جاده‌ نقل و انتقالات که با حضور سهراب در استقلال از فولاد صاف شد، در این چند سال پر رفت و آمد بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلاس‌های مربیگری سطح یک آسیا با حضور ابراهیم شکوری در چالوس برگزار شد.
در حال حاضر و پس از جدایی قریب‌الوقوع عثمان دمبله و فرانک کسیه، تنها یازده بازیکن بارسا قراردادشان در لالیگا ثبت شده است.
استقلال با حضور مربی بدنساز اسپانیایی برای هرچه آماده‌تر شدن بدن‌های بازیکنان تمریناتش را دنبال می‌کند.
روزی که جواد نکونام هدایت استقلال را بر عهده گرفت برای تقویت این تیم فهرستی را در اختیار مدیران باشگاهش قرار داد. در این فهرست نام روبرتو تورس قرار داشت.
سرجی انریک، مهاجم مدنظر استقلال برای تقویت خط حمله، راهی باشگاهی اسپانیایی شد.
بازیکن خارجی جدید تراکتور با لباس شماره هشت برای این تیم به میدان می‌رود.
از آنجایی که سهمیه بازیکنان خارجی در فصل جدید افزایش پیدا کرده، در صورت محول شدن هدایت تیم استقلال به جواد نکونام پیش بینی می شود، این مربی۲، ۳بازیکن از لالیگا به ترکیب تیم اضافه کند.
مهاجم ژاپنی اوساسونا تاکفوسا کوبو، نه تنها در رئال سوسیه داد می درخشد، بلکه در حال زدن رکورد نکونام است.
گابی فوئنتس بعد از سه ماه نیمکت نشینی ناگهان هم در دفاع به میدان رفت و هم دروازه‌بانی کرد.
آندره ترشتگن، با ثبت ۲۴ کلین شیت در این فصل، تنها دو قدم تا شکست رکورد تاریخ لالیگا فاصله دارد.
خوزه آلوارز، خبرنگار نزدیک به بارسلونا در ال‌چیرنگیتو، خبر از پیشرفت مذاکرات لیونل مسی و بارسلونا داد و گفت لالیگا تنها مانع فعلی بازگشت فوق ستاره به جمع آبی و اناری‌هاست.
لالیگا تنها در صورتی که دستمزد لیونل مسی در بارسلونا 25 میلیون یورو ناخالص در سال باشد، با ثبت قرارداد او موافقت خواهد کرد.
لالیگا تنها در صورتی که دستمزد لیونل مسی در بارسلونا 25 میلیون یورو ناخالص در سال باشد، با ثبت قرارداد او موافقت خواهد کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، اعلام کرد که از تیم‌های حاضر در این لیگ، تنها رئال مادرید توانایی مالی خرید کیلیان امباپه را دارد.
عثمان دمبله نه تنها بازی هفته بعد برابر بیلبائو در سن‌مامس را از دست خواهد داد که شاید به بازی برگشت لالیگا برابر رئال هم نرسد.
رئال مادرید تنها باشگاه لالیگاست که هنوز علیه پرونده بارساگیت واکنشی رسمی نشان نداده است. مارکا امروز در مورد دلایل این سکوت نوشت.
رئال در این مسابقه در غیاب بنزما به شدت ضعیف در خط حمله نشان داد و تنها یک شوت در چارچوب داشت تا انتقادها از پرس برای خساست در انجام خرید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بالا برود.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که تنها باشگاهی که در اسپانیا توانایی خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد رئال مادرید است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است که باشگاه‌های انگلیسی اغلب زیان‌ده هستند و تنها به لطف سرمایه‌گذاری سهامداران خود قدرت خرید بالایی در انتقالات دارند.
عثمان دمبله پنج هفته نمی‌تواند بارسا را همراهی کند و نه تنها هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد را از دست می‌دهد که حداقل در 6 بازی لالیگا نیز غایب خواهد بود.
بارسلونا در فصل جاری و در لالیگا تنها در چهار بازی دروازه اش باز شده و با دریافت 6 گل در 16 بازی، با رکورد 36 سال قبل خود برابری کرد.
الدعایه معتقد است که دروازه‌بان مراکش نه تنها در بازی با اسپانیا بلکه در همه بازی‌ها مرد اول تیمش بوده است.
بازنده بزرگ این فصل لالیگای اسپانیا بود که با سقوطی آزاد، تنها رئال مادرید را در مرحله بعدی دید و بارسا، اتلتیکو مادرید و سویا نتوانستند از گروه خود صعود کنند.
بارسلونا در تاریخ خود تنها یک بار در یک فصل هم فاتح لالیگا شده و هم عناوین ال‌پی‌چی‌چی و زامورا به بازیکنانش رسیده است. فصل جاری بارسا به دنبال تکرار آن رکورد ویژه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ