رسانه های صهیونیست از افزایش درخواست در این رژیم برای دریافت تابعیت خارجی جهت انتقال و زندگی در مکانی دیگر خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درخواست عجیب عربستان از اتباع سعودی برای ترک فوری لبنان و افزایش تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد.
قیمت دارو‌ها مثل دلار بالا و پایین می‌رود. قیمت یک بسته قرص سقط جنین در یک ساعت می‌تواند صعود و نزولی تا ۱۰۰ درصد قیمت داشته باشد؛ بسته‌هایی با ۱۰ عدد قرص برندی با نام اختصاری «ف» که تنها محصول موجود در بازار است و بسیار محبوب و پرفروش.
باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش ظرفیت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی برای دیدار با گل‌گهر شده است.
باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش ظرفیت بلیت فروشی ورزشگاه آزادی برای دیدار با گل‌گهر شده است.
یک مقام مسئول گفت: درخواست افزایش قیمت گندم زودتر از زمان موعد و سال زراعی داده شده است بنابراین باید یک متمم به لایحه بودجه افزوده و به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه آزادی تعداد بیشتری از هواداران را بپذیرد، قیمت بلیتها نیز کاهش خواهد یافت.
درخواست‌های وام مسکن آمریکا افزایش ۷.۴ درصدی را ثبت کرد.
زنوزی می‌گوید با ادامه این روند، او قرارداد پاکو خمس را برای فصول آینده نیز تمدید خواهد کرد.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوا اختیارات درخواست شده از سوی بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم را به تصویب رساند.
در روزهای اخیر همزمان با قدرت گرفتن جریان های راست‌گرای افراطی در رژیم صهیونیستی با حضور آنها در کابینه نتانیاهو، درخواست های انتقام جویانه علیه جریان اپوزیسیون افزایش یافته است.
نخست وزیر کشور کوزوو در سخنانی خواستار افزایش تعداد نظامیان حافظ صلح ناتو در خاک کشورش شد.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
ناصر بختیاری گفت: افزایش قیمت‌ها به دولت بستگی دارد اما درخواست افزایش ۴۰ درصدی را داده که جبران عقب افتادگی‌ها شود اما با ۲۰ درصد موافقت شده است.
شرکت ملی نفت چین خواستار افزایش پیوسته صادرات گاز روسیه به این کشور از طریق خط لوله «قدرت سیبری» شد.
رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌ها و رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت یکپارچه یکی از نیازهای ضروری شوراهاست که در رفع برخی از معضلات شهر اثرگذار است.
میزان مراجعه به دفاتر مهاجرتی هم افزایش یافته و مدیران این دفاتر می‌گویند، تعداد افراد تحصیلکرده با وضعیت مالی قابل‌قبول برای گرفتن پناهندگی، آن هم به کشور آلمان رشد قابل‌توجهی داشته است؛ آن‌ها از شهریورماه با افزایش تعداد متقاضیان پناهجویی به این کشور مواجه شده‌اند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به اینکه صادرات دام سنگین مجوز گرفت اما به دلیل تعرفه بالا اجرایی نشد، گفت: سران سه قوه باید در این زمینه تصمیم گیری کند.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
بیرجند- بانوی برتر دارت کشوری معتقد است که خراسان جنوبی ظرفیت تبدیل به قطب دارت کشور را دارا است و با مشخص بودن اهداف می‌توان به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کرد.
سخنگوی اورژانس با بیان اینکه گرمازدگی جدی است بیان کرد: درخواست ما از زائران این است، آب بیشتر بنوشند از کلاه و لباس روشن استفاده کرده و در ساعت خنک نسبت به پیاده روی اقدام کنند.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ