دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که پیوستن آنها به ای اف سی منتفی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گیفت اوربان، مهاجم خنت بلژیک، با وجود گلزنی‌های متعددش در فصل گذشته که با شکستن یکی از رکوردهای هالند در اروپا همراه بود بر خلاف انتظار از باشگاه‌های بزرگ اروپا پیشنهادی نداشته است.
بازیکن تیم فوتبال السد می‌گوید حضور در فوتبال قطر به پیشرفت او کمک قابل توجهی خواهد کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پیش از بازی با اینتر می‌گوید برخی در اروپا تمایل ندارند او قهرمانی را به دست بیاورد.
ژوزه مورینیو نمی‌خواهد در آستانه بازی با سویا در فینال لیگ اروپا دستش رو شود، برای همین تمرینات رم را پشت درهای بسته برگزار می‌کند.
اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، گفت: «این امر بخش مهمی از ظرفیت راهبردی اروپا به‌منظور دفاع از منافع و ارزش‌های خود و کمک به حفظ صلح در قاره ما است.»
هافبک ایرانی برنتفورد شانس بازی در فصل آینده لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس را همراه این تیم دارد.
مربی علی ارسلان می‌گوید این کشتی‌گیر نمی‌خواست در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی بگیرد اما به درخواست فدراسیون صربستان در کرواسی روی تشک رفت.
اوکراین می‌گوید در سال ۲۰۲۴ به ۱۸ میلیارد یورو کمک مالی از اتحادیه اروپا نیاز دارد.
این کارشناس بین الملل گفت: چین آمریکا را بحران ساز می‌داند و می‌خواهد بحران را از جامعه بین الملل کنار بگذارد و روابط بین الملل را بر پایه اقتصادی ایجاد کند. چین در حال حاضر دارد به عنوان قدرت اقتصادی عمل می‌کند و مانورنظامی اطراف تایوان پیام مهمی برای آمریکایی‌ها داشت که نشان می‌دهد از انزوای بین المللی خارج شده و قصد دارد نقش پررنگ تری در جهان داشته باشد. اروپایی‌ها هم این موضوع را فهمیده اند و به همین دلیل است که به سمت پکن گام برمی‌دارند تا در حل تعارضات به کمکشان بیاید.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، قهرمانی در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا را هدف تیمش در مقطع فعلی دانست.
گیوم بالاگه، خبرنگار مشهور اسپانیایی، می‌گوید لیونل مسی پیش از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی از این باشگاه تضمین‌هایی می‌خواهد تا خیالش از بابت سطح تیم در فصل‌های آینده راحت بشود.
نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد علی‌رغم ۱۰ دور تحریم علیه مسکو، اتحادیه اروپا همچنان نتوانسته بخش زیادی از دارایی‌های خارجی روسیه را در اروپا کشف و بلوکه کند.
ما باید از هسته‌ای شدن ایران جلوگیری کنیم، زیرا موشک‌های آن می‌تواند به بسیاری از کشور‌ها از جمله اروپا برسد و هیچ کس نمی‌خواهد توسط یک رژیم با سلاح هسته‌ای گروگان گرفته شود.
وزیر امور خارجه بیان کرد: طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.
میدان ندادن گواردیولا به ژوائو کانسلو از پایان جام جهانی باعث شده شایعات درباره احتمال جدایی او از سیتی قوت بگیرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این اتحادیه نمی‌تواند بدون تشخیص دادگاهی در این اتحادیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست موسوم به «تروریستی» قرار دهد.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اروپا می‌خواهد همانند گذشته به سرنوشت ملت ایران بازگردد و تاریخ ننگین و نکبت‌بار مداخلات گذشته خود را در سرزمین بزرگ ایران، تکرار کند.
رهبر حزب وطن‌پرستان فرانسه تأکید کرد آمریکا با تأکید بر ارسال سلاح‌های سنگین به اوکراین، خواهان جنگ جهانی در اروپاست.
یک مسئول در اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما از این گزارشات مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد تا در جنگ اوکراین استفاده کند اطلاع داریم و تلاش داریم اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم که این مساله را اثبات کند.
بلینکن مدعی شد: به نظر می‌رسد ایران یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند کاری که برای رسیدن به یک توافق لازم است را انجام دهد و آن‌ها همچنان به مطرح کردن مسائل خارج از چارچوب ادامه می‌دهند که انجام شدن توافق را غیرمحتمل‌تر می‌کند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
روزنامه فایننشال تایمز امروز اعلام کرد که وزرای خارجه اتحادیه اروپا قصد دارند توافقنامه صدور روادید با روسیه را به حالت تعلیق درآورند.
ارلینگ هالند و برناردو سیلوا نجات‌دهنده‌های منچسترسیتی در مقابل نیوکسل بودند. حالا می‌توان فهمید که چرا پپ به خرید هالند اصرار داشت و نمی‌‌خواهد برناردو را از دست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ