مت جاکز رئیس پلیس «ضدتروریسم» انگلیس روز پنجشنبه مدعی شد که مأموران این بخش عملیات ویژه پلیس تمرکزشان را روی اقدامات کشور‌های متخاصم نظیر روسیه، چین و ایران قرار داده‌اند. او مدعی شد تحقیقات مرتبط با تهدید‌های کشور‌ها طی دو سال گذشته چهار برابر شده‌اند. او مدعی شد که ایران دست‌کم ۱۵ بار برای ربودن یا قتل شهروندان انگلیس تلاش کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس فدرال آمریکا معتقد است که چین به منظور تقویت اهداف هوش مصنوعی خود و انجام عملیات نفوذ خارجی در حال سرقت فناوری هوش مصنوعی آمریکا است.
مصاحبه با سارق معروف که توسط پلیس مشهد دستگیر شد حاوی نکات تامل‌برانگیزی بوده است.
رئیس پاری سن ژرمن که متهم به ربودن و شکنجه تاجر فرانسوی-الجزایری، طیب بن عبدالرحمن، در سال 2020 است، دیروز خانه‌اش مورد بازرسی پلیس فرانسه قرار گرفت.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودروها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است و شرکت نفت در تامین تراشه برای تولید کارت‌های سوخت مشکل دارد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودروها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است.
اتوبوس بایرن مونیخ روز شنبه توسط مردی که به ادعای پلیس از مشکلات روانی رنج می‌برد هدف حمله قرار گرفت.
تاتنهام تایید کرد با پلیس همکاری می‌کند تا تماشاگری را که در بازی با کریستال پالاس، ادای سون هیونگ-مین را درآورد و به او توهین نژادپرستانه کرد، شناسایی و مجازات کنند.
پلیس پاراگوئه اعلام کرد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به علت ادعای تقلب و برهم‌زدن نظم عمومی بازداشت کرده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو تست مثبت الکل راننده بوده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر انتقال خودروی یک زن بی حجاب به پارکینگ منتشر شده که دلیل توقیف خودرو تست مثبت الکل راننده بوده است.
پلیس فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی مدعی شده که دو مأمور مخفی چین را دستگیر کرده است.
پلیس برای اثبات ادعای فده والورده در مورد توهین الکس بائنا در حال بررسی تصاویر دو بازی قبلی رئال مادرید و ویارئال در ماه ژانویه است ولی هنوز تصویری یافت نشده است.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
طبق ادعای یکی از منابع صنعتی، اپل امسال هم مانند سال گذشته میلادی، تنها در مدل‌های پرو از نمایشگر LTPO استفاده می‌کند و به همین دلیل تنها خریداران این محصولات به فناوری پروموشن یا رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتز دسترسی پیدا خواهند کرد:
زن جوانی با حضور در ایستگاه پلیس از بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به اتهام تجاوز جنسی شکایت کرد.
براساس گزارش وال استریت ژورنال، پلیس اف‌بی‌آی از تئوری و ادعای "نشت آزمایشگاهی ویروس کرونا در چین" حمایت می‌کند.
سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ گفته است، درباره ادعای رسانه‌های آذربایجانی باید گفت فردی با انگیزه شخصی برای آزاد کردن همسرش که مدعی بود در طبقه چهارم سفارت بوده، به آنجا حمله کرده است.
طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی پلیس مونستر، پلیس رکلینگهاوزن و دفتر دادستانی دوسلدورف، محل سکونت وی در جستجوی مواد سمی مورد بازرسی قرار گرفت. دورتادور خانه این مظنون هم محاصره شد و پلیس و نیرو‌های امدادی در آنجا مستقر شدند.
ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی که در موضوعات مختلف منطقه‌ای هرازگاهی اظهار نظر می‌کند، از برگزاری جشن های هالووین از سوی برخی کشورهای اسلامی، به شدت انتقاد کرد.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»
طبق ادعای نشریه لوپاریزین، سه نفر توسط پلیس فرانسه و به عنوان بخشی از تحقیقاتی که شامل PSG و ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه می شود، بازداشت شدند.
امروز "بی‌بی‌سی فارسی" در خبری به نقل از گروه هکری موسوم به "انانیموس" مدعی هک سایت پلیس ایران شده است!
فاطمه هاشمی رفسنجانی نوشت: مهسا امینی، دختر جوان ۲۲ ساله که به جرم بدحجابی دستگیر و برای ارشاد و توجیه! به مقر پلیس انتقال داده شده بود، پشت درب‌های بسته و در میان بهت خانواده، دچار عارضه شد و به کما رفت! حقیقتاً، جا دارد در نظامی که ادعای حاکمیت اسلام را دارد، انسان از این غصّه، دق کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از شوهر به خاطر دزدی/ کلاهبرداری ۴ میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه‌های اجرایی/ قتل همخانه‌ای به خاطر اختلاف/ کلاهبرداری به بهانه کمک به بی خانمان‌ها/ به خاطر یک میله آهنی قاتل شدم/ دزدی با عینک دودی!/ آخرین مأموریت پلیس فداکار/ سپر به سپر تا جنایت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ