باشگاه چلسی به صورت رسمی مذاکراتش برای به خدمت گرفتن نیمار، ستاره برزیلی، را باشگاه پاری سن ژرمن آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات قطری پیام‌ها را منتقل می‌کردند که ملاحظات لجستکی آن به محتاطانه‌ترین شکل ممکن بود؛ طبق گفته یک مقام رسمی آمریکایی، دیپلمات‌های قطری و آمریکایی پیام‌های مکتوب مبادله می‌کردند.
منچستریونایند با بسته‌ای ۶۰ میلیون یورویی وارد مذاکرات جذب راسموس هویلوند شد
باشگاه استقلال برای بازگشت مهدی قایدی به شباب الاهلی نامه زد .
پس از توافق در مذاکرات صورت گرفته، گادوین منشا، مهاجم فصل قبل مس رفسنجان به فولاد پیوست.
مدافع ملی‌پوش سابق پرسپوليس به بازگشت دوباره به این تیم نزدیک شده و مذاکرات نهایی را پشت سر می‌گذارد.
مذاکره اولیه مدیران پرسپولیس با هافبک تیم سپاهان مثبت بوده و توافقات اولیه هم به دست آمده است.
​مالکی گفت: مذاکرات بدون واسطه با آمریکا داریم البته این مذاکرات به طور رسمی برگزار نمی‌شود و محدود است.
مالکی گفت: مذاکرات بدون واسطه با آمریکا داریم البته این مذاکرات به طور رسمی برگزار نمی‌شود و محدود است.
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان در نیکاراگوئه، رئیسی پیش از آغاز مذاکرات در کاخ ریاست‌جمهوری ماناگوا، به دلیل اینکه اذان مغرب گذشته بود، درخواست می‌کند تا اورتگا و هیئت همراهش چند دقیقه‌ای منتظر بمانند تا نماز را بجا آورد و سپس مذاکرات آغاز شود. / جماران
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور ایران در نیکاراگوئه، رئیسی و همراهان قبل از آغاز مذاکرات ابتدا نماز را بجا آوردند
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبر‌هایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رای دادگاه لاهه تازه صادر شده است و باید این رای را به مرکز امور حقوقی بین المللی ابلاغ کنیم تا به طرف آمریکایی پیشنهاد دهند و با نماینده طرف مقابل وارد مذاکره شوند. وی افزود: مذاکرات با امریکا در خصوص پرداخت خسارت برخی اموال مسدود شده، صرفا به معاونت حقوقی مربوط می‌شود و ذیل وزارت امور خارجه تعریف نمی‌شود.
عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نتایج مذاکرات با عربستان به‌طور رسمی به مردم یمن اعلام خواهد شد.
خبرگزاری رسمی سوریه از آغاز مذاکرات دوجانبه هیات سوری و ایرانی در روسیه که در حاشیه برگزاری نشست چهارجانبه مسکو برگزار می شود، خبر داد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه سعدآباد استقبال کرد، پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
رسانه‌های برزیلی اعلام کردند لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، در حال مذاکرات رسمی با فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اعتراض خود را در تحریف نام خلیج فارس قبل از انتشار در رسانه‌ها رسما با عراق اعلام کرده‌ایم.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اینکه آمریکایی‌ها میگویند مذاکرات متوقف شده است چرا پس از طریق واسطه‌ها پیام میدهد.
سرمربی سابق صنعت نفت آبادان پس از مذاکرات مثبتی که با یکی از باشگاه‌های خواهان خود داشت، در آستانه لژیونر شدن این بار به عنوان سرمربی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بیانیه اخیر تروئیکای اروپایی در مورد مذاکرات رفع تحریم ها و طرح ادعاهایی از سوی آنها علیه فعالیت های هسته ای ایران گفت : این اقدام اروپایی‌ها ، اقدامی نادرست و نسنجیده بود که در زمان نادرستی صورت گرفت و همانطور که قبلاً تاکید کرده‌ایم ناشی از محاسبات نادرست طرف اروپایی بود
در صورت توافق نهایی دیاباته با درویش، قرارداد او تا پایان هفته جاری با پرسپولیس رسمی می‌شود تا او پس از بازی با آلومینیوم بتواند در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.
توییتر رسمی شورای امنیت ملی آمریکا در واکنش به این ادعا‌ها نوشت: هیچ چیزی در اینجا حقیقت ندارد. ما هرگز چنین شرایطی را نخواهیم پذیرفت. ما همچنین برای اینکه ایران برنامه هسته‌ای‌اش را شدیدا تسریع کند، از توافقی که کارایی داشت خارج نمی‌شدیم.
کنعانی در مورد برخی از اخبار منتشر شده در مورد ارتباط فرد ضارب سلمان رشدی با ایران گفت: به صورت قطعی و رسمی چنین موضوعی را تکذیب می‌کنیم. در این دور از مذاکرات پیشرف‌های نسبی حاصل شده است، اما این پیشرفت‌ها به صورت کامل تامین کننده مطالبات قانونی ایران نیست.
نمایندگان روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان در این دور از مذاکرات در سطح کارشناسی در جریان روند مذاکرات قرار می‌گیرند، اما نمایندگان رسمی آن‌ها در مذاکرات حضور ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ