حضور جروم بواتنگ، ستاره سابق بایرن، در یک بازی نمایشی در ورزشگاه آلیانز آره‌نا باعث شده هواداران به مدیران باشگاه پیغام بدهند که به هیچ وجه حاضر به دیدن او در باشگاه‌شان نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی ماینتس با حملات شدید هواداران دورتموند مواجه شده که از دست دادن قهرمانی را تقصیر این تیم می‌دانند. او می‌‌گوید باورش نمی‌شود تیمش به دلیل شرافتمدانه بازی کردن مورد حمله قرار بگیرد.
جشن قهرمان واقعی بوندسلیگا با جام فیک، این اتفاقی بود که امشب در خانه کلن برای قهرمان بوندس‌لیگا افتاد. جشن با جامی که جام قهرمانی اصلی بوندس‌لیگا نبود
بوندس‌لیگا یکی از مهیج‌ترین پایان‌های خود در طول سالیان اخیر را تجربه می‌کند و هواداران دوست دارند، مانع از قهرمانی بایرن مونیخ در روز آخر شوند.
هواداران کلن قصد دارند روز سختی را برای بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی این تیم رقم بزنند.
دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی به دلیل پرتاب اشیا به درون زمین توسط هواداران‌شان در دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان توسط یوفا جریمه شدند.
بازی دیشب بایرن لورکوزن و کلن صحنه رقم خوردن اتفاق عجیبی بود.
بعد از توقف دورتموند در دیدار امشب مقابل بوخوم، هواداران میزبان از اینکه بار دیگر بایرن مونیخ به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شده است، ابراز خوشحالی کردند.
هواداران بایرن اصلی ترین مشکل این باشگاه را مدیریت آن می دانند.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، پس از طی کردن دوران محرومیت و عدم حضور در تمرینات بار دیگر امروز به جمع هم تیمی‌هایش برگشت.
درحالیکه هواداران منچستریونایتد از عملکرد مارسل سابیتزر در تیم‌شان راضی هستند صحبت‌های امروز او نشان می‌دهد که تمایلی برای حضور طولانی‌مدت در این تیم ندارد.
اتفاقات عجیب دیدار دیشب لورکوزن و بایرن مونیخ زوایای متفاوتی داشته است.
افراطی‌های پی اس جی اعلام کرده‌اند که یکشنبه در بازی خانگی برابر رن، علیه لیونل مسی سوت خواهند زد.
در هیئت فوتبال در حال امضای قرارداد با پرسپولیس بودم و هواداران پرسپولیس هم پایین بودند که از استقلال با من تماس گرفتند و گفتند امضا نکن اما ...
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه بازی حساس فردا مقابل یونیون تایید کرد که با فشارهای زیادی مواجه است، ولی گفت هواداران بایرن به تیمشان پشت نخواهند کرد.
اتحادیه فوتبال آلمان به دلیل رفتار غیرورزشی هواداران بایرن مونیخ، این باشگاه را جریمه کرد.
پیش از ورود سردار آزمون به ترکیب لورکوزن، این مهاجم ایرانی مورد تشویق شدید هواداران بایرن مونیخ قرار گرفت. سردار در آلیانز بیشتر از ستاره‌های بایرن تشویق شد!
رابرت لواندوفسکی در یک مصاحبه از هواداران بایرن مونیخ تشکر کرد که در بازگشت به آلیانز آرنا از او به گرمی استقبال کردند.
روبرت لواندوفسکی که امشب برای اولین بار پس از جدایی از بایرن و انتقال به بارسا به آلیانز آرنا برگشته، توسط هواداران بایرن تشویق شد.
روبرت لواندوفسکی که امشب برای اولین بار پس از جدایی از بایرن و انتقال به بارسا به آلیانز آرنا برگشته، توسط هواداران بایرن تشویق شد.
به نظر می‌رسد که هواداران بایرن مونیخ همچنان از نحوه جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از این تیم ناراحت هستند.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از هواداران خواست که سه شنبه شب در بازی برابر بارسا، روبرت لواندوفسکی را هو نکنند.
هواداران بایرن مونیخ در آستانه بازی بایرن مونیخ و بارسلونا به شدت از لواندوفسکی انتقاد می‌کنند و این در حالی است که بازیکن بایرن سعی در آرام کردن هواداران‌شان دارند.
روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود از هواداران بایرن مونیخ به دلیل شکل جدایی‌اش عذرخواهی کرد و گفت که اطمینان دارد بایرن بدون او هم بهترین نتایج را خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ