تصاویر خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در ورزشگاه نوکمپ و کبودی یکی از چشم‌های او خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در صفحه اینستاگرامی خود به شدت علیه منتقدان موضع گرفت.
تحرکات زیرپوستی مدیران و مربیان برای آخرین خریدها ادامه دارد، شاید امروز هم اتفاقاتی در بازار رخ دهد.
چه کسی اینترنت را اختراع کرد؟ مانند بسیاری از اختراعات برجسته، کار سختی است که فقط یک نفر را خالق اینترنت بنامیم.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
نخستین عکس‌های ماه محرم در دوران قاجار به ثبت رسیده و اجتماع بزرگ عزاداران از همان زمان تا امروز مورد توجه عکاس‌ها قرارگرفته است. نخستین عکاسی که از عزاداری‌های محرم تهران عکاسی کرده، آنتوان سوروگین است.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
اغلب ما مخترع اسکاتلندی‌الاصل، الکساندر گراهام بل را مخترع تلفن می‌دانیم، اما چند نام دیگر هم وجود دارد که با این اختراع پیوند خورده‌اند.
اراذل و اوباشی که در فوتبال ایران جولان می‌دهند، از کجا می‌آیند و چرا قدرت می‌گیرند؟
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت: «کسی را داشتیم که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده اما الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شود.»
سیلوان مومیکا، 37 ساله، شهروند عراقی پس جدایی از حشد الشعبی عراق به سوئد پناهنده شده بود.
مشخص نیست یحیی که پیش از این هم نشان داده بود مرد روز‌های سخت است، چرا وارد این بازی شده و حرف از رفتن زده است. درست است که او سال دشواری را سپری کرد و بخشی از تمرکزش را پای حوادث و اتفاقات اجتماعی سال پیش از دست داد، ولی تصمیم به جدایی بعد از کسب سه‌گانه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
طائب تاکید کرد: بنابراین اگر اینطور باشد که مثلا از بنده به عنوان کسی که قرار است بیایم پای صندوق و در انتخابات شرکت کنم و از آحاد مردم هستم، بپرسند انگیزه‌ات چه مقدار افزایش پیدا می‌کند؟ می‌گویم به این اندازه که از کسانی که مسئولیت کار در دستشان است، عمل ببینم. در نتیجه امیدوار می‌شوم که بیایم پای صندوق، رأِی بدهم و به یاری خدا کار‌ها بهتر شود.
ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
پاکبان‌ها تمام نقاط شهر را در نیمه‌های شب و اوایل صبح زیر پا می‌گذارند تا کوچه و خیابان را با کمترین آلودگی تحویل شهروندان بدهند، اما کمتر کسی پای درد و دل آن‌ها نشسته است تا بداند در شب‌های خلوت تهران، حاشیه بزرگراه‌ها و در برابر شهروندان بی‌حوصله چه خاطراتی در ذهن این افراد نقش بسته است.
سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک تعدادی از معاونین وزرا و ائمه جمعه هم با هم تفاهم کرده بودند یک روز صبح از خواب بیدار شدند و گفتند کار را زمین بگذاریم و بگوییم ما دیگر این نظام را نمی‌خواهیم خب معلوم است با آنها برخورد می‌شود. کسی با آنها شوخی ندارد. کسی نمی‌تواند با نظام در بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ