دربی جدید هم با داور ایرانی برگزار می شود. این اعلام رسمی خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال از کوین یامگا بازیکن فرانسوی خود خواست که با شروع تمرینات پیش فصل، به جمع ابی پوشان اضافه شود.
با صحبت‌های سرپرست باشگاه استقلال مشخص شد که یک گزینه ایرانی جای ریکاردو ساپینتو را روی نیمکت آبی‌ها خواهد گرفت.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
ستاره پرسپولیس نسبت به درخواست استقلالی‌ها برای حضور داور خارجی در دربی واکنش نشان داد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه داور بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود، گفت: احتمالا از کمک داور پشت دروازه در دربی استفاده می‌کنیم.
علیرضا بیرانوند نسبت به درخواست استقلالی‌ها مبنی بر آوردن داور خارجی برای دربی واکنش نشان داد.
ستاره پرسپولیس نسبت به درخواست استقلالی‌ها برای حضور داور خارجی در دربی واکنش نشان داد.
ستاره پرسپولیس نسبت به درخواست استقلالی‌ها برای حضور داور خارجی در دربی واکنش نشان داد.
مسئول مسابقات جام حذفی به دربی احتمالی در فینال جام حذفی فوتبال کشور واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال تهران به دنبال بازگشایی طبقه دوم ورزشگاه آزادی در دیدار مقابل نساجی است.
در جلسه دیروز کمیته اخلاق از مسئولان استقلال خواسته شده که از انجام مصاحبه‌های جنجالی پرهیز کنند.
به باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان دربی مجوز فروش ۱۵ هزار بلیت داده شده است که از این میزان ۷۵۰۰ سهمیه بلیط برای پرسپولیس و همین میزان سهمیه برای استقلال است.
یحیی گل محمدی در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت؛ اینکه بازی ها را تمام شده فرض نکنند و اینطور تصور نکنند، شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
استقلال در بازی رفت با سپاهان و در استادیوم آزادی با دو گل شکست خورد. در مسابقه ای که به خاطر کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
جنبش حماس از بیانیه سازمان همکاری اسلامی در محکومیت تعرض و اهانت اخیر صهیونیست ها به مسجد الاقصی استقبال کرد و از این سازمان خواست برای توقف جنایت های تل آویو وارد عمل شود.
پنجره زمستانی فوتبال ایران باز شده است و تیم ها تا 13 بهمن فرصت خواهند داشت، نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کنند.
علی فتح الله زاده در بدو حضور خود در باشگاه استقلال تلاش کرد با ارایه درخواست وام 200 میلیارد تومانی به یکی از بانک ها خیلی فوری مشکلات مالی تیمش را حل کند.
بعید است باشگاه استقلال امروز موفق به واریز پول به حساب بازیکنان این تیم شود، اما به نظر می رسد استقلالی ها بعد از 16 روز تعطیلی امروز تمرینات خود را از سر بگیرند.
شاگردان ساپینتو به درخواست این مربی احتمالا در خارج از کشور اردو خواهند زد.
بازی با نساجی به دلیل در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد و به همین دلیل ساپینتو قصد دارد با ارسال درخواستی به کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را بعد از بازی با هوادار در تمرینات تیمش حفظ کند تا با هماهنگی بیشتر در بازی با نساجی حاضر شوند
بر اساس این رای درخواست پادووانی رد شده و باشگاه استقلال باید همان ۱۰۰ هزار دلار بر اساس حکم فیفا را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کند.
بازیکنان استقلال نگران این موضوع هستند که مبادا در شرایط تغییر مدیریت وعده‌های مدیرعامل پیشین به فراموشی سپرده شود.
سخنگوی کاخ سفید می گوید آمریکا برای بررسی درخواست پناهندگی اتباع روس آمادگی دارد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تا شروع فصل بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از بازیکنان و کادر فنی تیمش درخواست کرده است مصاحبه‌ای انجام ندهند تا فضا برای آبی‌های پایتخت به آرامی پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ