متهم گفت: او دوستم نبود ما سال‌ها با هم زندگی کردیم آن شب به خانه ما آمد و مشروب خوردیم، اما پس از یک ساعت از حالت طبیعی خارج شدم و هنوز هم نمی‌دانم که بر سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم که من با چاقو ضربه‌ای به او زدم. حالا هم شرمنده پدر و مادرش هستم و از آن‌ها می‌خواهم مرا ببخشند و به جوانی‌ام رحم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲ متهم یک پرونده جنایی که مردی را در مسیر دادگاه به قتل رسانده بودند، هنگام بازسازی صحنه جرم ابعاد تکان‌دهنده دیگری از این جنایت هولناک را فاش کردند.
متهم اعترافات قبلی‌اش را پس گرفت اما دادگاه با استناد به شواهد موجود در پرونده و درخواست اولیای دم او را به قصاص محکوم کرد.
وکیل انتخابی مهران سماک، یکی از جان باختگان بندر انزلی، از ارسال پرونده موکل خود به دیوان عالی کشور با اعتراض متهم خبر داد و تاکید کرد که فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی همچنان در بازداشت است.
در تحقیقات نخست، کارآگاهان پی بردند که قربانی بر سر یک قطعه زمین با افرادی اختلاف داشته و در زمان درگیری از طرف آن‌ها هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.
علیزاده طباطبایی گفت: حداقل موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، آن است که این رای قتل عمد است، نه قتل غیرعمد. دادگاه براساس بند «ب» ماده ۸ قانون مجازات نیرو‌های مسلح را محاربه درنظر گرفته است. عجیب اینجاست که برای حکم محاربه تنها ۱۰ سال حبس صادر شده است. امروز افکار عمومی از خود می‌پرسد این محاربه با سایر احکام محاربه که طی ماه‌های اخیر هم بسیار صادر شده، چه فرقی دارد که اینجا ۱۰ سال حبس داده می‌شود و درخصوص برخی دیگر از پرونده رخداد‌های اخیر حکم اعدام صادر می‌شود.
متهم در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه «اتهامات را قبول دارم» اظهار کرد: علت اصلی ارتکاب من به این جنایات تحت تاثیر قرار گرفتن از فضای مجازی بوده که در آن شرایط با توجه به تبلیغات وسیع مجازی، به قصد انجام اقدامات خرابکارانه اسلحه تهیه کردم.
پلیس آمریکا ویدئویی منتشر کرده است که در آن فردی که متهم به قتل یکی از بستگانش است، پس از باز شدن دستبند‌ها برای برگزاری جلسه دادگاه، فرار می‌کند. این جوان ۲۸ ساله، به مدت دو ساعت در حال فرار بود تا اینکه ماموران به کمک پهپاد مسیر ورودش به یک آپارتمان را رصد کردند. متهم در حالی که داخل یک کمد مخفی شده بود، بازداشت شد.
بررسی تلفن همراه مقتول در نخستین گام از تحقیقات نشان می‌داد که وی از مدتی قبل با مردی متأهل به نام سعید ارتباط پنهانی داشته است. به این ترتیب سعید شناسایی و بازداشت شد. متهم پس از دستگیری به قتل زن جوان اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
دادگاهی در ژاپن علیه عامل ترور نخست وزیر سابق این کشور، اعلام جرم کرد.
سید محمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: ۱۰ نفر در پرونده از کاربری که پشت موشک نشسته است تا فرماندهان رده بالاتر متهم هستند، یک الی ۲ نفر متهم ردیف اول، متهم به قتل غیرعمد و لغو دستور هستند، زیرا به آیین‌نامه‌ها و ضوابط دستوراتی که به آن‌ها داده شده بود، عمل نکرده‌اند. پرونده در حال حاضر در دادگاه در حال رسیدگی است.
سید محمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: ۱۰ نفر در پرونده از کاربری که پشت موشک نشسته است تا فرماندهان رده بالاتر متهم هستند، یک الی ۲ نفر متهم ردیف اول، متهم به قتل غیرعمد و لغو دستور هستند، زیرا به آیین‌نامه‌ها و ضوابط دستوراتی که به آن‌ها داده شده بود، عمل نکرده‌اند. پرونده در حال حاضر در دادگاه در حال رسیدگی است.
دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: الیاس رئیسی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ فردی را به‌دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود؛ و در نهایت حکم قصاص این فرد در تاریخ ۳ دی ماه اجرا شد. همچنین وی در مورد پرونده ایوب ریگی گفت: این متهم به‌دلیل اختلافات شخصی فردی را با سلاح جنگی به قتل رسانده بود و در دادگاه به قصاص محکوم شد.
رسیدگی به این پرونده از ۲۵ مرداد امسال با گزارش مرگ پسر ۲۰ ساله‌ای به نام شهرام جنب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خیابان مولوی تهران آغاز شد و مأموران بلافاصله به محل درگیری رفته و مشخص شد درگیری میان دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله رخ داده که با هم دوست بودند و در این میان مهران با ضربات چاقو شهرام را به قتل رسانده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شهادت علیه متهم در دادگاه با قتل پایان یافت/ زندگی در وحشت!/ بچه‌ها را به دستور مادرشان دزدیدم!/ یک کشته بر اثر ورود لودر به یک منزل!/ رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی/ متهم به قتل دوباره محاکمه شد/ ماجرای هولناک شراب مرگ در جشن تولد!/ راز ناپدید شدن پدر با اعترافات پسر فاش شد
شهادت علیه متهم در دادگاه با قتل پایان یافت
متهم به قتل دوباره محاکمه شد
متهم به قتل شهید کرم پور از مامورین پلیس که در اغتشاشات اخیر قبل از حضور در اغتشاشات شهر پرند، به غرب کشور سفر کرده بود.
متهم در بازجویی‌های فنی به جرم آغاز نزاع مرگبار به‌همراه با پدر خود در قهوه‌خانه خیابان آذربایجان معترف شد و تحقیقات تکمیلی نشان داد، پدر وی ضربات مرگبار قمه را به مقتول زده است.
رسیدگی به این پرونده از ۲۸ بهمن سال ۹۴ با گزارش درگیری میان دو ضایعات جمع‌کن در میدان محمدیه آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد مرد جوان با یک میله آهنی مرد سالخورده‌ای را به قتل رسانده و بعد از آن قصد داشته از محل متواری شود که توسط چند عابر بازداشت و تحویل پلیس شد.
روز سه‌شنبه هشتم شهریور مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه به بخشی از احکام صادره برای متهمان این پرونده اشاره کرد. بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه‌عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و هفت زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
براساس حکم صادر از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و ۷ زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به ۳ سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
مطر در دادگاه حاضر شد و متهم به تلاش برای قتل شد، اما وی اعلام کرد که بی‌گناه است و با حکم دادگاه بدون قرار وثیقه در بازداشت خواهد ماند.
برخی از کارشناسان رشد بازار در روزهای گذشته را واکنشی دیرهنگام به اتفاقاتی از جمله رشد کامودیتی ‌ها و تورم دانسته و از آن به عنوان نوعی تخلیه هیجان یاد می کنند. این عده معتقدند علت رشد ارزش معاملات بازار را ارزنده بودن قیمت سهم‌ ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ