شرزود تمیروف مهاجم پرسپولیس با پیشنهادی از فولاد مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوکاس کاندیدو در هر دو باخت تیمش، عملکرد قابل قبولی داشته اما به چشم نیامده است.
بازیکنان فولاد برای موفقیت در لیگ بیشت و سوم هم‌قسم شدند.
جاده‌ نقل و انتقالات که با حضور سهراب در استقلال از فولاد صاف شد، در این چند سال پر رفت و آمد بوده است.
خبر‌های واصله حاکی از آن است که امیر عابدزاده با پیشنهاد خوبی از فولاد خوزستان مواجه شده است.
ویلیان، وینگر فولام، از باشگاه الشباب عربستان پیشنهاد دریافت کرده است.
وزیر خارجه عراق در نشست خبری مشترک با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس گفت: روابط عراق و شورای همکاری مستحکم و قوی است.
سان جین‌شنگ، یکی از مسئولان آکادمی مهندسی چین، درباره آخرین تلاش‌های چین به خبرگزاری دولتی چین، شین‌هوا گفت: مشکل ساخت‌وساز پروژه حفاری را می‌توان با یک کامیون بزرگ که روی دو کابل فولادی نازک رانندگی می‌کند مقایسه کرد.
تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان بدون برگزاری مسابقه پلی آف به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.
تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.
فرصت‌های ازدست‌رفته و سوءمدیریت فقط مختص به صنعت داروسازی یا کارخانه شهید قاضی نیست. اگر عملکرد هریک از کارخانه‌های بزرگ یا صنایع مختلف را بررسی کنید، به نکات قابل‌تاملی خواهید رسید. از ماجرا‌های صنعت فولاد و رانت‌های کلان این حوزه گرفته تا حوزه محصولات پتروشیمی و پالایشی، جملگی یک ویژگی مشترک دارند؛ صنعت در ایران بنا به دلایل مختلف دچار سوءمدیریت و فساد است.
امین قاسمی‌نژاد با تیزهوشی موفق شد سومین گل فصل خود را در مصاف با فولاد خوزستان ثبت کند.
دروازه‌بان اتریشی فولادخوزستان با دو پیشنهاد از لیگ برتر و لیگ یک عربستان مواجهه شده است.
کمپر توضیح می‌دهد: «افرادی که می‌خواهند رفتار کوسه‌ها را مطالعه کنند، باید شجاعت این را داشته باشند که از نزدیک با این ماهی‌های شکارچی آشنا شوند. در نتیجه، بسیاری از غواصان کوسه به دنبال برخورد نزدیک تری با کوسه‌ها هستند تا اینکه آن‌ها را از پشت میله‌های فولادی ضخیم مشاهده کنند. آن‌ها می‌خواهند درباره حیوانی که اغلب برداشت‌های غلطی از رفتارشان شده است و تعداد کمی از افراد در مورد آن‌ها چیزی می‌دانند، بیشتر بیاموزند.»
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: دولت تدابیری چون تشکیل بازار مبادله ارزی را انجام داده و تصمیماتی هم برای بازگرداندن دلارهای ناشی از صادرات فولاد و پتروشیمی اتخاذ شده است.
محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه و ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ارسال نامه‌ای برای تیم فولاد خوزستان ایران آرزوی موفقیت نمودند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دنبال جذب مهاجم جوان پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر است.
در ایران ۱۸ صندوق بازنشستگی وجود دارد که درمجموع حدود ۶/۲۳ میلیون مشترک کسورپرداز و مستمری‌بگیر اصلی را تحت پوشش قرار داده‌اند. از بین صندوق‌های بازنشستگی، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا)، صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و صندوق وزارت اطلاعات از طریق منابع داخلی خود قادر به پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان خود نبوده و در بودجه سالیانه به‌صورت مستقیم مبالغ چشمگیری به آن‌ها اختصاص می‌یابد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان در مورد فوت مشکوک فردی به نام فواد محمدی در ناآرامی‌های شهرستان کامیاران اظهار کرد: بنابر تحقیقات اولیه صورت گرفته، این شخص در جریان اغتشاشات روز ۲۴ آبان ماه و از فاصله ۲۰ متری با گلوله جنگی کشته شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با فواد حسین، ضمن تبریک آغاز به کار دولت جدید عراق، ابراز امیدواری کرد که در مرحله جدید شاهد گسترش بیش از پیش همکاری مشترک دو کشور باشیم.
دو باشگاه فولاد و اوساسونا به مناسبت تولد جواد نکونام پست مشترکی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.
مدافع تیم تراکتور با یک شوت از راه دور دیدنی دروازه فولاد را باز کرد.
فولاد در عرض بیست دقیقه و از یک روش مشابه به دو ضربه پنالتی دست یافت تا با گل کردن آنها 2-0 از تراکتور پیش بیافتد.
دو تیم پرسپولیس و فولاد در طی سالهای گذشته بازیکنان مشترک متعددی در ترکیب خود داشته اند.
شیائومی واچ S1 پرو به یک صفحه دایره‌ای ۴۶ میلی متری و بدنه فولادی ضد زنگ مجهز شده است. این ساعت هوشمند دارای مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته و سنسور SpO2 نیز می‌باشد و قادر است الگو‌های خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ