خبر‌های واصله حاکی از آن است که امیر عابدزاده با پیشنهاد خوبی از فولاد خوزستان مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم تیم پرسپولیس با ۲ پیشنهاد روبرو شده است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته، اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
الکس هادی‌تقی با تصویری در اینستاگرام جنجال زیادی را برانگیخت.
باشگاه اورتون به مدیریت فرهاد مشیری قصد دارد پیشنهادی را برای جذب هری مگوایر ارائه کند.
بوکاجونیورز در حال بررسی امکان جذب فاکوندو پیستری، هافبک جوان منچستریونایتد، به صورت قرضی است.
باشگاه هندی گوا به‌شدت به دنبال به خدمت گرفتن روزبه چشمی برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیاست.
باشگاه چلسی هم برای جذب کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، وارد رقابت شد.
کریستوف گالتیه پس از ترک پاری سن ژرمن در آستانه انتقال به لیگ عربستان سعودی قرار دارد.
باشگاه فرانسوی مشتری جدید ستاره تیم ملی ایران شد.
چلسی به رقابت غول‌های فوتبال اروپا برای خریدن کیلیان امباپه پیوسته است. ستاره پی‌اس‌جی گفته قراردادش را بعد از سال 2024 تمدید نخواهد کرد.
روزنامه امارات الیوم نوشته است که لئوناردو ژاردیم قصد دارد تا چند بازیکن مهم شباب الاهلی را به الریان ببرد.
پس از آن که «عماد» (پسر ۲۴ ساله) به طور ظاهری در حضور قاضی «عارفی‌راد» چگونگی وقوع جنایت و به آتش کشیدن جسد را بازسازی کرد، «ف-ز» نیز مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و با معرفی کامل خود گفت: نقشه قتل را به طور مشترک طرح کردیم چرا که من دیگر نمی‌توانستم رفتار‌های خشن همسرم را تحمل کنم.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
مشتری ۵۷ ساله بانکی در آستانه اشرفیه که پس از چند بار مراجعه به این بانک و طی کردن مراحل اداری با جواب منفی برای دریافت وام مواجه شد، درِ بانک را با قفلی که با خود آورده بود، قفل کرد و کارمندان بانک را محبوس کرد.
اعظم (عالیه) روحانی گفت: مطهری نظیر نداشت، او یک بشر عادی نبود، برای مادرش بهترین پسر، برای من بهترین همسر و برای بچه هایش بهترین پدر بود. در زندگی مشترک با وجود حقوق طلبگی سعی می کرد، تا حد توان زندگی خوبی برای ما فراهم کند، او اصلاً اهل مریدبازی و ریاکاری نزد مردم نبود و تنها رضای خدا را مدنظر داشت.
با نظر اکثریت قضات حاضر در جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور، مشتری با وصف اسقاط خیار عیب، حق مطالبه ارش را ندارد.
بندرعباس - وزیر نفت از مشتری‌های فراوان برای نفت سبک ایران خبر داد و گفت: امسال ۲۰۰ هزار بشکه تولید نفت سبک ایران افزایش یافته است.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک‌های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از ۱۰ بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه‌ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه ۱۲ متری
مهاجم سابق تیم پرسپولیس به تیم قعرنشین لیگ هلند پیشنهاد شد.
نشریه عربستانی از مشتری جدید ابرستاره پرتغالی خبر داد.
به گفته یک روانشناس؛ بسیاری از افرادی که در کودکی موردسوءاستفاده جنسی قرار گرفته‌اند، در بزرگسالی گرایشات جنسی آن‌ها منحرف می‌شود و به آزار جنسی کودکان تمایل پیدا می‌کنند. او می‌گوید: «نمی‌توان ویژگی‌های مشترک و مشخصی را برای کودک‌آزاران پیدا کرد، اما اغلب افرادی که مرتکب این جرم شده‌اند، سابقه اعمال مجرمانه، بزهکاری و رفتار ضداجتماعی داشته‌اند، موادمخدر مصرف می‌کرده‌اند و در خانواده‌ای ازهم‌گسیخته و آشوب‌زده رشد کرده‌اند.»
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ