امانی درمورد تعیین قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس عنوان کرد: بحث تعیین کرایه اتوبوس و تاکسی به جلسه فردای شورای شهر تهران موکول شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول گفت: افزایش نرخ تاکسی‌های مسافری منتهی به مرزهای عراق در اربعین طبیعی است براین اساس نرخ ماشین خارجی از مبدا تهران به ایلام ۲ میلیون تومان است.
دولت چین یک هدف رشد اقتصادی نسبتاً محافظه کارانه حدود ۵ درصد برای سال تعیین کرد که حتی بدون محرک‌های عمده همچنان در مسیر خود باقی می‌ماند.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز نصب برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی‌ها و پایانه‌ها و ادامه این روند در روزهای آتی خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان از تصویب و ابلاغ نرخ‌های جدید کرایه انواع تاکسی‌های شهری در سال‌ جاری خبرداد و گفت: نرخ کرایه تاکسی امسال هر کورس ۴هزار تومان شد.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر که شرایط عادی است، تنها یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده و از ابتدای اردیبهشت، دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد و برچسب آن از تاکسی‌ها حذف خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: فقط یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده است و دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: فقط یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده است و دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد.
افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
تغییر در نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه فرماندار در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمویمی شهر تهران بررسی خواهد شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ بلیت و کرایه‌ها تا قبل از شروع اردیبهشت ماه ممنوع است و ایرادات مصوبه پس از بررسی در کمیسیون وارد صحن خواهد شد.
رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران رسما پیش از سال جدید به شهرداری تهران ابلاغ شده است، افزود: افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.
بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی میان مسافران تقسیم شد.
حمیدرضا علیمی در توئیتر خود نوشت: دلار ۲۸ تومنی شده ۶۰ تومن! حالا شده ۴۵ تومن ذوق کردن! شما نمیفهمین! اونا که مریض دارن اونا که باید نون حلال سر سفره ببرن میفهمن قیمتا اومده پایین یا نه...
رئیس شورای شهر تهران گفت: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا نرخ تورم مجاز اعلام کرده است و نرخ تورم نیز اکنون ۴۷ درصد است.
قائمی با بیان اینکه قرار شد روز شنبه آتی جلسه بدون سقف زمانی برای تعیین نرخ کرایه برگزار شود، در مورد پیشنهادات شهرداری تهران برای نرخ کرایه سال آینده گفت: پیشنهاد شهرداری برای بلیت مترو افزایش حدود ۴۰ درصد بود و برای اتوبوسرانی مدل پیمایشی مدنظر بود و همچنین نرخ پیشنهادی برای تاکسی نیز در حدود مترو بود، اما تاکید می‌کنم که ارقام نهایی نشده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز لوایح قیمت بلیت مترو اتوبوس و نرخ کرایه تاکسی ارائه نشده است.
مرتضی ضامنی  گفت: رانندگان تاکسی‌های رسمی (با پلاک زرد "ت") اگر سه مسافر را سوار می‌کنند باید بر مبنای سه مسافر کرایه دریافت کنند و اگر چهار مسافر سوار کنند هم بر مبنای همان چهار مسافر باید کرایه دریافت کنند. نرخ رسمی کرایه تاکسی‌ها، توسط شورای شهر تعیین و مصوب می‌شود و رانندگان تاکسی‌ها موظف هستند که نرخ مصوب را از مسافران دریافت کنند.
رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: کرایه سرویس مدارس بسیار بیشتر از آن چیزی است که توسط شورای شهر به تصویب رسیده است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هر ساله نرخ کرایه سرویس مدارس در شورای شهر مصوب می‌شود و برای سالجاری نیز پیش بینی شده به طور متوسط ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم، اما از آنجایی که در برخی موارد در سال گذشته افزایشی وجود نداشته، مشکلات خاصی در برخی مسیر‌ها وجود دارد و برای سال جاری اجازه داده شد تا سرویس مدارس متوسط ۲۵ درصد و حداکثر تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داشته باشند.
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز طرح برخورد با تاکسی های فاقد برچسب نرخ کرایه در سطح پایتخـت خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هر ساله در سفرهای اربعین با افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس مواجه بودیم اما امسال با توجه به توافق صورت گرفته، نرخ کرایه اتوبوس‌های اربعین ۷۵ درصد افزایش پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ