علی ابراهیمی، رصدگر هلال ماه و عضو ستاد استهلال استان تهران، گفت: برای بررسی رؤیت‌پذیری هلال ماه شوال ۱۴۴۴ لازم است در ابتدا لحظه مقارنه ماه و خورشید را مرور کنیم که این لحظه مصادف با ساعت ۷ و ۴۲ دقیقه روز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ماه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: ابلاغیه تعطیلی شامل همه بخش‌های خصوصی و عمومی می‌شود،موارد خاصی که نیاز به خدمات عمومی دارند باید مجوز از استانداری یا وزارت مربوطه بگیرند.
تیم ملی هندبال مردان قرار است پنج‌شنبه یا جمعه با صدور ویزا راهی اردوی تدارکاتی صربستان شود.
جست‌‌وجوی ناامیدانه برای یافتن زیر دریایی ۶.۷ متری تایتان صبح روز پنجشنبه به مرحله بحرانی رسید چراکه تخمین زده می‌شود که ذخیره اکسیژن زیردریایی تقریبا تمام شده باشد باشد یا احتمالا به زودی تمام می‌شود.
لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره اینکه تعطیلی کارکنان سراسر کشور در روز پنج‌شنبه یا جمعه گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.
دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس از جمله محسن پیرهادی، نماینده تهران پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کرد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال پنج شنبه تهران را به مقصد کشورش یعنی پرتغال ترک می کند.
به نظر شما تیمی که پنج شنبه قهرمان لیگ برتر خواهد شد، شایستگی کامل برای کسب این عنوان را دارد یا شانس و سایر فاکتورها تاثیر بیشتر را در این زمینه ایفا خواهند کرد؟
مجمع باشگاه استقلال به احتمال فراوان روز چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه در خصوص دورکاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کارکنان زن شاغل در ادارات دارای فرزند زیر هفت سال یا دوره ابتدایی را باطل نکرد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه دورکاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کارکنان زن شاغل در ادارات دارای فرزند زیر ۷ سال یا دوره ابتدایی را باطل نکرد.
دادستانی کره جنوبی روز پنجشنبه از گوگل خواست افشا کند که آیا اطلاعات شخصی کاربران محلی را با اشخاص و شرکت‌های ثالث به اشتراک گذاشته است یا خیر.
بر اساس این اطلاعیه، حال حاضر طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا (محدوده زوج یا فرد سابق) از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۸ اجرا می‌شوند با این تفاوت که در روز‌های پنج‌شنبه طرح محدوده ترافیک اجرا نمی‌شود، اما طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ اجرا می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان واریز معوقات رتبه بندی هم گفت: حقوق رتبه‌های پایه پرداخت شده است. تفاوتی میان رتبه پایه و رتبه استحقاقی افراد وجود دارد که رئیس جمهور هم در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه داشتند به آن اشاره کردند. به استناد قانون رتبه‌بندی و اعتباری که پیش‌بینی شده است اختلافی داشته ایم که این اختلاف هم با سازمان برنامه و بودجه و مبنای محاسباتی داشته‌است. این اختلاف محاسباتی به دستور رئیس جمهور در جلسه‌ای که به ریاست آقای مخبر در روز شنبه یا یکشنبه برگزار می‌شود، صحبت خواهد شد.
مت جاکز رئیس پلیس «ضدتروریسم» انگلیس روز پنجشنبه مدعی شد که مأموران این بخش عملیات ویژه پلیس تمرکزشان را روی اقدامات کشور‌های متخاصم نظیر روسیه، چین و ایران قرار داده‌اند. او مدعی شد تحقیقات مرتبط با تهدید‌های کشور‌ها طی دو سال گذشته چهار برابر شده‌اند. او مدعی شد که ایران دست‌کم ۱۵ بار برای ربودن یا قتل شهروندان انگلیس تلاش کرده است.
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) روز پنجشنبه با طرح ادعا حمله به استونی گفت: در صورت حمله یا تهاجم روسیه به استونی، آمریکا وارد جنگ خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی بعدازظهر روز چهارشنبه یا پنجشنبه باید به اتاق ماریتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: تا پایان روز پنجشنبه بیستم بهمن همه مشمولان عفو معیاری مقام معظم رهبری از زندان آزاد شدند و یا تقلیل قانونی مدت مجازات در خصوص آنها اعمال شد.
اولین دوره مسابقات رسمی و قانونی قهرمانی MMA یا مبارزه در قفس عصر پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ در بندر کیاشهر استان گیلان برگزار شد.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
شهر تهران در سال 1401 تنها 2 روز پاک را تجربه کرده اما ممکن است در طول ساعات باقی مانده از چهارشنبه و یا پنجشنبه 13 بهمن ماه نیز شاهد هوای پاک باشیم.
صبح امروز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جاده تفرش به فرمهین یک دستگاه کامیون و اتوبوس مسافربری با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۸ نفر کشته یا زخمی‌شدند.
تاکنون ۷میلیون ۳۳۴ هزار و ۹۶۸نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۶۱نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: در پی گزارش مشاهده خودروی مشکوک در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مأموران کلانتری ۱۱ سیرجان سحرگاه پنجشنبه ۱۰ شهریور به محل عزیمت کردند و در نخستین بررسی‌ها دریافتند پیکر بی‌جان یک جوان تقریباً ۳۰ ساله پشت فرمان قرار دارد. از آنجا که آثار خاصی مبنی بر خفگی یا وارد شدن ضربات جسم سنگین و تیز بر بدن وی دیده نشد، جسد برای مشخص شدن علت مرگ و انجام آزمایش‌های تخصصی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.
ادعای وزارت امورخارجه آمریکا درخصوص این که ایران موضوعات فرا برجامی را مطرح می‌کند، درحالی مطرح می شود که وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه از موضع اتحادیه اروپا در تعیین تکلیف برای طرف های مذاکرات وین در پذیرش متن پیشنهادی یا قبول شکست مذاکرات به شدت انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ