هافبک ایرانی برنتفورد شانس بازی در فصل آینده لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس را همراه این تیم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروژه فوتبالی محمد بن سلمان چگونه کار می‌کند و باشگاه‌های عربستانی این همه پول را از کجا آورده‌اند؟
محمد بن سلمان از این پویایی سود می‌برد، زیرا وقتی شما یک دولت در امریکا دارید که یک سیاست خارجی خاورمیانه‌ای دارد که به طور منحصر به فرد بر عادی سازی روابط بین عربستان سعودی و اسرائیل متمرکز شده این بدان معناست که محمد بن سلمان می‌تواند از هر کاری که انجام می‌دهد فرار کرده و مسئولیت آن را نپذیرد و با درخواست پاسخگویی مواجه نشود
تهران- ایرنا- پنج سال پس از خروج از یونسکو در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، ایالات متحده اوایل ماه جاری اعلام کرد که می‌خواهد به این سازمان بازگردد.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از برنامه عربستان برای میزبانی در مسابقات جام جهانی ۲۰۳۰ یا ۲۰۳۴ حمایت کرد.
رئیس پیشین سازمان فناوری اطلاعات گفت: حاکمیت امروز ما باید یاد بگیرد که خواسته‌هایش در گذشته واجد معنا بوده، اما امروز دیگر با روح زمانه همخوان نیست. دیگر با خواسته‌های نسل جوان، خواسته‌های مردم همخوانی ندارد و اگر بخواهد همچنان لجاجت کند، بدتر خواهد شد و اگر هم می‌خواهد آن اتفاق پیش نیاید باید همراهی بوجود بیاید.
علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی با واریز ۲۷۳ هزار تومان برای معلولین می‌خواهد فقر مطلق را ریشه‌کن کند!
مشهدـ رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اوقاف می‌خواهد هم گرایی و هم افزایی بین موسسات خیریه صورت گیرد تا فضای مهربانی و نوع دوستی در جامعه ترویج یابد.
سیاه‌کلی با اشاره به بزرگ بودن وزارت صمت، گفت: وزارت صمت از تجمیع چند وزارتخانه ایجاد شده است از این‌رو یک فرد توانمند باید آن را اداره کند؛ به نظر می‌رسد می‌رسد دولت می‌خواهد با کوچک کردن وزارت صمت و ایجاد سازمان بازرگانی صندلی وزارت را برای فاطمی امین حفظ کند این در حالیست که قبض و بسط وزارتخانه‌ها نباید با هدف نگه داشتن افراد تعریف شود.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کسی که سابقه تحصیلی ندارد یا می‌خواهد آن را تقویت کند باید حتما در آزمون خردادماه آموزش پرورش شرکت کنند، گفت: تمام داوطلبان باید در مردادماه نمره سابقه تحصیلی همراه داشته باشند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دسترسی مردم به میوه با کیفیت حق آنهاست و تعزیرات حکومتی توزیع میوه از میدان تره بار اصلی تا میادین شهرداری را با اولویت بررسی می‌کند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: مرگ بر آمریکا برای این است که آمریکا اموال ایران را به غارت برده و به دنبال براندازی است. هر کسی که می‌خواهد براندازی کند مرگ بر او می‌گوییم این دستور قرآن است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: جای تأسف دارد وقتی کسی می‌خواهد یک ساختمان بخرد به همه چیز به جز مساله ایمنی ساختمان توجه می‌کند.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
عربستان سعودی به جای تحریک به فروپاشی، ترجیح می‌دهد به آرامی ایران را بدون درگیر شدن در رویارویی مستقیم نظامی ناکارآمد کند. از آنجایی که تهران به دلیل نوع عملکردش در مقابل جنبش اعتراضی اخیر، اتهامات همکاری با روسیه در اوکراین و برجام احیای شده، با فشار جهانی مواجه است، به نظر می‌رسد رویکرد ریاض کارساز است. محمد بن سلمان می‌خواهد ایران به اندازه‌ای ضعیف باشد که مجبور شود در مورد برنامه هسته‌ای و نفوذ منطقه‌ای خود امتیاز بدهد، اما یک تهران کاملاً بی‌ثبات شده بیشتر از اینکه سودی داشته باشد به عربستان ضربه خواهد زد.
میرباقری گفت: بحث و سوالی که هم اکنون مطرح است این است که تمدن جدید غرب که الان موجود است، دارد تعارضات خود را حل می‌کند و در یک شکل پیچیده‌تری می‌خواهد خودش را سامان دهد، یا اینکه این تمدن در حال فروپاشی است؟ مدرنیته در تلاش است تعارضات درونی خود را حل نمایند که مهمترین آن‌ها انقلاب اسلامی و آثار آن در سطح جهانی است.
نام هافبک ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل ولورهمپتون به چشم می‌خورد.
سخنگوی ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا بار دیگر از همه کشور‌ها می‌خواهد از حمایت روسیه به هر شکلی خودداری کنند. این جنگ، ماجراجویی غیرقانونی است که نقض منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی است.
منابع دیپلماتیک اعلام کردند آمریکا می‌خواهد اسلام‌آباد از سیاست بی‌طرفی درباره اوکراین دست بردارد و در سازمان ملل علیه روسیه رأی دهد.
اخیراً گزارشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در حال سرمایه گذاری برای احیای حیوانات منقرض شده است.
رییس سازمان حفظ نباتات گفت: هر محصولی که می‌خواهد با منشأ صادراتی و وارداتی برای تولید وارد شود، باید در سامانه سماک (سامانه مجوزهای الکترونیکی کشاورزی) ثبت نام و راستی آزمایی شود.
وزیر خارجه سعودی طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، با درخواست از ایران برای عمل به تعهدات و همکاری با آژانس اتمی، گفت ریاض از تهران می‌خواهد برای اعتمادسازی با همسایگان خود گام بردارد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
علیرضا محجوب گفت: روال این بوده که دولت موافقت خود را با مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی به‌طور صریح اعلام کند. اما اگر می‌خواهد در حق بیمه‌های پرداختی اعضای بیمه شده دخل و تصرفی صورت بگیرد، باید مصوبه ۲۵سال قبل خود برای غیردولتی کردن صندوق را باطل و با تصویب مجلس صندوق سازمان تامین اجتماعی را دوباره دولتی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ