جست‌‌وجوی ناامیدانه برای یافتن زیر دریایی ۶.۷ متری تایتان صبح روز پنجشنبه به مرحله بحرانی رسید چراکه تخمین زده می‌شود که ذخیره اکسیژن زیردریایی تقریبا تمام شده باشد باشد یا احتمالا به زودی تمام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع تایوان از مشاهده ۴۵ هواپیمای نظامی و ۹ کشتی متعلق به چین در اطراف این جزیره خبر داد.
واکنش خشمگین چین به سفر کوتاه مقام تایوانی به آمریکا نشان می‌دهد که روابط بین پکن و تایوان در پایین‌ترین سطح قرار دارد؛ اما چه شد که کار به اینجا کشید؟
معاون رئیس تایوان که در اقدامی جنجالی به آمریکا سفر کرده است، مدعی شد که جزیره تایوان مقابل تهدیدهای چین سر تعظیم فرود نمی‌آورد.
چین با اشاره به سفر آخر هفته معاون رئیس تایوان به آمریکا، نسبت به «اقدامات قاطع و جدی» متعهد شد.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
زهره که گرمترین سیاره منظومه شمسی است، محیط مناسبی برای زندگی انسان نیست. اما زونلاین می‌گوید که بر اساس تحقیقات، منطقه‌ای در ۵۰ کیلومتری بالاتر از سطح زهره وجود دارد که انسان‌ها می‌توانند در آن زنده بمانند.
وزیر خارجه تایوان با استقبال از بیانیه پایانی ناتو در اجلاس لیتوانی، گفت که تایپه با ارزیابی آمریکا درباره تصمیم چین به منظور حمله به این جزیره موافق است و جنگ را قابل اجتناب می‌داند.
سیستم یکپارچه نظارت زیردریایی (IUSS) یک شبکه جهانی از حسگر‌های زیر آب است که برای شناسایی، طبقه‌بندی و گزارش موقعیت زیردریایی‌ها در سرتاسر دنیا طراحی شده است. این شبکه عمدتا از میکروفون‌های زیر آب تشکیل شده که به نام هیدروفون شناخته می‌شوند. این هیدروفون‌ها فعالیت‌های زیردریایی‌ها را شنود می‌کنند.
نهنگ‌های قاتل مدتی بعد از فاجعه تایتان، به سه قایق در سواحل ایبریا در جنوب غربی اروپا حمله و آن را غرق کرده‌اند و به نظر می‌رسد این نهنگ‌ها قصد ندارند دست از این کار خود بردارند و گستاخ‌تر و سازمان یافته‌تر شده‌اند. محققان علت این رفتار نهنگ‌ها را بررسی کرده و به این فرض رسیده‌اند که ممکن است یکی از این نهنگ‌ها صدمه دیده باشد و باقی اعضای گروه برای تلافی به قایق‌های عبوری حمله می‌کنند.
یک نوشیدنی پرطرفدار جهانی که با نام چای حباب‌دار نیز شناخته می‌شود و زادگاهش تایوان است. امروز قصد داریم طرز تهیه این نوشیدنی پرطرفدار و خوش طعم را به شما آموزش دهیم.
پنج‌نفری که سوار تایتان شدند آنقدری ثروتمند بودند که بتوانند نفری ۲۵۰۰۰۰ دلار برای گرفتن یک صندلی در این زیردریایی بپردازند تا بقایای تایتانیک را از نزدیک تماشا کنند. در جهانی که بسیاری از آدم‌ها برای حداقل‌ها تقلا می‌کنند، این حد از افراط‌گرایی می‌تواند از اسراف تا بی‌اخلاقی تعبیر شود و حس همدلی و دلسوزی ما را کاهش دهد.
وزارت دفاع تایوان مدعی شد که دو ناوچه متعلق به روسیه را در ساحل شرقی این جزیره رویت کرده است.
اعماق اقیانوس بسیار تاریک است. نور آفتاب سریعا توسط آب جذب شده و به عمقی بیشتر از ۱۰۰۰ متر از سطح آب نفوذ نخواهد کرد. پائین‌تر از این نقطه، عمق اقیانوس کاملا تاریک است و به همین دلیل منطقه‌ای که تایتانیک در آن قرار گرفته "منطقه نیمه شب" نامیده شده است.
زیردریایی تحقیقاتی که با پنج سرنشین برای بازدید از بقایای کشتی مشهور «تایتانیک» راهی ماجراجویی در اعماق اقیانوس شده بود، به سرنوشت شومی دچار شد.
فاکسکان بزرگترین پیمانکار تجهیزات الکترونیکی جهان احتمالا به زودی با جریمه ای از سوی دولت تایوان روبرو می شود زیرا به طور غیر مجاز  در یک شرکت تراشه سازی چینی  سرمایه گذاری کرده است.
ستاره فصل گذشته تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با یک تیم تایوانی به توافق رسید.
با توجه به تحلیل جدیدی از تصاویر راداری فضاپیمای کاسینی قرار است در  کاوشگر «دراگون فلای» روی سطحی از تپه ها و سنگ های یخی شکسته و متلاشی شده بزرگترین قمر زحل فرود خواهد آمد.
تایوان اعلام کرد تولید کنندگان نیمه رسانا به پیروی از قانون اهمیت زیادی می دهند. این امر نشان دهنده پیروی تایوان از قوانین نظارت برصادرات فناوری تراشه آمریکا به چین است.
رسانه های تایوانی از سفر گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا به تایوان خبر دادند.
یک مقام تایوانی می گوید تایپه پس از هشدارهای پیاپی مجبور به شلیک به سمت پهپاد چینی شده است.
مقامات تایوانی از ورود جنگنده های چین به آسمان این جزیره مناقشه برانگیز خبر دادند.
مقامات تایوانی از ورود جنگنده های چین به آسمان این جزیره مناقشه برانگیز خبر دادند.
چندین کشتی نیروی دریایی چین از صبح امروز به انجام ماموریت در سواحل شرقی تایوان ادامه دادند که همین امر موجب صف‌آرایی کشتی‌های جنگی تایوانی در برابر آن‌ها شد.
اگرچه سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در هاله ای از ابهام قرار دارد، در پارلمان این کشور تدارک میزبانی از یک میهمان در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ