از مسابقات لیگ برتر را داشتند که هفته قبل بازی خود را یک روز بعد از بازی مس کرمان برگزار کردند.
علیرضا بیرانوند برای هواداران پرسپولیس پیغام فرستاد.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد هزار و ۶۴ خانه مسافر در خراسان رضوی در پی ثبت و بررسی درخواستهای صدور مجوز برای اقامت فعال هستند.
رسانه های صهیونیست از افزایش درخواست در این رژیم برای دریافت تابعیت خارجی جهت انتقال و زندگی در مکانی دیگر خبر دادند.
یک مقام ارشد اوکراینی در ادامه درخواستهای این کشور برای دریافت کمکهای نظامی، خواستار دریافت زیردریایی و کشتی جنگی از آلمان شد.
اگر چه لوکادیا در آستانه دربی تهران را ترک کرد و شیخ دیاباته هم مصدوم است اما این دلیل قانع کننده ای نیست که پرسپولیس عقب نشینی کند.
در ادامه تشدید تنش های سیاسی در تل آویو، یائیر لاپید نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از شهرداران شهرهای اشغالی خواست با بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و نخست وزیر آینده این رژیم همکاری نکنند.
مربی پرتغال اخبار مربوط به بازبینی گل اول برونو فرناندز به اروگوئه و ثبت آن به نام کریستیانو رونالدو را رد کرد.
اعضای تیم ملی ایران قبل از سفر به دوحه در کاخ ریاست جمهوری حاضر شدند.
میلیاردر آمریکایی و مالک جدید توئیتر از شهروندان این کشور خواست تا در انتخابات میان دوره ای کنگره به جمهوری خواهان رأی دهند.
رئیس شورای حاکمیتی سودان با تأکید بر اینکه ارتش این کشور از هیچ گروه و حزب خاصی حمایت نمی کند، از همه گروه های سودانی خواست در مذاکرات بی قید و شرط برای حل بحران این کشور حضور یابند.
رییس فدراسیون بسکتبال ایران به درخواست عجیب استرالیایی ها مبنی بر بازی در کشور ثالث واکنش نشان داد.
وعده خاندوزی بر اتصال دستگاه ها به حساب خزانه، ثبت درخواست ۶۸۷ هزار مجوز کسب و کار و تأمین منابع لازم برای افزایش حقوق از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.
رئیس ائتلاف نصر عراق، ضمن مخالفت با شرکت در ائتلاف جدید «اداره الدوله» از جریان صدر خواستار با درخواست ها برای شرکت در گفتگوی ملی این کشور شرکت کند.
سخنگوی کاخ سفید می گوید آمریکا برای بررسی درخواست پناهندگی اتباع روس آمادگی دارد.
رئیس جمهور اوکراین ضمن درخواست از کشورهای اروپایی برای اعمال بسته تحریمی جدید علیه روسیه مدعی شد که نیروهای اوکراینی شش هزار کیلومتر مربع از خاک این کشور را از روسیه پس گرفته اند.
اتحادیه اروپا توقف فوری درگیری ها بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره باغ را خواستار شد.
برخی مطالعات هشدار می‌دهند که یک وعده غذایی در ماه ماهی آزاد پرورشی اقیانوس اطلس می‌تواند مصرف کنندگان را در معرض سطوح آلاینده بیش از استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ