آنچه مسلم و مبرهن است این است که کریستیانو رونالدو از لیگ روشن سعودی اخراج نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه خاصی به اورلین شوامنی دارد و او را هافبک محبوبش می‌داند.
حضور جروم بواتنگ، ستاره سابق بایرن، در یک بازی نمایشی در ورزشگاه آلیانز آره‌نا باعث شده هواداران به مدیران باشگاه پیغام بدهند که به هیچ وجه حاضر به دیدن او در باشگاه‌شان نیستند.
پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا احمد به اتهام قتل، اخفای جسد و دفن غیرقانونی جسد و عاطفه به اتهام معاونت در جنایت، اخفای جسد و معاونت در دفن غیرقانونی و میثم به اتهام مشارکت در دفن غیرقانونی محاکمه شوند.
ژوائو فلیکس در زمستان سال گذشته با موافقت دیگو سیمئونه از اتلتیکو به چلسی رفت اما او دوباره برگشته در حالی که هیچکدام چشم دیدن یکدیگر را ندارند.
ترجمه صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی برای نیکولاس مادورو در سفر او به ونزوئلا واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است. مترجم ابراهیم رئیسی در حال ترجمه صحبت‌های او عبارت «قدم شما روی چشم» را کلمه به کلمه ترجمه می‌کند و حتی با زبان بدن هم به چشمش اشاره می‌کند.
سعید معروف؛ او یک والیبالیست نه بلکه یک جادوگر است.
شلیک با تفنگ ساچمه‌ای بدون خان به متین از هر دو طرف، روبه‌رو و پشت سر، اتفاق افتاده و در روز حادثه یکی از بیمارستان‌های ساری هم به او که غرق خون و ساچمه بوده خدمات پزشکی ارائه نکرده است. سید‌متین حالا تصمیم گرفته با طرح شکایتی در دستگاه قضائی، بخشی از صدمات واردشده به جسم و روانش را جبران کند.
نمایش وینگر- مهاجم گل‌گهر کاری کرد تا سرمربی تیم ملی او را دعوت کند.
متهم اعتراف کرده به دلیل بدبینی به زنش او را کشته است.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به او باشد، دنبال جذب ام‌باپه و کروس است.
استقلال در این فصل از مصدومیت‌های زیاد بازیکنانش ضربه خورده است و در تبریز هم غیبت هافبک این تیم به چشم آمد.
وحید امیری یکی از بازیکنان تیم ملی بود که در جریان شکست تلخ مقابل انگلیس فرصت بازی به او داده نشد.
خسرو حیدری نقش ویژه‌ای را در تمرینات استقلال ایفا می‌کند و ساپینتو نیز اعتماد خاصی به او دارد.
محمد نصرتی مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید در جام جهانی ۲۰۰۶ علی دایی شرایط مناسبی نداشت.
گاردین در ادامه نوشت: میزان کامل جراحاتی که به رشدی وارد شده بود، تا کنون مشخص نبود. اما اندرو وایلی، مدیربرنامه او در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس شرح داد که این حمله تا چه اندازه جدی بوده و زندگی او را دگرگون کرده است.
مدیر برنامه «سلمان رشدی» تایید کرد که طی حمله به او در نیویورک، یک چشم او کور شد و سلمان رشدی قادر به استفاده از یک دستش هم نیست.
انتصاب تازه «محمد بن سلمان» در مقام نخست وزیر عربستان سعودی او را در برابر اقدامات قانونی در ایالات متحده، فرانسه و احتمالا نقاط دیگر از جمله دیوان بین المللی کیفری در لاهه که در آن شاکیان ادعا می‌کنند که بن سلمان مسئول قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول در سال ۲۰۱۸ میلادی بوده مصون می‌سازد.
در میان آثار می‌توان به ماکت خانه «ایمن الظواهری» رهبر پیشین القاعده اشاره کرد که برای اطلاع یافتن «جو بایدن» رئیس جمهور امریکا در مورد محل اختفای او ساخته شده بود.
اورلین شوامنی روز گذشته برای اولین بار با پیراهن رئال در سانتیاگو برنابئو بازی کرد و نمایش او تحسین‌برانگیز بود.
تصاویر خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در ورزشگاه نوکمپ و کبودی یکی از چشم‌های او خبرساز شده است.
اکثر زنانی که امروز به آن‌ها بدحجاب گفته می‌شود، افرادی نیستند که اگر مردی بخواهد به آن‌ها دست بزند با آن مرد مقابله نکنند. برعکس اگر کسی نگاه سو به آن‌ها داشته باشد چشم او را در می‌آورند. شاید خودش ۷۰ قلم آرایش کرده و بیرون آمده و می‌خواهد چیزی به او نگوییم.
دختر جوان گفت: هنوز یک ماه بیشتر از مراسم عقدکنان نگذشته بود که فهمیدم موسی با دختر عمویش که زنی مطلقه بود ازدواج کرده است تا سرپرستی فرزند او را به عهده بگیرد وقتی به نامزدم اعتراض کردم او مرا کتک زد و مادرم نیز با التماس از من خواست تا درخواست طلاق ندهم چرا که مدعی بود سرنوشتم مانند خواهرم خواهد شد و او نمی‌تواند مخارج ما را تامین کند در همین حال نامزدم به کشور دیگری مهاجرت کرد و دختر عمویش را نیز با خودش برد.
ساعت یک بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد در حالی که محمود‌رضا جعفرآقایی ۳۳ ساله وکیل دادگستری با همسر و پسر ۵ ساله‌اش مقابل منزلش در شاهرود ایستاده بود از سوی فردی ناشناس با شلیک گلوله مجروح شد و وقتی او را به بیمارستان منتقل کردند پس از ۴ ساعت در بیمارستان جان باخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ