تعویق غیر منتظره لیگ بیست و سوم اگرچه برای هواداران فوتبال و رسانه‌ها خوشایند نبود، اما این اتفاق هم برنده‌هایی داشت. هم در میان تیم‌ها و هم یک بازیکن خاص!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«پل کروگمن»، اقتصاددان مشهور آمریکایی می‌گوید هوش مصنوعی کارمندان را بیکار خواهد کرد و راهی برای مقابله با این اتفاق وجود ندارد.
پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد افرادی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش اسباب بازی از بنده کلاهبرداری کرده اند.
همه چیز برای یک فینال جذاب و مشخص شدن مسافر جدید لیگ ملت‌ها آماده است.
در جدیدترین اتفاقی که در استقلال رخ داده، یکی از افرادی که مبلغی را از آبی‌ها طلب داشته، وارد ساختمان باشگاه شده و کامپیوتر و چاپگر را با خود برده است!
افرادی که در یوتیوب حساب های کاربری طرفداری (فن پیج) اشخاص، گروه ها یا برندهای مختلف دارند، به زودی باید برای بینندگان خود شفاف سازی کنند که کانال آنها مرتبط با هنرمند، خالق یا برند نیست.
پس از گذشت ۵ ماه از بازگشایی سامانه جدید اسقاط خودرو، همچنان افرادی که پیشتر (قبل از ۱۴۰۲) متقاضی اسقاط بودند در بلاتکلیفی به سر می برند.
لیونل مسی، برنده هفت توپ طلا، اعلام کرد مهم‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال دیگر برایش مهم نیست و به کسب توپهای طلای بیشتر فکر نمی‌کند.
لیونل مسی، برنده هفت توپ طلا، اعلام کرد مهم‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال دیگر برایش مهم نیست و به کسب توپهای طلای بیشتر فکر نمی‌کند.
منطق درست و حسابی تنها سلاحی است که هیچ کس نمی‌‎تواند در مقابلش ایستادگی کند. ما باید این را یک کمی مجهز کنیم. افرادی مجله و روزنامه در اختیار دارند و ما هم یک زمانی می‌کردیم، ولی بنده رکورددار روزنامه‌های توقیف شده هستم و چهار روزنامه به نام‌های «جهان اسلام» و «حیات‌نو» دوره اول تا سوم پشت سر هم توقیف شد.
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌گوید: در بحث مقابله با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، به نظرم اصلاً نیازی نیست پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شود. قبلاً بحثی در خصوص قطع‌کردن خدمات کارت ملی را مطرح کردم، ولی برخی آن را به شوخی گرفتند. این پیشنهاد بنده بود و با این رویکرد دیگر نیاز نیست پرونده شخص متخلف به قوه قضاییه ارجاع داده شود.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی از جریان ها می خواهند که افراد مذهبی در برخی از مکان های تفریحی حضور پیدا نکنند، افزود: برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان پخش می شود یک برنامه قرآنی و مذهبی است که مردم از دیدنش لذت می برند و این نوع لذت ها باید ترویج شود.
هنوز مشخص نیست که آیا این دست‌ها از افرادی که قبلاً مرده‌اند قطع شده یا اینکه در زمان بریده شدن دست‌ها صاحبانشان هنوز زنده بوده‌اند. آنچه در حال حاضر با تحلیل‌های استخوان‌شناسی اثبات شده این است که مصریان باستان چگونه دستان را قطع می‌کرده‌اند.
وقتی ویلیام اس. هارلی و دوست دوران کودکی اش آرتور دیویدسون در سال ۱۹۰۱ کار بر روی مدل یک موتور کوچک را آغاز کردند، نمی‌دانستند یک روز به پایه گذاران یک تولیدکننده‌ی بزرگ موتورسیکلت بدل خواهند شد. بعد‌ها ۲ دیویدسون دیگر، ویلیام و والتر نیز به آزمایشات آن‌ها پیوستند. نمونه‌ی اولیه‌ی موتورسیکلت «هارلی دیویدسون» درون اتاقکی در حیاط خانه‌ی دیویدسون‌ها ساخته شد. این شرکت به سرعت رشد و در سال ۱۹۰۵ به طور محدود شروع به فروش موتورسیکلت کرد.
فاضل میبدی اظهار داشت: جریان هزاره گرا برای ایران نیست افرادی هستند که اعتقاد دارند هر هزار سال مصلحی ظهور می‌کند، این دوست بنده گفته بود که تحقیقاتی کرده که این جریان در کشور درحال شکل گیری و مرکز آن در قم و اصفهان است، در مسیحیت و یهودیت هست.
بر اساس این بخشنامه که از امروز لازم‌الاجراست، در مرحله اول افراد بی‌حجاب در بدو ورود و در داخل محیط دانشگاه از طریق کارت دانشجویی شناسایی خواهند شد. به این افراد در این مرحله تذکر داده می‌شود تا به رعایت قانون برگردند. نیرو‌های انتظامات بعد از شناسایی افراد، صرفا به تذکر قانونی برای رعایت حجاب بسنده خواهند کرد و حتی در قبال افرادی که به تذکر بی‌توجهی می‌کنند، اجازه ورود می‌دهند و برخوردی با آن‌ها نخواهند کرد، اما مشخصات این‌گونه افراد را ثبت نموده و آن را به مراجع ذیصلاح گزارش خواهند داد.
به نظر می‌رسد، چون امروز طرفداران احیای برجام مانند باقری و امیرعبداللهیان به دلیل شرایطی که با آن مواجه هستیم، دست پایین را دارند، افرادی، چون جلیلی به راحتی لب به انتقاد گشوده و بار دیگر برجام و همه دستاورد‌های آن را زیر سوال برده اند. سناریوی دیگری هم مطرح است مبنی بر اینکه جلیلی می‌خواهد در برابر عادی سازی برخی پرونده‌های سیاست خارجی، چون برجام بایستد.
مهاجری نوشت: سیستم حکومتی اگرچه ممکن است ظاهرا عقب‌نشینی کرده، اما بازی را برده و نتیجه را مال خود کرده است. از آن سوی نیز افرادی که دنبال سبک زندگی خاص بوده‌اند بدون آنکه دست به لجاجت بزنند به آن دست یافته‌اند
نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیرو‌های امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده اند.
نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیروهای امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده اند.
همسر مصطفی تاج‌زاده می‌گوید: بنده درباره خروج تاج‌زاده از انفرادی درخواست کردم اما شاید قوه قضائیه توان انجام این کار را ندارد که اتفاق مثبتی نیفتاده است.
نماینده تهران گفت: بنده در چند ماه پیش و در چند مورد، آن هم پیش از شکل‌گیری ناآرامی‌ها، افرادی را در خیابان دیدم که لخت مادرزاد بودند. این اتفاقات نشان می‌داد که دشمنان نظام برای ضربه‌زدن به حاکمیت، برنامه داشتند، زیرا ریشه انقلاب اسلامی، فرهنگی و معنوی است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده قصد اسائه ادب به جایگاه علی دایی را نداشته، اما حرف بنده این است افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت کشور کمک کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: برخی از نمایندگان به آقاتهرانی پیشنهاد کردند که برای ریاست مجلس داوطلب شود؛ ممکن است افرادی علاقمند به او باشند اما تا آنجایی که بنده اطلاع دارم برنامه‌ای جهت داوطلب شدن در انتخابات مجلس ندارد.
گروه تکفیری داعش بعد از شهادت ایشان از خانواده وی طلب مبلغ بسیاری را در ازای دریافت پیکر شهید اسکندری کرده بود. خانواده شهید به خبر درخواست پول داعش گفتند به افرادی که برای آوردن پیکر پدرمان مامور شده اند بگویید که حاضر نیسیتم به این گروه آدم کش و تروریست هیچگونه پولی بدهیم و نمیخواهیم ریالی از بیت المال صرف آنها شود چرا که پدرمان جانش را داد تا آنها به اهداف خود نرسند و ما پدرمان را در راه خداوند داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ