سان جین‌شنگ، یکی از مسئولان آکادمی مهندسی چین، درباره آخرین تلاش‌های چین به خبرگزاری دولتی چین، شین‌هوا گفت: مشکل ساخت‌وساز پروژه حفاری را می‌توان با یک کامیون بزرگ که روی دو کابل فولادی نازک رانندگی می‌کند مقایسه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره فوتسال ایران در بازگشت از چین با باشگاه کراپ الوند قرارداد بست.
160 شرکت از داخل و خارج از چین، در این کنگره ، محصولات رباتیک خود را در به نمایش می گذارند.
در ۱۴ آگوست، SUV الکتریکی کیا، به نام EV ۵ زیر نظر وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) رونمایی شد. این خودروی برقی به طور رسمی در تاریخ ۲۵ آگوست و در نمایشگاه خودروی چنگدو معرفی می‌شود.
نویسندگان مطالعه با گزارش کشف خود در مقاله‌ای در سال ۲۰۲۱ توضیح می‌دهند که نمونه آن‌ها - با نام مستعار Baby Yingliang - در حالی پیدا شد که سرش «به سمت بدن، با پا‌ها در دو طرف، و پشت خمیده در امتداد قطب صاف تخم‌مرغ قرار داشت.
محققان موسسه تحقیقات فلات تبت آکادمی علوم چین گفتند که میانگین عمق برف در قله اورست حدود ۹.۵ متر (۳۱.۱ فوت) است. محققان گفتند که برآورد‌های قبلی عمق را در محدوده ۳.۵ متر تخمین می‌زدند و افزودند که این اندازه گیری‌ها متناقض بوده و دارای "عدم قطعیت‌های بزرگ" هستند.
الهه منصوریان سرمربی تیم ملی جوانان ووشوی زنان با انتشار یک استوری از تیپ و ژست تازه اش در چین رونمایی کرده است.
یکی دو رسانه چینی از ایجاد دردسر برای مسی توسط پلیس فرودگاه خبر داده‌اند.
بیشتر سکه‌های این گنجینه واحد پول سلسله‌ی سانگ هستند. سکه‌های برنز پول رایج آن زمان بودند تا زمانی که کمبود شدید مس، سلسه‌ی سانگ جنوبی (۱۱۲۷-۱۲۷۹) را واداشت تا سکه‌هایی تولید کند که کیفیت و ارزش پایین‌تری داشتند.
موشک‌های هایپرسونیک از فناوری‌های نظامی جدید جهان به شمار می‌روند و معدود کشور‌هایی به فناوری آن دست یافته‌اند.
محققان چینی و بریتانیایی فسیل‌های جانوری موسوم به یوریپتریدی (eurypterid) را کشف کرده‌اند که تا کنون شناخت دقیقی از آن وجود نداشته و بیشتر به عنوان عقرب دریایی شناخته شده است. این فسیل‌ها که قدمتشان به ۴۵۰ میلیون سال قبل برمی‌گردد، در استان ژجیانگ در شرق چین کشف شده‌اند.
رنگ مشکی در برخی از قسمت‌های سپر جلو حذف شده و همرنگ با بدنه شده است. چند رنگ آبی و قرمز و مشکی در نمای جلویی، جذابیت بسیاری را ایجاد کرده‌اند. رنگ قرمز در پایین‌ترین قسمت خودرو در سراسر آن دیده می‌شود.
یورگن لوکادیا سرانجام بعد از چند ماه بلاتکلیفی مقصد خود برای ادامه فوتبال را مشخص کرد.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
با حک کلمه شهادت برای درگذشت رستم قاسمی ، این سوال پیش می‌آید که در چین چه اتفاقی برای او رخ داده که منجر به شهادتش شده است؟
دو هواپیمای فضایی، X-۳۷B توانسته‌اند ۶ ماموریت با مدت زمانی که به تدریج طولانی‌تر شدند را به پایان برسانند و در آخرین ماموریت، آن‌ها به مدت ۹۰۸ روز در مدار زمین بوده و در نوامبر۲۰۲۲ به زمین نشستند.
هنوز مشخص نیست که شاسی‌بلند آفرود بی وای دی در کشور‌هایی همچون استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اما باور بر این است که SF پایه و اساس یک وانت برقی جدید را برای عرضه در سال آینده میلادی تشکیل خواهد داد. جزئیات زیادی از محصول جدید خودروساز یاد شده در دست نیست هرچند مقامات بی وای دی می‌گویند طول خودرو نزدیک ۵ متر خواهد بود و فاصله بین محوری آن نیز به ۲.۸۵ متر خواهد رسید که از این نظر مشابه خودرویی همچون تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ است.
نسخه اکسلنت دارای پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربو و ۴ سیلندر است که ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این نسخه ۹ سرعته CVT است.
طبق بیانیه دانشگاه پکن، این تلسکوپ توانایی چین در رصد نجوم نوری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
سفیر پیشین ایران در عراق «اجلاس بغداد ۲ عکس العملی در مقابل نشست چین و اتحادیه عرب دانست و گفت: مکرون علاقمند است تا ضعف‌های آمریکا را در منطقه رفع کند.
مهدی تاج در سفر به مالزی برای حضور در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نشستی را هم با رییس فدراسیون فوتبال چین برگزار کرد.
باستان‌شناسان در چین به تازگی قبرستانی ۵۰۰۰ ساله از افرادی بیش از حد قدبلند را پیدا کرده‌اند که در استان شاندونگ این کشور زندگی می‌کردند. ارتفاع بقایای اسکلتی آن‌ها به بیش از ۱۸۰ سانتی‌متر می‌رسد.
اتحادیه والیبال چین به ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات والیبال گفته که به دلیل ترس از کووید هنگام ورود به ورزشگاه ماسک (N۹۵) بزنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ