مارسین اولکسی جایزه پوشکاش مراسم دِ بِست امسال را به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«پل کروگمن»، اقتصاددان مشهور آمریکایی می‌گوید هوش مصنوعی کارمندان را بیکار خواهد کرد و راهی برای مقابله با این اتفاق وجود ندارد.
جایزه جهانی برترین پژوهش در حوزه جنین‌شناسی دامپزشکی به مقاله‌ای از دانشیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران تعلق گرفت.
ارلینگ هالند که چند هفته پیش به عنوان بهترین بازیکن سال از سوی انجمن نویسندگان فوتبال انتخاب شده بود جایزه خود را دریافت کرد.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
سایت جامعه اخترشناسی آمریکا در سایت خود تصاویر برندگان این جایزه در سال‌های اخیرا را منتشر کرده که نام شعله نیکزاد نیز در لیست فرد برنده این جایزه در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، به عنوان بهترین ورزشکار خارجی ایتالیا انتخاب شد و جایزه خود را از اتحادیه مطبوعات خارجی این کشور دریافت کرد.
مارسین اولسکی، بازیکن تیم ملی فوتبال معلولان لهستان، حالا به یکی از چهره‌های شناخته شده دنیای فوتبال و الهام‌بخش بسیاری از بازیکنان تبدیل شده است.
برنده جایزه پوشکاش 2022 تاکید کرد که شهرت این موفقیت بزرگ او را تغییر نخواهد داد.
امسال و بعد از تجمیع آرای مردمی و کارشناسان، جایزه بهترین گل سال ۲۰۲۲ به مارسین اولکسی ، بازیکن قطع عضو لهستانی رسید.
رئیس شورای شهر درباره اعطای جایزه از سوی شهردار تهران به برنده جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: باید بررسی کنم تا متوجه شوم جایزه ویژه شهردار تهران به برنده جشنواره فیلم فجر چه بوده است.
نیمار برای ششمین بار جایزه بهترین لژیونر فوتبال برزیل را دریافت کرد.
بیمه ملت به دلیل شفافیت مالی در فرآیندهای بیمه‌گری، برای نخستین بار برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
کاملیا کاظمی طلاچی به حدی از این خبر شگفت‌زده شده بود که تا نیم ساعت قادر نبود خانواده‌اش را در جریان بگذارد.
پیشنهاد یک فیزیکدان ایتالیایی برنده جایزه نوبل درباره شیوه پخت ماکارونی بسیاری را عصبانی کرده. او این ایده را با هدف کاهش هزینه پخت ماکارونی مطرح کرده است.
گاوی، هافبک 18 ساله بارسلونا، عنوان پسر طلایی سال 2022 فوتبال اروپا را از آن خود کرد. او هفته قبل عنوان بهترین بازیکن جوان فصل فرانس فوتبال(جایزه کوپا) را نیز کسب کرده بود.
کریم بنزما مهاجم تیم رئال مادرید جایزه توپ طلای سال ۲۰۲۲ فوتبال جهان را به دست آورد.
سادیو مانه در مراسم توپ طلا جایزه جدید سوکراتس که به بازیکنی که بیشترین فعالیت‌های اجتماعی و خیریه را داشته اهدا می‌شود را دریافت کرد.
آنی ارنو، نویسنده فرانسوی، که برنده جایزه نوبل ادبیات ۲۰۲۲ شد، بارها همبستگی خود را با آرمان فلسطین نشان داده و از تحریم رژیم صهیونیستی حمایت کرده است.
همکاران سوانته پابو، دانشمند سوئدی در موسسه ماکس پلانک در لایپزیگ آلمان در حرکتی جالب وی را در برکه داخل موسسه پرتاب می کنند.
جایزه اِمی - Emmy Award یک جایزه آمریکایی برای تولیدات تلویزیونی است که معمولا به عنوان معادل اسکار برای تلویزیون محسوب می‌شود.
سازمان یونسکو همچنین ژولین لوزانژ را به خاطر تعهدش به زنانی که قربانی خشونت جنسی شده‌اند، شایسته تقدیر دانسته است. لوزانژ تلاش می‌کند تا با معرفی تجاوز جنسی "به عنوان ابزار جنگی" در جمهوری دمکراتیک کنگو با این پدیده مبارزه کند.
باستین شواین اشتایگر، اسطوره فوتبال آلمان، از همین حالا جایزه توپ طلای سال 2022 را به کریم بنزما اهدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ