مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: شهروندان باتوجه به لغزندگی و خطر ریزش بهمن از انجام سفر در محور‌های کوهستانی خودداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری‌های سنگینی میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، در ام‌درمان و جنوب خارطوم جریان یافته است.
بر اثر وقوع حریق در یک کشتی جنگی آمریکا، ۵ ملوان در بیمارستان بستری شدند.
رسانه‌های کره جنوبی از وقوع دو زمین‌لرزه کوچک در نزدیکی تأسیسات محلِ آزمایش‌های هسته‌ای کره شمالی خبر دادند.
رسانه‌های کره جنوبی از وقوع دو زمین‌لرزه کوچک در نزدیکی تأسیسات محلِ آزمایش‌های هسته‌ای کره شمالی خبر دادند.
فرانک هوگربیتس همان کسی است که به دلیل پیش‌بینی‌های زمین‌لرزه بر اساس هم‌ترازی اجرام آسمانی شهرت پیدا کرد. ۱۴ بهمن ماه گذشته او در توییتی درباره وقوع زلزله احتمالی - با تعیین نقطه‌ای روی نقشه که تقریبا در همان حدود دو روز بعد زمین‌لرزه با بزرگای ۷.۸ رخ داد -در ترکیه منتشر کرد و نوشت که "دیر یا زود" زمین‌لرزه‌ای در این محل رخ می‌دهد.
افزایش دما طی روزهای پنجشنبه و جمعه، پتانسیل افزایش ذوب برف در مناطق پوشیده از برف، شکستن نقاب‌های برفی و وقوع بهمن بهاره در مناطق مستعد را فراهم می‌کند بنابراین از تردد در دالان‌ها و مسیرهای محتمل برای وقوع بهمن پرهیز شود.
شرایط جوی در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از استان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب خبرداد.‌
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع بهمن پیش‌بینی می‌شود.
به گفته اصغری، کرج نسبت به روز قبل ۶ درجه گرم‌تر شده است و احتمال طغیان رودخانه و وقوع بهمن وجود دارد. آب‌های جنوب کشور مواج است؛ از سواحل فاصله بگیرید.
ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 14 و 6 درجه خواهد بود.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور نسبت به وقوع بهمن در البرز مرکزی هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد و با اشاره به ادامه بارش ها در ۱۴ استان کشور، نسبت به خطر وقوع بهمن در تهران و البرز هشدار داد.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
ظهر روز ۱۸ بهمن ماه ساعاتی پس از نخستین زلزله ۷.۷ ریشتری در جنوب ترکیه و پس لرزه های مکرر بالای ۶ ریشتر ، زمین لرزه دیگری با قدرت ۷.۴ ریشتر این منطقه را لرزاند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیل و سقوط بهمن در ۹ استان کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تقویت سامانه بارشی، بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف سنگین، وقوع بهمن و کولاک برف خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت در ۲۹ ماموریت از هشتم لغایت ۱۴ بهمن حضور داشته است، گفت: از این تعداد ۱۵ مورد حوادث جاده ای را شامل می شود.
محمد سبزه زاری اظهار کرد: در پی تداوم وقوع مه در خوزستان صبح امروز (۳ بهمن ماه) دید افقی در مسجدسلیمان و شادگان به صفر رسید.
فدراسیون کوهنوردی نسبت به وقوع بهمن و کولاک با توجه به بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران و وقوع مه در پایتخت نسبت به خطر سقوط بهمن در ارتفاعات و ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی هشدار داد.
چارلز سوم، پادشاه کنونی بریتانیا تنها عضو خانواده سلطنتی این کشور است که از زمان انقلاب تا کنون به ایران سفر کرده است. وی در بهمن ۱۳۸۲ و پس از وقوع زلزله بم به ایران رفت و ضمن حضور در مناطق زلزله زده با سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری وقت ایران دیدار کرد. زلزله بم در سال ۱۳۸۲ به وقع پیوست و بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ