نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: دولت تدابیری چون تشکیل بازار مبادله ارزی را انجام داده و تصمیماتی هم برای بازگرداندن دلارهای ناشی از صادرات فولاد و پتروشیمی اتخاذ شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو ارشد ائتلاف فتح ضمن هشدار درباره تحرکات نظامی و امنیتی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، به دولت بغداد توصیه کرد که تدابیر احتیاطی فوری را برای مقابله با این تحرکات اتخاذ کند.
لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی شد و نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت، تغییرات اساسی یافت.این لایحه قرار است هفته آینده در صحن مجلس بررسی شود.
لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی شد و نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت، تغییرات اساسی یافت.این لایحه قرار است هفته آینده در صحن مجلس بررسی شود.
دولت فرانسه در آستانه جشن ملی «روز باستیل» تدابیر امنیتی در این کشور را تشدید کرد.
رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که دولت تدابیری در راستای مقابله با اعتراضات خشونت‌آمیز در پیش خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت مجدد به قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم کرد و از دولت دانمارک خواست برای جلوگیری از تکرار اینگونه اقدامات نفرت‌انگیز، تدابیر و اقدامات قاطع به عمل آورد.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با ابراز تأسف عمیق خود از افشای اسناد محرمانه پنتاگون در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد بایستی دولت آمریکا تدابیر جدی اتخاذ کند.
دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اوضاع اقتصادی لبنان تصریح کرد: با توجه به اوضاع اقتصادی و معیشتی دشوار و جهش قیمت دلار، دولت نمی تواند بگوید که نمی تواند کاری انجام دهد.
دولت لهستان به منظور ملاحظات امنیتی، حمل سلاح در این کشور را در مدت حضور رئیس جمهور آمریکا در ورشو ممنوع خواهد کرد.
سپهر خلجی در توییتر نوشت: رییس جمهور در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر عالیقدر انقلاب، در سخنرانی خود در میدان آزادی مطالب قابل توجهی را اعلام خواهند کرد.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه، با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیازهای امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.
پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات مجدد مخالفان دولت اقدام به بستن برخی خیابان‌های اصلی در شهر تل آویو کرده است.
کاخ سفید در بحبوحه تشدید هراس‌ها از انتقام ایران، تدابیر امنیتی برای حفاظت از دو تن از مقامات دولت سابق این کشور را تمدید کرد.
دولت سوئیس روز چهارشنبه اعلام کرد که تحریم‌های خود علیه روسیه را مطابق با آخرین بسته تدابیر اتحادیه اروپا که در اوایل ماه جاری تصویب شد، گسترش می‌دهد.
از جمله معضلات کهنه‌ای که کشورمان با آن دست به گریبان است، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در مناطق وسیعی از کشور است. پدیده‌ای که آن چنان با سرعت پیش رفته و می‌رود که گاه اگر بعد از تنها چند سال گذرمان به دیاری بیفتد، ممکن است با چنان وضعیت دیگرگون شده‌ای مواجه شویم که توان پیدا کردن آدرس را هم نداشته باشیم.
ویدئو‌های منتشر شده از شهر هانگژو، حاکی از آن است که صد‌ها نیروی پلیس دوشنبه شب در میدان بزرگی جمع شده‌اند تا از تجمعات جلوگیری کنند.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.
عراقیها پس از مدتها امروز منتظر هستند تا دولت جدیدی که مدتها انتظار آنرا می کشیدند، اعلام شود و این در میان تدابیر امنیتی ویژه در بغداد حکمفرماست.
همزمان با تدابیر امنیتی در بغداد، همه نگاهها به پارلمان عراق دوخته شده است، زیرا انتظار می رود امروز پنج شنبه جلسه ای برای دادن رای اعتماد به دولت محمد شیاع السودانی برگزار شود.
ایرنا نوشت: به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.
سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌ پروازهای اربعین کنترل شده است.
سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌های پروازهای اربعین کنترل شده است.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اصلاحات اقتصادی در اردیبهشت ۱۴۰۱ باعث ایجاد تورم ۱۲ درصد شد. اما با تدابیر انجام شده توسط دولت، در مرداد سال جاری تورم به ۲ درصد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ