محمد علیاحیا، محقق سعودی در مرکز علوم و امور بین‌‌‌الملل بلفر در هاروارد گفت که این توافق‌نامه «بازتابی از نفوذ استراتژیک فزاینده چین در منطقه است – این واقعیت که اهرم فشار زیادی بر ایرانی‌‌‌ها دارد و همچنین روابط اقتصادی بسیار عمیق و مهمی با سعودی‌ها دارد.» وی افزود: « خلأ استراتژیک در منطقه وجود دارد و به نظر می‌رسد چینی‌ها فهمیده‌اند که چگونه از آن استفاده کنند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرچم شطرنجی پایان، برای برخی نشانه پیروزی و برای برخی نشانه یک باخت دیگر است.
کیلیان امباپه با سناریوهای یک سال اخیر شاید یک برنده روی کاغذ لقب بگیرد اما در میدان مسابقه از رقبای بزرگی چون ارلینگ هالند خیلی عقب افتاده است.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان امروز ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند و برنده این مسابقه به عنوان صدرنشین راهی فینال کافا می‌شود و تیم بازنده در دیدار رده‌بندی به میدان می‌رود.
پپ گواردیولا با اشاره به تصمیمش برای بازی ندادن به رودری در فینال 2021 لیگ قهرمانان گفت، همیشه حق با نفر برنده است و بازنده در اشتباه است.
اردوغان با بیان اینکه پیروز انتخابات ترکیه، دموکراسی و همه اقشار مردم این کشور هستند، گفت: «ما اختلافات سیاسی را پشت سر می‌گذاریم و خواهان اتحاد و همبستگی هستیم. ۸۵ میلیون ترکیه‌ای امروز برنده شدند و تنها بازنده سازمان‌های تروریستی هستند».
در طبیعت برنده و بازنده وجود دارد. برنده‌ها موفق به بقا شده و تولید مثل می‌کنند در حالی که بازنده‌ها عموما می‌میرند. برای به دست آوردن مزیت برندگان ممکن است استراتژی‌هایی را اتخاذ کنند که عنصر "فریبکاری" را نیز شامل می‌شود.
در بازاری که به دلیل فقدان آمار رسمی، شفافیت در آن به صفر رسیده، بازنده متقاضیان مصرفی مسکن، خانه اولی ها، مستاجر‌ها که تحت‌تاثیر نوسان قیمت مسکن با نوسان اجاره بها روبه‌رو می‌شوند، حتی سازنده‌ها و به طور کلی هر گروه اصیلی که حضورش به نفع بازار مسکن است بوده و برنده معدود کسانی هستند که در پنج سال گذشته همواره به دنبال ایجاد تنش قیمتی در بازار مسکن بوده اند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با پیش بینی صدمین دربی پایتخت گفت: خیلی از هواداران دوست دارند جام را از دست بدهند و دربی را بگیرند ولی حالا تکلیف مشخص است و برنده بازی قهرمان هم می شود.
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
رئال با قضاوت دانیه اورساتو بیشتر بازنده بود تا برنده و او سه‌شنبه قرار است دیدار برگشت چلسی-رئال را در لندن سوت بزند.
پورتو در شبی که می‌توانست برنده جدال با ژیل ویسنته باشد، در نهایت بازنده بود تا امید برای قهرمانی به حداقل ممکن برسد.
اگرچه بحران اوکراین بیشترین سود را از فروش تسلیحات، غلات و گاز به اروپا، نصیب آمریکا کرده اما رشد تورم و موج اعتصابات و اعتراضات نشان داده که واشنگتن از تبعات این بحران‌سازی در امان نیست.
منچستریونایتد امشب بازی‌ای که ابتدا از سیتی عقب افتاده بود را به پیروزی تبدیل کرد تا به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا برسد. دو ستاره تهاجمی این دو تیم اما امشب شرایطی کاملا متفاوت داشتند.
نخست وزیر مجارستان می‌گوید که اروپا بزرگ‌ترین «بازنده» و آمریکا تنها «برنده» جنگ روسیه و اوکراین است.
نخست وزیر مجارستان اعلام کرد که آمریکا بیشترین منفعت را از جنگ کنونی میان روسیه و اوکراین می برد.
کمیسیون داوران فدراسیون کشتی درخصوص نحوه قضاوت داوری در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور بیانیه صادر کرد.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
تصویری از هری کین، کاپیتان انگلیس و تیم فرانسه در پایان بازی منتشر شده که یکی از قاب‌های ماندگار تاریخ رقابت‌های جام جهانی خواهد بود.
با سوت پایان دو مسابقه حساس گروه D، یک شیرجه و دو پرچم سرنوشت برنده و بازنده و صعود کننده را تغییر داد.
برنده دوئل اکوادور و سنگال برای رقابت‌های حذفی برنامه‌ریزی می‌کند و بازنده، مشغول به بستن چمدان‌ها برای پرواز بازگشت به خانه می‌شود.
مهاجری نوشت: سیستم حکومتی اگرچه ممکن است ظاهرا عقب‌نشینی کرده، اما بازی را برده و نتیجه را مال خود کرده است. از آن سوی نیز افرادی که دنبال سبک زندگی خاص بوده‌اند بدون آنکه دست به لجاجت بزنند به آن دست یافته‌اند
حالا روشنایی از راه رسیده و کی‌روش، مرد بازنده روز نخست، نه‌تن‌ها دوباره برنده شده بلکه بسان شطرنج‌بازی که سربازهایش را به نزدیکی قلعه حریف رسانده، فرصت دارد تا به‌عنوان یک پادشاه فاتح، زمین را ترک کند.
محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتور می‌توانست امروز جای برنده و بازنده دیدار زیبای اهواز را تغییر بدهد.
بر اساس اعلام مسئولان برگزاری این مسابقات، ۴ تیم راه یافته به مرحله بعد در دو دیدار با هم مصاف خواهند کرد که تیم‌های برنده راهی رقابت فینال خواهند شد و تیم‌های بازنده مشترکا سوم خواهند شد و مدال برنز دریافت خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ